za szybko to ich polerować nie będę, nie chce mi się, ale dystans to bym zapodał na mojej kozie to 20mm na tyl było by ok. za jakiś czas opony 215 a nie jak teraz 225
uszczelki muszą być, jak zapodziałeś to masz przyczynę wycieku. obadaj wzrokiem gdzie się leje. może też słabo dokręciłeś przewód do turbiny ten od góry co idzie
pamiętam T3 kumpla, diesel, słabawy i mega głośny, jak by mu zamontować przynajmniej 1,9TDI 90/110KM to już by było coś, gdzieś takiego kojarzę w niebieskim lakierze, T4 miałem z silnikiem 2,4 wersja long całkiem fajne auto
średnio 120-180
czasami auta z fabryki wyjeżdżają z podwójnym lakierem tzn. są ponownie lakierowane
grubość lakieru nie zawsze prawdę Ci powie o aucie, np. auto walone przodem, wymienione błotniki, maska na nowe, przelakierowane, grubość lak. na elementach nie przekroczy wartości oryginalnej