Jump to content

Bobocek82

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Bobocek82

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Irlandia

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Proplem z ogrzewaniem zauważylem po 40tys od zakupu . Jeżdże dynamicznie ale nie katuję....z czasem po ostrej jeździe zaczęła wyrzucać wode przez zbiorniczek wyròwnawczy (diagnoza uszczelka) przedmuch był na dwoch cylindrach
  2. BKE 2005r 360tys. 100% oryginalny. dwumas, uszczelka pod glowica + szklanki + uszczelniacze na zaworach i pompki juz robilem. Przy 270tys. zrobiony program
  3. Sprawdź broki w kanałach olejowych dźwigienek miałem to dudnienie i dwa broki wylecialy po zaślepieniu cisza...moja ma 360000km i wałek jest delikatnie przytarty na trzech krzywkach
  4. Witam W mojej był wyciek spod złącza wiązki pompowtrysków w głowicy....cały silnik z prawej strony, spód,skrzynia byly zarzygane olejem
  5. Witam Jak na pompki po regeneracji to korekty chyba nie najlepsze a i bipy tez. Ja regenerowalem w sierpniu a korekty mialem max do 0.8 bipy podobne do twoich. Po regeneracji bipy mam praktycznie na 0 a korekty od 0.15 do 0.4....powodem r regeneracji bylo u mnie szarpanie podczas przyspieszania najgorzej +- 1900-2200 a i na wolnych sie wyczuwalnie potykal co jakis czas.
  6. Witam Ja swoje regenerowałem w Poznaniu. Zrobiłem 120tys. 85% autostrada i poza pękającymi gumowymi osłonami sworzni górnych wahaczy (trochę masy uszczelniającej bond &seal rozwiązało problem) wszystko jest ok
  7. Witam. Przechodziłem przez to samo (identyczne objawy) . Łudziłem się że nagrzewnica zatkana (kilkukrotne płukanie) niestety okazało się że uszczelka pod głowicą
×
×
  • Create New...