
matich
Pasjonat-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Najczęściej to słychać jak zmienia z biegu 2 na 3 oraz 3 na 4 . Tylko w zakresie obrotów 2000-2500 obrotów, auto normalnie ma moc, oleju nie pobiera, dolot praktycznie suchy, obstawiam tarczki lub łożyska które obsługują te sprzęgła. Polecicie jakiś zakład który naprawia takie skrzynie w mazowieckim / lubelskim ? Może ktoś z forum ogarnia takie skrzynie profesjonalnie ?
-
Ewidentnie skrzynia, pisk jest tylko w chwili przełączania biegu, wymienię Olej, ale raczej myślę o koszu sprzęgłowym, może tarczka któraś nie domaga
-
Dźwięk wyraźnie słychać z okolic skrzyni biegów, turbosprężarkę było by słychać w okolicach schowska pasażera lub bardziej prawej strony auta. Tu wyraźnie słychać że jest to od dołu, okolice tunelu.
-
Tak, wyraźnie to słychać
-
Cześć, mam problem ze swoim b9, 2.0 tdi 190 ośka- skrzynia s-tronic podczas zmiany biegu pod delikatnym obciążeniem wydaje wyraźny "gwizd" dzwięk jest bardzo mocno słychać na zewnątrz pojazdu, dzieje się tak zmieniając praktycznie każdy bieg w zakresie obrotów około 2200 jeżeli bieg jest zmieniany na wyższy. Nasila się po rozgrzaniu. Skrzynia nie szarpie, zmienia biegi wg mnie tak jak należy, bez szarpania. Przebieg auta to prawie 210tyś - jeździ po samych autostradach. Może ktoś miał podobny problem - w co celować - kosz sprzęgłowy, łożysko sprzęgieł czy może któraś pompa lub mechanika skrzyni.
-
No ja miałem wymienione te uszczelki i powiem ci że auto lepiej zaczęło palić i zbierać się, jak wyciągnąłem pompki to na dwóch widać było że uszczelki już padają
-
dokładnie okazało się że czujnik temperatury przy 100 na liczniku pokazał 70 na silniku, do tego znajomy w aso żartobliwie powiedział żeby zmienić włącznik świateł albo zapalać na postojówkach, włącznik wymieniony i pali od strzału, czujnik też kupiłem nowy w aso i już założyłem Problem rozwiązany - można powiedzieć że coś tam powoduje włącznik
-
Akumulator jest na pewno ok, samochód kręci idealnie, - sam akumulator ma rok i jest z centry, alternator daje po zapaleniu 14,2v więc ładowanie jest Sprawdziłem bipy - są strasznie niskie -7, 14, 8, 3
-
Witam Mam problem z silnikiem AWX w mojej A4, bardzo często jest ostatnio problem z odpalaniem, nie pali na dotyk jak miesiąc temu, przejadę krótką trasę, zgaszę silnik, wracam za 5 minut i nie odpali na dotyk, trzeba kilka razy zakręcić, Co zostało zrobione i nie pomogło: vag - żadnych błędów, czasami wyskakiwał brak kominikacji z licznikiem jako nie występujący wymieniłem uszczelki pompowtrysków, na jednym była uszkodzona sprawdziłem korekcje vagiem i tak to są (0,5) - (-0,4) - (1,6) - (0,3) Sprawdzona pompka wstępna - działa jak należy wymieniony filtr paliwa na man wraz z zaworkiem Co może być, oddawać pompki do sprawdzenia? czy czepiać się pompy tandemowej
-
dokładnie miałem to samo w zwykłej skrzyni 5 biegów, jedynka to wskakiwała jak by ktoś ją młotkiem wrzucał i czuć było wyraźną blokadę - po rozłożeniu skrzyni okazało się że synchronizatory miałem zniszczone, kupiłem całą skrzynię i jest ok,
-
Najczęstsze problemy po swapie skrzyni Multitronic na manual w Audi A4 B6 i B7
matich odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Koledzy a jak wygląda podłączenie czujnika sprzęgła dla A4 B6 1.8t, chodzi mi o pin w ecu znalazłem chodzi o pin 39 w ecu, czujnik mostkujemy z pinem 3 z kostki czujnika hamulca >> kabel brązowo czarny -
ja za dwie linki nowe zamienniki płaciłem 120zł i są całkiem dobrej jakości, używki raczej nie ma sensu kupować
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
matich odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
do jakiegoś punktu masy lub kolumny czy czegoś innego stalowgo mocowanego do karoserii -
co do wężyka to ja znalazłem połaczenia za kostkami w lewym słupku - tam kiedyś miałem rozpięte, dalej nad pompką centralnego w bagażniku i w klapie