-
Postów
74 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KamusV6
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Świdnik
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1621 wyświetleń profilu
-
KamusV6 obserwuje zawartość Kupię sprawny kompletny alternator Audi A4 b6 3.0 ASN
-
Kupię sprawny kompletny alternator Audi A4 b6 3.0 ASN
KamusV6 odpowiedział(a) na tyfus83 temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, szukasz jeszcze? -
KamusV6 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Szklanki? Niech wymieni zaworki zwrotne i będzie dobrze.
-
Drżenie auta powyżej 2,5 tys. obrotów, nawet na postoju - dwumasa?
KamusV6 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, Moje auto to ASN, manual, ośka. Wczoraj dopadł mnie następujący objaw - drżenie całego auta mocno nasilające się po zwiększeniu obrotów powyżej ~2,5 tys. obrotów (zarówno na postoju, jak i w trakcie jazdy). Sytuacja wygląda tak - zapalam auto, jest wszystko ok, czasem po zwiększeniu obrotów (na postoju) od razu auto wpada w wibracje i rezonans, czasem nie. Więc zapinam VCDS'a i sprawdzam, zero błędów, zapłony nie wypadają, rozrząd ok. Dalej więc męczę auto i wtedy dopiero zauważyłem, że jeśli nie ma wibracji, to wystarczy zwiększyć obroty i wtedy wcisnąć sprzęgło, wtedy pojawiają się wibracje i nie ustępują nawet po puszczeniu sprzęgła. Można zgasić auto, zapalić ponownie i albo wibracje pojawiają się od razu, a jeśli ich nie ma, to wystarczy wcisnąć sprzęgło przy podwyższonych obrotach żeby się pojawiły. Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy to dwumas, gdzieś kiedyś nawet czytałem o podobnych objawach w ASN'ie, gdzie okazało się uszkodzone łożysko koła dwumasowego. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Z góry dziękuję za pomoc i wszelakie sugestie. -
Cześć, Moje auto to ASN, manual, ośka. Wczoraj dopadł mnie następujący objaw - drżenie całego auta mocno nasilające się po zwiększeniu obrotów powyżej ~2,5 tys. obrotów (zarówno na postoju, jak i w trakcie jazdy). Sytuacja wygląda tak - zapalam auto, jest wszystko ok, czasem po zwiększeniu obrotów (na postoju) od razu auto wpada w wibracje i rezonans, czasem nie. Więc zapinam VCDS'a i sprawdzam, zero błędów, zapłony nie wypadają, rozrząd ok. Dalej więc męczę auto i wtedy dopiero zauważyłem, że jeśli nie ma wibracji, to wystarczy zwiększyć obroty i wtedy wcisnąć sprzęgło, wtedy pojawiają się wibracje i nie ustępują nawet po puszczeniu sprzęgła. Można zgasić auto, zapalić ponownie i albo wibracje pojawiają się od razu, a jeśli ich nie ma, to wystarczy wcisnąć sprzęgło przy podwyższonych obrotach żeby się pojawiły. Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy to dwumas, gdzieś kiedyś nawet czytałem o podobnych objawach w ASN'ie, gdzie okazało się uszkodzone łożysko koła dwumasowego. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Z góry dziękuję za pomoc i wszelakie sugestie.
-
Moja ośka w manualu poleciała 260 licznikowe, na GPS 247 było. Szkoda auta na takie ciśnięcie, ale pokusa była raz sprawdzić. Tak normalnie prędkości rzędu 200 - 220 km/h nie uważam aby były dla tego silnika jakimś problemem przy dłuższej jeździe. Chociaż najprzyjemniej w trasie mi się jeździ autostradą/ekspresówką z tempomatem zapiętym na 150-160km/h - silnik sobie ładnie pracuje, bez wielkiego obciążenia, a i spalanie przy takiej prędkości jest jeszcze całkiem przyzwoite. Miałem poprzednio TT 1.8T 180KM (AJQ) i ASN dla mnie wygrywa. Może i w ASN'ie brak tego fajnego kopnięcia turbiny, ale finalnie to ASN wygrywa osiągami, kulturą pracy, a przede wszystkim jazdą z wyższymi prędkościami na dłuższych odcinkach, gdzie 1.8T wg mnie po prostu się męczyło.
-
Gorąco zachęcam wszystkich klubowiczów do pomocy potrzebującym naszego wsparcia dzieciom poprzez portal siepomaga.pl Pomóżmy im przeżyć! Portal jest o tyle fajny, że nie wpłacamy pieniążków na ogólną zbiórkę, tylko na konkretny cel i na bieżąco widzimy ile już udało się zebrać i ile brakuje. Sam niedawno się o nim dowiedziałem i postanowiłem regularnie pomagać - naprawdę sprawia mi to ogromną radość, fakt, że chociaż w małym stopniu pomogę tym małym Skarbom. Dla przykładu: https://www.siepomaga.pl/zycie-nicoli https://www.siepomaga.pl/stefania https://www.siepomaga.pl/ratujemy-krystiana https://www.siepomaga.pl/weronikaibartek https://www.siepomaga.pl/ratujemykacperka Naprawdę nie trzeba wiele - 10zł, 20zł, 50zł, 100zł ile kto może... Dla nas to niewiele, a tym dzieciom może uratować życie... Niech tysiąc osób przeleje po 20zł to już razem mamy 20.000zł. Wystarczy odmówić sobie paczki papierosów, kilku butelek mocniejszego napoju, czy innych przyjemności... Uwierzcie - pomaganie sprawia radość!
-
To 40, oznacza procent z szerokości, czyli wysokość opony stanowi 40% z 225mm (przy oponie 225/40/18).
-
Mój szef w Range Rover'ze Sport miał Nokiany Z-Line i po dwóch sezonach zaczęły się jakby kruszyć i odpadać kawałeczki gumy. W tym roku był ich trzeci i ostatni sezon - wrócił z trasy z duszą na ramieniu, bo auto zaczęło podskakiwać - co się okazało jedna opona całkowite jajko (dokładnie w ten sam sposób jak na zdjęciach autora tematu), dwie w sposób minimalny, ale też już zaczęły "puchnąć", jedna ok Także poszły od razu do śmietnika.
-
Podtopienie komory silnika
KamusV6 odpowiedział(a) na wdahu temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Przekalkuluj sobie o ile wzrośnie Ci składka po ewentualnej wypłacie pieniążków... Przy obecnych realiach nie wiem, czy nie lepiej wymienić rolki i nic nie zgłaszać. Halogeny i lampa parują, bo nabrały wody, jak je wyjmiesz i odparuje z nich woda będzie ok. -
Dymienie na niebiesko przez panewki? To ciekawe...
-
Witam kolegów, W swoim aucie miałem fabrycznie xenony. Jakiś czas temu zakupiłem ori bixenony do B6. Na spokojnie je sobie poczyściłem, uszczelniłem miejsce regulacji, założyłem soczewkę z B8 no i dziś przyszedł dzień montażu. Z lewą lampą nie było problemów, natomiast z prawą trochę się zdziwiłem. Okazało się, że wiązka prawej lampy jest za krótka, to znaczy nie sięga do wtyczki w bixenonie. Jak to rozwiązać? Przedłużać wiązkę, czy jest jakiś sposób? Próbowałem delikatnie wyciągnąć z błotnika trochę więcej kabli, jednak nie bardzo chciało to iść, bałem się, że coś pourywam. Może ktoś montował u siebie bixy i coś poradzi?
-
Mam u siebie z przodu ISOFIX. Nic nie trzeba pruć, wsuwa się mocowanie w stelaż fotela i skręca na dwa blachowkręty z zestawu.
-
2.2T to była ciekawa opcja w erze A80, A100. Dzisiaj nie widziałbym sensu pakować go do nowszego auta, nie ta epoka.
-
RNS-D czyta mapy z napędu znajdującego się w samym radiu.
-
Uszczelniacz wału wymieniany był?