Skocz do zawartości

jackq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jackq

Informacje

  • Imię
    Jack
  • Miasto
    BB

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

217 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jackq

0

Reputacja

  1. @Dev kurcze szkoda, że mam tak daleko do Twojego warsztatu, chetbie bym zlecił wymianę rozrządu. A póki co mialbym prośbę o nr części i producentów wg Ciebie wartych do zamontowania. Chcę sobie skompletować i dać komuś do wymiany. Pasek rozrządu, pasek alternatora, pasek pompy oleju, rolki, napinacz, pompa wody. Taki pełny kompletny zestaw do 2.0tdi DEUA, VIN WAUZZZF48GA106600. Ślicznie dziękuję 😃
  2. Z całym szacunkiem ale w mojej ponad 20 letniej karierze kierowcy na ani 1 stacji nie sprawdzono mi spalin, nigdy. To nie De Niech każdy robi jak uważa, jego wybór czy chce korzystać z narzuconych przez UE "dobrodziejstw". To moje prywatne zdanie, mam prawo je mieć. Pozdrawiam PS zawsze proszę o porządne przetrzepanie samochodu, jak coś znajdą to tylko dla mnie na +
  3. Koledzy a jakas rada na zakłócenia obrazu kamery tylnej? Przyznam szczerze, że nie wiem czy mam to od początku czy po jakimś kodowaniu się popsuło ale są poziome paski zakłóceń. Kamera zamontowana fabrycznie.
  4. To lipa bo słabo to trochę świeci (chodzi o te od spodu klamki nie z boku). Wątpię, że zużyte, widocznie ten typ tak ma. Poszukam używek, spróbuje jakoś wyrzeźbić, wstawić mocniejszą diodę
  5. Chyba nie mnie, pisaliśmy o parametryzacji kamery i odpaleniu LA. Ważne, że już działa w pełni. W miesiąc czasu tyle z autem zrobiłem, że już nie ogarniam co gdzie kiedy 🤣😂
  6. "Uwaga: w przypadku nowszych modeli w prędkościomierzu może być również potrzebny bajt 14 bitów 6" To który rocznik to "nowszy model"? 😁 Zaznaczony domyślnie miałem bajt 5 bit 2. Czytając instr pomyślałem, że skoro mam przedlifta to powyższy cytat z instrukcji mnie nie dotyczy. Pisałem na forum, że owszem pokazuje mi ograniczenia prędkości i nic więcej. W końcu deaktywowałem bit 2 i aktywowałem ten dla "nowszych modeli" no i pokazuje zakazy wyprzedzania. Wychodzi na to, ze wszystkie B9 są tymi "nowszymi modelami"
  7. Mam podświetlane klamki i chciałbym wymienić te zewnętrzne dolne na jakieś mocniejsze. Ktoś wie czy tam jakas zarowka ledowa jest czy zabudowane z oprawka i kicha. Ktoś to wymieniał?
  8. Gadałem z kilkoma serwisantami z ASO, 3 miejscowości na śląsku, każdy mówił, że rozrząd robią bez zdejmowania przodu. To wychodzi na to, że w ASO robią źle?
  9. Kolego znasz numer swoich manetek, tak? Odpal etke online wyszukaj swoją manetke po numerze, spisz jakie ma opcje np: PR-AV,AV+1, 1XA,1XC,1XW,2PF,6I0,8T6 I wyszukaj manetki z dokładnie tymi samymi opcjami z tym, że zamiast 6I0 ma być 6I1. Zajmuje to max 10min, prościej się nie da. Tyle pomysłów i kombinacji a rozwiązanie jest takie banalne.
  10. Cały myk jest w tym żeby znaleźć wg etki nr manetek taki który ma te same opcje co stare manetki (tempomat, grzanie i inne bajery) i dodatkowo Lane Assist. Jak założysz inna np z grzaniem a go nie masz może być problem. No i potem oczywiście kalibracja czujnika kąta skrętu, opisałem w innym temacie jak to zrobić. Czytałem, że niektórym ludziom się udaje beż kalibracji. Mnie się nie udało. Choinka na VC.
  11. To nie działa, nie ma takich opcji nawet. Zrobiłem poniższej instrukcji i nawet klonem daje radę Start engine, let idle. Rotate steering wheel full lock left, hold for +10 seconds. Rotate steering wheel full lock right, hold for +10 seconds. Center steering wheel, front wheel straight ahead. [Select] [16-Steering Wheel] [Security Access - 16] Submit the value 40168 [Do it!] [Basic Settings - 04] [IDE02284] Steering angle sensor: carry out zero calibration [Go!] We suspect you will get a message of "Finished Correctly" (u mnie było cały czas "running" ale w danych pomiarowych zmieniło się z not calibrated na calibrated więc dałem stop) [Stop] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] też to miałem, przyczyna, źle przeprowadzana kalibracja. Jak po GO! ruszy i jest "running" to już mamy sukces. Trzeba próbować aż wszelkie aspekty procedury zostaną spełnione i umożliwią start kalibracji. Pozdro!
  12. Dobra, zaryzykuje, zawsze montowałem zastawy conti. Znalazłem DAYCO ROZRZĄD+POMPA WODY KTBWP8841 cena niższa jak conti. Do tego wezmę pasek 6PK1026 conti. O czymś zapomniałem?
  13. Koledzy coś się zmieniło w kwestii polecanych producentów elementów rozrządu? Chce sobie skompletować taki zestaw i dać mechowi do wymienienia. Pasek conti, pompa hepu, rolka Ina, napinacz jaki będzie najlepszy? Pasek wielorowkowy tez conti. O czymś zapomniałem? Myślę tez czy wymienić uszczelniacz przy okazji. Podobno warto. Ps. W aso ryja nie ściągają.
  14. Post napisalem zanim zajrzałem na skrzynie. Zmylił mnie pierwszy post gdzie kolega napisał, że użył torxa 55. Do tej pory w A3 korki miałem na imbus i w A4 okazuje się, że też był imbus 8. W każdym razie olej wymieniony, po zlaniu sprawdziłem było 2.5l oleju. Wlałem podobnie. Nie ma sensu wlewać od boku. Przez odpowietrznik elegancko się wlewa, nawet kanał nie jest potrzebny. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...