Skocz do zawartości

Hassano

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hassano

Informacje

  • Imię
    Hassano
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    S5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

523 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Hassano

4

Reputacja

  1. Witam, żeby nie zakładać nowego tematu to podepnę sie tu. Auto przestało zime w garażu i niestety padł aku. I tu pytanie, W aucie aku miało około 12-11,9v i auto za cholere nie zapali. Po wyjęciu z auta ładuje sie do 12,5 - 12,6. Gdy zostawię aku na dzień to spada na jakieś 12,3, ale po włożeniu do auta od razu pokazuje około 12 albo poniżej. I tu pytanie czy to już aku ma kape i trzeba nowy czy w aucie coś pobiera prąd. Ale dodam że w aucie też spadnie na jakieś 11,8 - 11,9 i więcej nie spada więc raczej prądu nie bierze na lewo.
  2. Żeby nie zakładać nowego tematu, mam szybkie pytanko czy dyfuzor z a4 B8 będzie pasował do a5 8T czy też są różne zderzaki?? Bo niestety do a5 przed lifta nieda sie nic znaleźć a do B8 akurat jest taki co by mi pasował
  3. @Banan a to co zaznaczyłem na zdjęciu to nie jest jakaś data produkcji po której można dojść czy to będzie przedlift czy polift??
  4. /touch-icon/logo-icon.png Audi Parts catalog - ETKA Online, Audi EUROPA, original Catalog Audi EUROPA AUDI.7ZAP.COM Parts catalog Audi - ETKA Search Parts by original number Audi, market EUROPA Jak wpisuje tam numery części to nie znajduje mi nigdy nic.. Chyba że gdzieś indziej da sie to sprawdzać
  5. I to mi sie podoba konkretna odpowiedz A tak jeszcze pomarudze: 1- Czy jest różnica przy kodowaniu czy do diesla czy do benzynki?? 2 - ma znaczenie czy licznik był w aucie z manualem czy w automacie?? 3 - Czy to jest data jakby produkcji i po tym wiadomo czy to przedlift czy polift??
  6. W sensie samego ekranu nie przełoże z anglika do normalnego czy ogólnie nie?? Z tego wychodzi że ochrona komponentu jest konkretnie w fisi'e a nie jakby na całym liczniku?? NIe do końca rozumiem z tymi numerkami.. Z twojego opisu wynika że tylko ostatnia cyferka może sie zmienić?? A co z licznikami które mają jeszcze na końcu litere??
  7. Witam, szukałem tematu ale nigdzie nie znalazłem informacji które liczniki mają kolorowy fis. Czy jest jakaś konkretna końcówka numeru czy jak to rozróżnić?? Tak od razu dopytam czy przy wymianie samego Fis'u z innego licznik też będzie ochrona komponentu?? Jest sporo liczników z angoli i jak podejdzie to bym wymienił zam wyświetlacz. Może ktoś ma info bo słyszałem że koło rybnika jest jakiś Pan który sie takimi rzeczami zajmuje, gdyby ktoś miał namiar to byłbym wdzięczny
  8. Żeby nie zakładać nowego tematu mam pare pytań i małą sugestie @wrclaguna jeżeli jest taka możliwość to dobrze by było dopisać do tutoriala kilka rzeczy. Mianowicie jak kolega wyże pytał o dodatkową wtyczkę z 2 kabelkami że jest to wtyczka do asystenta zmiany pasa ruchu I moje pytanie ( i również małe sugestie aby rozwiać wątpliwości) 1. Często gęsto na aukcjach piszą np wtyczka 6+2 PIN czyli to jest wiadome już o co chodzi, ale można sie spotkać z napisem 8 PIN i teraz pytanie czy to właśnie jest 6+2 do asystenta czy jednak jest i taka kostka z 8 pinami a jeżeli jest to co to za dodatkowa funkcja?? 2. w poradniku opisane są dwie kostki 6PIN i 10PIN ale na znanym portalu spotkałem sie już w opisami że lusterka mają i 16 PIN, i kolejne pytanie czy sprzedający po prostu sami nie wiedzą co mają czy jednak i takie kostki istnieją a jeśli tak to jakie wtedy lusterko ma funkcje?? 3. W poradniku napisałeś cytuje: "Lusterka z polifta (albo po 2010r te mniejsze) pasują do starszych modeli 2007-2010." Moje pytanie czy środek lusterka w po lifcie i przed lifcie są takie same? Czy można to przekładać pod swoje obudowy ( na chłopski rozum niby nie bo jednak lusterka są mniejsze/większe) ale kto pyta nie błądzi i chce rozwiać swoje wątpliwości 4. Czy lusterka z anglików są takie same jak nasze EU? Albo czy z właśnie angielskich lusterek da sie przełożyć bebechy pod swoje lusterko?? Tak żeby wszystko było P&P?? 5. Czy lusterka w A4 i A5 są takie same i można tym mieszać do woli?? Czyli lift/przedlift z A4 do A5 albo np z A5 coupe do sportback'a itp?? 6. Sterowniki które obsłużą nam full lusterka można zakładać jak wyżej? Czyli z A4 do A5 itp ?? I kolejne pytanie o sterowniki, czy można założyć jeden np z a4 a na drzwi pasażera z a5 czy musi to być komplet z jednego auta?? 7. Czy da sie tak zaprogramować lusterka aby rozkładały sie po otwarciu auta a nie po odpaleniu? 8. Czy Lusterka z polifta składają sie inaczej?? Gdzieś przeczytałem że tak ale niewiem czy to prawda To chyba tyle z ciężkich pytań, mam nadzieje że uzyskam odpowiedzi i że uda sie uzupełnić tutoriala o takie według mnie ważne informacje
  9. Witam, szukam w okolicach Gliwic warsztatu który zajmuje sie kompleksową regeneracją zacisków hamulcowych. Czyli wypiaskuje zacisk i jarzmo oraz pomaluje proszkowo. Ewentualnie jeśli będzie trzeba to wymieni gumki, prowadnice czy cały cylinderek. Mam dwa komplety do zrobienia jedne z a5 a drugie z bmw.
  10. Hassano

    Znaczenie ET Felgi

    Witam, Zaczne od tego że pacjent to A5 8T 3,0TDi s-line. Felgi jaki mnie interesują to: ROZMIAR: 19" SZEROKOŚĆ: 9,5" ET:30 OTWÓR CENTRALNY:72,6 I teraz pytanko jaki rozmiar opony żeby ładnie to leżało ( ani za mało ani za dużo ) Oraz czy przy tej szerokości będą potrzebne dystanse żeby ładnie kółko stało w lini z nadwoziem
  11. Hassano

    Problem z vcds

    Nie jestem obeznany w tym temacie za bardzo.. ale chcesz mi powiedzieć że nikt nie robi tego ręcznie tylko języki są po prostu kopiowane z samochodów na gotowo?? Zawsze myślałem że takie rzeczy ktoś robi na piechote, czyli wchodzi w pierwszy plik i zmienia oil na olej i tak po kolei
  12. Hassano

    Problem z vcds

    troche to dziwne bo skoro ktoś kiedyś dostał oryginał a potem z niego zrobiono klona to czemu nagle brakuje rzeczy?? Tak jakby ktoś umyślnie powywalał pliki z folderu i myślał sobie.. zrobie innym psikusa i coś sobie powycinam i niech sie martwią... To jest coś podobnego jak robienie polskiego języka w navi i po wgraniu okazuje sie że brakuje połowy funkcji..
  13. Polecam Alli za około 130zł kupisz i jest nowy. Nie wiem czy jest sens kombinować ze starszymi modelami a i tak pewnie ktoś będzie chciał ze 100zł
  14. Ja tu widze że bardziej zależy Ci na "dojechaniu" sprawcy niż na naprawie swojego auta.. Ale odpowiadając na Twoje pytanie naprawa takiego zderzaka to koszt 400-700zł w zależności czy będą musieli coś naprawiać czy sam szlif i zderzak będzie gładki..
  15. Niestety już poskładane ale przymierzam sie do wyciągania egr'a więc ten dolot i tak trzeba będzie wyciągnąć Tylko z egr'em jest większy problem bo patrzyłem w etce i tam jest jakiś czujnik cieczy oraz dodatkowa pompa a chciałem wyciągnąć też te rurki metalowe od wody i zastanawiam sie jak to zrobić.. Chodzi mi konkretnie o czujnik temperatury (16 rysunek) oraz o dodatkową pompe (26 rysunek) i czy rura z wody (1 rysunek) występuje bez tego dodatkowego wejścia. Wiem że moge wyjąć egr'a i połączyć po prostu rurki ( powiedzmy w miejscu 62 i 63 ) ale chciałem pozbyć sie ich z silnika żeby było nieco więcej luzu no i wiadomo masa wrogiem przyśpieszenia Może ktoś sie już bawił w taką przeróbke i ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...