-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O brzoza1234
Informacje
-
Imię
luki
-
Miasto
wawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
347 wyświetleń profilu
-
Czy normalnym jest regulowanie redaktora co kilka mieisecy?
brzoza1234 odpowiedział(a) na bongod temat w 1.8T
moim zdaniem trzeba regulować tak jak producent podaje według książki gwarancyjnej - czyli przy każdym przeglądzie. -
a za ile zatankowałąś??może wielozawór się coś zwiesił. dziwna sprawa najlepiej podjedź do magika niech zerknie
-
jak Piotr426 napisał sprawdz czy nie puszcza gazu podcisnieniem, w drugiej kolejności do sprawdzenia wtryskiwacze.
-
podjedz też na rowerową w lublinie tam jest dobry warsztat też ewentualnie zapytaj co on ci poleci.
-
zerknij sobie na oferty innych producentów w dobrej cenie też możesz dostać rozwijany sterownik na podzespołach z górnej półki. Samochód który posiadasz do OBD raczej się nie nadaje więc bez sensu przepłacać. co do wtrysków HANA/ Hercules. Co do warsztatu polecam tu zajrzeć: Auto Gaz Alfa Kraków, ul. Zbożowa 2
-
bardzo drogo ci wyliczyli taki zestaw na bardzo dobrych podzespołach możesz mieć o prawie tyś złotych taniej. W radomiu masz producenta zadzwoń do nich niech Ci dobiorą biorąc pod uwagę twoją lokalizację.
-
Pamiętaj że nie wazne jaka centrale wybierzesz ważne by elementy były dobrane prawidłowe czyt. z górnej półki i nie warto oszczędzać na tego typu podzespołach. czy to będzie Stag, KME czy Zenit Pro ważnym elementem jest przede wszystkim profesionalny montaż. samochód idealnie się nadaje do gazu.
-
a czy jest to zabronione?? widzę że kolega soul wiedzie tu prym i jest najmądrzejszy i nie wciska tylko poleca bo mam go w kilku samochodach i uważam że jest bardzo dobry a druga sprawa jeśli tak ma polegać pisanie na forum że tylko i wyłącznie mogą pisać wybrani to po co sobie dostępu tylko dla wybranych nie zrobicie?? szybsze? testowałeś? barracudy też są pojedyńcze. łatwiej zamontować? pod jakim względem? A że są droższe od barracud to juz nie wspominasz w kazdym swoim poście na ich temat. Czy droższe może i tak w rejonie moim z tego co wiem jest taka sama cena więc uważam że droższe to pojęcie ogólne
-
na dzień dzisiejszy nie ma możliwości zagazowania tego silnika chyba że prins lub vialle w fazie ciekłej coś mają ale to już duże koszty montażu
-
mam serie ale w czwartek umówiony jestem na chip i dodatkowe strojenie więc dam znać co i jak
-
załóż Zenita pro na herculesach i z dobrym reduktorem KME z wlew przy wlewie koszty nie powinny przekroczyć 2500zł w Mrągowie masz dobrego gazownika GAZ-HAL Montaż Instalacji Gazowych ul. Wojska Polskiego 83, 11-700 Mrągowo
-
wymiana reduktora to nie jest trudny wyczyn. tak jak kolega pisze przewód faro fi 8 do takiej mocy no i bardziej wydajniejsze wtryskiwacze typu hana lub hercules.
-
ok
-
wyobraż sobie że ma znaczenie. zadzwoń do producenta w Radomiu to ci pokażą druga sprawa widziałeś hany po 1,5 roku lub po 2 latach?? wielozawór zdecydowanie do wymiany
-
a ja ci mówie weż herki bo są z nierdzewki i po roku nie będą wyglądały jak ze złomu. co do twego reduktora to bym go wymienił na KME