Skocz do zawartości

krzysiek11091989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek11091989

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysiek11091989

0

Reputacja

  1. podejdzie, to jest ten sam błotnik, tak samo wersja przedliftowa jest taka sama jak poliftowa, tylko tymi znaczkami sie rozni i listwa o ile dobrze pamietam, lakierowalem kiedys i pamietam ze byl blotnik kupiony z innej wersji i pasowalo, takze kupuj smialo tu jest widze tylko z tym znaczkiem inaczej, w tym co robilem byla tez srodkowa listwa szersz i dolna jakas inne. a ten zmaczek mozesz wywalic i zaszpachlowac. chyba ze nie chcesz tego lakierowac
  2. mi tez koleżka proponowal MS ale jakos tak wyszlo ze nie wzialem. zalozylem WERTTEIL, zobaczymy jak sie sprawdzą
  3. w tym roczniku byla chyba linka. a swiece i przewody kiedy wymieniales?? podlacz sie pod komputer i powinno cos sie pokazac.
  4. ale polerka nic nie pomoze skoro kolor jest inny, jedyna opcja to cieniowanie lub najlepiej zmiana mieszalni na taka ktora lepiej dobierze kolor. dodam tylko ze jak masz srebrne autko to jest trudny kolor i ciezko bedzie idealnie dobrac odcien lub zacieniowac
  5. kolega ma ten sam silnik i brak problemu z poborem oleju. ma aktualnie olej LIQUI MOLY 10w40 z dwusiarczkiem molibdenu, bardzo dobra sprawa, dzieki temu dodatkowi olej nie spływa tylko osiada na sciankach i silnik nie jest odpalany na sucho. polecam. dodam ze LIQUI MOLY ma fajne produkty, mozesz sobie kupić plukanke, dolewasz do starego oleju, chodzi na wolnych obrotach jakies 15 min i potem spuszczasz stary olej razem z brudami. jednym slowem oczyszczasz silnik
  6. u mnie jest tak samo, po włączeniu zapłonu od razu pokazuje temp okolo 68st. a jak sie nagrzeje to okolo 98, czyli jakby zawyzal. czujnik wymienialem, ten co jest z tylu silnika w kroćcu i nic to nie dalo. wskaznik poziomu paliwa tez zawyza, na zegarze pół baku a na wyswietlaczu rezerwa:P. jak zrobisz z tym porzadek to napisz mi na prv co było i ile wyniosła Cie naprawa:)
  7. king tony mialem i jonnesway, te to wiem ze sa dobre, osobiscie uzywam honitonów i moge zapewnic ze sa za***iste http://allegro.pl/honiton-94el-zestaw-narzedziowy-gratis-i5113738642.html
  8. zapryskaj wd40 albo innym preparatem o podobnym dzialaniu i sprobuj morsem odkrecic, moze pojdzie.
  9. sprawdz czy nie czuc drgan na dzwigni zmiany biegów, moze to byc ktoras poduszka
  10. to jakos tez drogo, u nas robia od 200 za element i mysle ze ten blotnik by sie kwalifikowal wlasnie na 200zl. wiem bo zanim zaczalem pracowac tu gdzie pracuje to ponad rok robilem na lakierni a pozniej u siebie lakierowalem i nie takie rzeczy sie robilo
  11. a ja kupilem takiej taniej firmy EUROTEC na gieldzie, pisze ze ma 2400w ale ta firma zawyza, takze mysle ze z 1000w ma. posiada regulacje obrotów i powiem ze wypolerowalem nia nie jeden samochod i spisuje sie fajnie takze polecam:). lepiej kupic sobie polerke i nauczyć sie nia pracowac niz prowadzic do lakiernika. koszt zakupu taniej polerki = koszt usługi wypolerowania fury:)
  12. Witam, jezeli dobrze widze na zdjeciu to nie ma zadnych wgnieceń, ja byn zostawił ten błotnik bo kupisz cos co bedzie na zdjeciu ladnie wygladac a okaze sie gorsza tandeta. wydasz 150zł za błotnik i 250 za malowanie, a przy tym błotniku nie ma duzo roboty. dasz to lakiernika, zetrze rdze, wyrówna powierzchnie, pomaluje i bedzie jak nowy
  13. Witam wszystkich, jestem z zamościa, moje autko to A4 B5 [ARG], ciesze sie ze tu dolaczylem, jak bede umiał mpomoc to pomoge, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...