-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ksenonn
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Częstochowa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia ksenonn
0
Reputacja
-
[B5 AJM] Niebieski Avant - wersja rozwojowa
ksenonn odpowiedział(a) na karol24 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
za szybko to ich polerować nie będę, nie chce mi się, ale dystans to bym zapodał na mojej kozie to 20mm na tyl było by ok. za jakiś czas opony 215 a nie jak teraz 225 -
plastyfikator dodaje się przy lakierowaniu el. elastycznych, najczęściej zderzaki, sprawia, że lakier staje się bardziej elastyczny nie pęka, tam gdzie idzie utwardzacz dodaje się tego specyfiku taka sytuacja ps. dzięki Przemo
-
polecam pasty 3m zielony, żółty i niebieski korek - wiem, ze tanio nie wychodzi
-
Czym "zakleić" odpryski na lakierze?
ksenonn odpowiedział(a) na Lucas21 temat w Pielęgnacja nadwozia
szlif papierem na wodzie 1500/2000 potem polerka polecam pasty 3m -
jedna lepsza od drugiej, kwestia gustu która
-
uszczelki muszą być, jak zapodziałeś to masz przyczynę wycieku. obadaj wzrokiem gdzie się leje. może też słabo dokręciłeś przewód do turbiny ten od góry co idzie
-
panowie, trzeba nadać przyczepność to raz czyli szlif 800 może być na wodzie, pzp jak mówiliście i 1 szczegół o którym zapomnieliście plastyfikator i będzie git ps. jak dodać podpis pod kreską jak kolega ma wyżej?
-
[B5 AJM] Niebieski Avant - wersja rozwojowa
ksenonn odpowiedział(a) na karol24 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
śruby dajesz dłuższe? fele polerowałeś?, też mam takie ale aż tak ładnie się nie błyszczą mimo że to taki niby chrom -
pamiętam T3 kumpla, diesel, słabawy i mega głośny, jak by mu zamontować przynajmniej 1,9TDI 90/110KM to już by było coś, gdzieś takiego kojarzę w niebieskim lakierze, T4 miałem z silnikiem 2,4 wersja long całkiem fajne auto
-
jak ma być to trwałe to zdecydowanie folia
-
w dolnej części progi są zgrzewane punktowo, u Ciebie to jest jakaś rzeźba z podłogą, może był strzał w bok, jak wygląda druga strona?
-
średnio 120-180 czasami auta z fabryki wyjeżdżają z podwójnym lakierem tzn. są ponownie lakierowane grubość lakieru nie zawsze prawdę Ci powie o aucie, np. auto walone przodem, wymienione błotniki, maska na nowe, przelakierowane, grubość lak. na elementach nie przekroczy wartości oryginalnej
-
dziur się nie szpachluje tylko spawa, co do listew trzeba by dać podkład zwiększający przyczepność, a do lakieru dodać plastyfikatora
-
nie możesz go zakleić, a może hydrografika?