
marcin_kam
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O marcin_kam

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Kamieniec
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
495 wyświetleń profilu
-
Wymiana świec żarowych w Audi A4 B9 2.0 TDI 190 KM
marcin_kam odpowiedział(a) na rozia1 temat w 2.0TDI
Dziękuję :) -
marcin_kam obserwuje zawartość Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania , Wymiana świec żarowych w Audi A4 B9 2.0 TDI 190 KM , Wymiana głośników fabrycznych w Audi A4 B9 i 4 innych
-
Wymiana świec żarowych w Audi A4 B9 2.0 TDI 190 KM
marcin_kam odpowiedział(a) na rozia1 temat w 2.0TDI
Witam, U mnie do wymiany na 3 cylindrze. jakieś trudności z tym? Na zimnym czy ciepłym silniku? Podeśle mi ktoś moment dokręcania? Dziękuję -
Wymiana głośników fabrycznych w Audi A4 B9
marcin_kam odpowiedział(a) na Auditomcio temat w Audi A4 B9
Witajcie, Mam ASS u siebie z SUB-em w bagażniku. ale się trochę pogubiłem w tym co czytam. wiem ze B&O ma wzmacniacz do SUBa. A czy ASS tez ma wzmacniacz? Czy wymieniając np sam woofer i wygłuszając fabryczną skrzynię trzeba dokładać wzmacniacz? czy taki owy jest już? Dziękuję i pozdrawiam -
Co to oznacza? co nieco wiem ale biegły nie jestem. dziękuję za odpowiedź
-
Kodowanie radia W B8 była możliwość zmiany kodowania tunera na Bang Olufsen. W B9 podstawowe nagłośnienie gra tak sobie, mimo że w bagażniku SUB. Próbował coś ktoś już? Podejrzewam ze tuner i wzmacniacz jest ten sam, różni się ewentualnie głośnikami i okablowaniem. w B8 różnica była ogromna. Marcin
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marcin_kam odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam serdecznie, w miarę możliwości WAUZZZF40JA066973 Dziękuję i pozdrawiam Marcin -
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
marcin_kam odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
Właśnie o tym wszyscy mówimy. i ja chyba znalazłem. Zdjąłem koło i zacząłem szarpać zaciskiem, ewentualnie odginać śrubokrętem i znów szarpać. za każdym razem był stuk, tak jakby gumki prowadzące w jarzmie były już mocno wyrobione. przy cofaniu i naciśnięciu hamulca owy stuk się robi. później drugi raz już nic. Po sprawdzeniu drugiej strony zacisk poddaje się lekko na gumach prowadzących, ale nie ma żadnego stuku i jest o wiele sztywniejszy. zamówiłem nowe prowadnice i gumy. po założeniu i sprawdzeniu napiszę. Pozdrawiam -
Ktoś coś znalazł? ja mam to też, ale nie mam możliwości na kanał albo podnośnik. czekam na powrót do Polski. ale po trochę obstawiam Banany..
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
marcin_kam odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
Witajcie Ktoś coś znalazł? ja mam to też, ale nie mam możliwości na kanał albo podnośnik. czekam na powrót do Polski. ale po trochę obstawiam Banany.. -
Witajcie! mam to samo. zawieszenie z przodu, sprężyny ruszane nie były, robiłem wahacze dolne proste. ale to się pojawiło dużo później. dzieje się tak nie regularnie. męczyłem nawet auto na polskiej nierównej drodze i cisza.. Nie znajduję żadnego luzu.. narazie postanowiłem JEŹDZIĆ OBSERWOWAĆ.. wczoraj drganie dało wyczuwalny skok kierownicy, zaczynam podejrzewać drążek kierowniczy , jednak dziej sie tak też czasami na prostym cofaniu i nagłym zahamowaniu. pożyjemy zobaczymy.. Pozdrawiam
-
Witajcie! a niby dlaczego audi po 2012 roku nie ma problemu z pompą? przecież pompa jest prawie identyczna do dnia dzisiejszego.. każde auto z pompą BOSCH CP4 czy to mercedes, bmw czy opel czy cokolwiek innego jest narażone na takie coś. A dlaczego? a dlatego, spójrzcie proszę na instrukcję audi wymiana filtra paliwa co 60 tys km, i na wielkość filtra.. w końcu przepływ jest mniejszy i pompie zdarza się iść na "sucho".. reszty nie trzeba tłumaczyć.. jakość paliwa, naszego , innego czy zachodniego, nie każda jest wzorcowa. Garażowa wymiana filtra paliwa, a kto z nas pokusi się na odpowietrzenie systemu żeby pompa miała paliwo/smarowanie od razu. wiele z nas tego nie wie. a ilu z nas wogule zapomina o filtrze paliwa. ze to przecież nie olej, ale w obecnych silnikach gdzie jest wszystko o wiele bardziej precyzyjne ryzyko uszkodzenia pompy jest znacznie większe niż w starych poczciwych cp3, ale ekologia wymogła na nas czyściejsze spaliny wiec trzeba było dopracować układ wtryskowy i zbudować inna konstrukcję pompy na wyższe ciśnienie wtrysku, czytaj bardziej skomplikowaną i precyzyjniejsza. Ja mam auto od 130 tys km i filtr paliwa przy każdej zmianie oleju czyli co około 13 tys km, może przesada, jednak filtr kosztuje około 80zł a pompa 2.5 tys. ja swoją wymieniłem robiąc rozrząd, fakt, pompa kosztowała swoje, ale teraz znów mogę zrobić trochę km. defakto moja była czysta w środku, całej nie rozbierałem. Tak wiec kupując auto od zachodnich "przyjaciół" sami sobie odpowiedzmy na pytanie, jak i gdzie oni serwisują. możesz mieć szczęście i jeździć a możesz mieć pecha. Akcja po opiłkach w Niemczech kosztuje 6 tys euro w serwisie, w Polsce jeśli chcesz to uczciwie zrobić to też około 20 tys zł . a wartość przyzwoitego auta od 10 tys euro w górę.. Chcesz kupić auto, pomyśl i zainwestuj jeszcze w to ( na aledrogo są tańsze) i ciesz się eksploatacją.. pompa dotyczy każdego silnika diesla CR w grupie VAG, a i BMW i Mercedes i inni też mają podobny problem, trzeba tylko zgłębić temat, Czy pomogłem czy namieszałem? nie wiem, dbajcie o filtr paliwa i dobre paliwo to się opłaci, nie jesteście pewni, zmieńcie pompę Pozdrawiam Marcin
-
Mam podobny problem i chętnie odświeżę temat. ma ktoś z Was taka wiedzę i podzieli się nią? pozdrawiam
-
Czyli mój problem nie jest odosobniony.. ciekaw jestem jeszcze opinii osób które jeżdżą na Michelin, Continental czy Bridgestone. Czy też występuje owe zjawisko?
-
Witam! opony 245/40/18 a4 b8 sava intensa uhp 97y. sama opona w sobie dobrze wykonana, dała się bardzo dobrze wyważyć (maks 25g na jednej z felg) cicha , klei się do asfaltu jak głupia , trudno zerwać na mokrym przyczepność mimo 400Nm.. Jedno ale, jeśli po przejechaniu kilkunastu km opony robią się ciepłe i auto postoi w chłodnym garażu podziemnym, opony wystygną to się robi spłaszczenie. Przez kilka km, około 4 do 5 stukają jak spłaszczone koło i później znów jest pikobelo.. Ostatnio po podroży postawiłem na parkinu i poszedłem na obiad , przyszła burza popadało opony ostygły i po dwóch godzinach miałem płaskie kółko.. Szperając w internecie znalazłem doskonały artykuł opisujący to zjawisko. http://www.opony.com.pl/artykul/splaszczanie-opony/?id=917 Cytując kawałek.. Wiele opon o dużej wytrzymałości pamięta pozycję w jakiej była zaparkowana. Niestety owa „pamięć” może okazać się problemem, gdy wystąpią duże zmiany temperatury otoczenia. Nieużywanie opony może wtedy doprowadzić do powstania płaskiego miejsca na oponach. . Składniki bieżnika i sztywna, wzmocniona nylonem budowa wewnętrzna opon wyczynowych i opon z wysokim indeksem prędkości sprawia, że są one bardziej podatne na spłaszczenie. . Niska temperatura otoczenia usztywnia gumę, co zwiększa jej podatność na spłaszczenie. To parę wycinków. Dostałem się też do zeszytów ELSY Audi, w identyczny sposób opisuje to zjawisko. W sumie sam zadałem i sam sobie odpowiedziałem na pytanie, ale nie to chce od Was wiedzieć, Sava jest opona budżetową do dobrze wiecie, uważam ze nie najgorsza i nie płaci się za markę. moja jest Made in Germany. Czy komuś z Was zdarzyło się to na oponach innych marek? markowych czy mniej markowych? Jeśli tak to będę miał to w nosie.. a jak nie to zmienię a na marginesie wcześniej miałem Barum Bravuris 3HM 97y i to zjawisko nie występowało, opony szczerze polecam choć trochę głośniejsze, przejechałem 34 tys km trudnych warunkach bo po szybkich zakrętach do pracy moja żona jeździ no i zostało mniej niż 4 mm , a ze bezpieczeństwo ważne to kupiłem inne z polecenia kolegi, poza tym spłaszczaniem które trwa troszkę opony super.. z góry dzięki Marcin
-
napisz proszę gdzie zamówiłes pompę i ile Cię to kosztowało