Bobocek82

Pasjonat
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Bobocek82

    Informacje

    • Imię
      Adam
    • Lokalizacja
      Irlandia

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Bobocek82

      Proplem z ogrzewaniem zauważylem po 40tys od zakupu . Jeżdże dynamicznie ale nie katuję....z czasem po ostrej jeździe zaczęła wyrzucać wode przez zbiorniczek wyròwnawczy (diagnoza uszczelka) przedmuch był na dwoch cylindrach
    2. Bobocek82

      BKE 2005r 360tys. 100% oryginalny. dwumas, uszczelka pod glowica + szklanki + uszczelniacze na zaworach i pompki juz robilem. Przy 270tys. zrobiony program
    3. Bobocek82

      Sprawdź broki w kanałach olejowych dźwigienek miałem to dudnienie i dwa broki wylecialy po zaślepieniu cisza...moja ma 360000km i wałek jest delikatnie przytarty na trzech krzywkach
    4. Bobocek82

      Witam W mojej był wyciek spod złącza wiązki pompowtrysków w głowicy....cały silnik z prawej strony, spód,skrzynia byly zarzygane olejem
    5. Bobocek82

      Witam Jak na pompki po regeneracji to korekty chyba nie najlepsze a i bipy tez. Ja regenerowalem w sierpniu a korekty mialem max do 0.8 bipy podobne do twoich. Po regeneracji bipy mam praktycznie na 0 a korekty od 0.15 do 0.4....powodem r regeneracji bylo u mnie szarpanie podczas przyspieszania najgorzej +- 1900-2200 a i na wolnych sie wyczuwalnie potykal co jakis czas.
    6. Bobocek82

      Witam Ja swoje regenerowałem w Poznaniu. Zrobiłem 120tys. 85% autostrada i poza pękającymi gumowymi osłonami sworzni górnych wahaczy (trochę masy uszczelniającej bond &seal rozwiązało problem) wszystko jest ok
    7. Bobocek82

      Witam. Przechodziłem przez to samo (identyczne objawy) . Łudziłem się że nagrzewnica zatkana (kilkukrotne płukanie) niestety okazało się że uszczelka pod głowicą