-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Plytka dociskowa mocujaca wtryskiwacz - 059130216C - sposob zamocowania
xxxPALUCHxxx odpowiedział(a) na xxxPALUCHxxx temat w 3.0TDI
Dziekuje za odpowiedz👍🏻👍🏻 -
xxxPALUCHxxx obserwuje zawartość Silnik się dławi i szarpie, falowanie obrotów
-
xxxPALUCHxxx obserwuje zawartość Marcelabt
-
Plytka dociskowa mocujaca wtryskiwacz - 059130216C - sposob zamocowania
xxxPALUCHxxx opublikował(a) temat w 3.0TDI
Czesc, W jaki sposb powinna byc odpowiednio zamocowana plytka dociskowa mocujaca wtryskwiacz -> 059130216C ? Ona ma charakterystyczny ksztalt. Z jednej strony jest wypukla. W zwiazku z tym czy powinna byc zamocowana stroną wypukla do wtryskiwacza ( 1 ) czy moze strona wypukla w kierunku silnika ( 2 ) ? -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
xxxPALUCHxxx odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
czesc, prosze o rozkodowanie numeru VIN : WAUZZZ4GXFN071370 z gory dzieki za pomoc ? -
xxxPALUCHxxx obserwuje zawartość Matgaj
-
xxxPALUCHxxx obserwuje zawartość nierówna praca silnika na wolnych obrotach
-
A4 B7 3.0 TDI zacinanie się silnika przy odpalaniu na ciepłym silniku.
xxxPALUCHxxx odpowiedział(a) na Kyski1998 temat w 3.0TDI
czy wiesz co bylo przyczyna tego zacinania sie podczas odpalalnia silnika? -
Czy ktoś z Was jest mi w stanie podać numery wszystkich czesci potrzebnych przy wymianie rozrządu? ( audi a4 b7 avant; rok 2006/07- 3.0TDI - oznaczenie silnika ASB ). Chce wymienić kompletny rozrząd ale potrzebuje listę czesci które muszę wycenic i kupić. Wielkie dzieki za pomoc????
-
audi a4 avant b7 3.0 TDI ( ASB ) felga AVUS III - 8cali, ET 45, srednica 18, opona zimowa Continental 235/40/18 - nic nie bedzie przycierac?
-
przy jakich obrotach silnika pojawialy sie drgania?
-
S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250
xxxPALUCHxxx odpowiedział(a) na HOLMATRO temat w Audi A4/S4/RS4 B7
-
Błąd intake manifold flap motor, jedna z przyczyn - rozwiazanie
xxxPALUCHxxx odpowiedział(a) na OLO_GDA temat w 3.0TDI
Odkopie temat dotyczacy nieszczesnych kolektorow Czy ktos z Was znalazl recepte na naprawe tego ustrojstwa. Warto kupic na allegro regenerowany kolektor razem z nastwanikiem czy moze wystarczy sam zestaw naprawczy ( klapy + uszczelki + ciegno ) i problem rozwiazany? U mnie zaczał wyskakiwac blad "P2011 - Intake Manifold Runner Control Circuit / Open ( Bank 2 )". Po sksowaniu blad znika na jakis czas ale po kilkunastu odpaleniach silnika znowu sie pojawia. Mam wrazenie ze auto wiecej pali przy jezdzie miejskiej z malymi predkosciami i jest mniej żwawe przy niskich obrotach. z gory dzieki za pomoc. -
dzieki za pomoc w weekend jade wymienic filtry i olej wiec przy okazji poprosze mechanika zeby mi posprawdzal co i jak
-
Szukalem watku dotyczacej nierownej pracy silnika : i trafilem tutaj i widze ze temat nierownej pracy silnika tez tutaj sie pojawia. Prosze daj znac jak wyglada sprawa po wymianie podkladed pod wtryskami. Ja wkrotce oddam auto do diagnostyki i tez sie podziele informacja.
-
w jaki sposob przeplywomierz moze wplywac na taka prace silnika? a skad pojawiajacy sie zapach spalin?
-
w jaki sposob przeplywomierz moze wplywac na taka prace silnika?
-
Czy ktoś z Was znalazl w koncu przyczyne tego problemu? u mnie czasami sie zdarza deliktane "bujanie" samochodem podczas postoju, na biegu jalowym. Absolutnie nie ma zadnego dymienia. Auto normlanie przyspiesza. Nie czuć braku mocy. W aucie czasami czuc zapach spalin podczas tego drgania / bujania. Drgania pojawiaja sie przy ok 850-900obr/min. Jak dodam delikatnie gazu do 950-1000obr/min wowczas drgania ustaja. Rowniez jak sie przejade jakis dluzszy kawalek autem przy pojawieniu sie drgan to drgania ustaja. Tankuje caly czas ORLEN VERVA albo BP Ultimate. Kiedyz udalo mi sie nawet nagrać filmik. Kilkukrtonie auto bylo diagnozowane i zadnych błedow. IMG_2257.mov