Skocz do zawartości

ksenonn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ksenonn

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ksenonn

0

Reputacja

  1. za szybko to ich polerować nie będę, nie chce mi się, ale dystans to bym zapodał na mojej kozie to 20mm na tyl było by ok. za jakiś czas opony 215 a nie jak teraz 225
  2. plastyfikator dodaje się przy lakierowaniu el. elastycznych, najczęściej zderzaki, sprawia, że lakier staje się bardziej elastyczny nie pęka, tam gdzie idzie utwardzacz dodaje się tego specyfiku taka sytuacja ps. dzięki Przemo
  3. polecam pasty 3m zielony, żółty i niebieski korek - wiem, ze tanio nie wychodzi
  4. szlif papierem na wodzie 1500/2000 potem polerka polecam pasty 3m
  5. jedna lepsza od drugiej, kwestia gustu która
  6. uszczelki muszą być, jak zapodziałeś to masz przyczynę wycieku. obadaj wzrokiem gdzie się leje. może też słabo dokręciłeś przewód do turbiny ten od góry co idzie
  7. panowie, trzeba nadać przyczepność to raz czyli szlif 800 może być na wodzie, pzp jak mówiliście i 1 szczegół o którym zapomnieliście plastyfikator i będzie git ps. jak dodać podpis pod kreską jak kolega ma wyżej?
  8. śruby dajesz dłuższe? fele polerowałeś?, też mam takie ale aż tak ładnie się nie błyszczą mimo że to taki niby chrom
  9. pamiętam T3 kumpla, diesel, słabawy i mega głośny, jak by mu zamontować przynajmniej 1,9TDI 90/110KM to już by było coś, gdzieś takiego kojarzę w niebieskim lakierze, T4 miałem z silnikiem 2,4 wersja long całkiem fajne auto
  10. jak ma być to trwałe to zdecydowanie folia
  11. w dolnej części progi są zgrzewane punktowo, u Ciebie to jest jakaś rzeźba z podłogą, może był strzał w bok, jak wygląda druga strona?
  12. ksenonn

    Grubosc lakieru

    średnio 120-180 czasami auta z fabryki wyjeżdżają z podwójnym lakierem tzn. są ponownie lakierowane grubość lakieru nie zawsze prawdę Ci powie o aucie, np. auto walone przodem, wymienione błotniki, maska na nowe, przelakierowane, grubość lak. na elementach nie przekroczy wartości oryginalnej
  13. dziur się nie szpachluje tylko spawa, co do listew trzeba by dać podkład zwiększający przyczepność, a do lakieru dodać plastyfikatora
  14. nie możesz go zakleić, a może hydrografika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...