-
Postów
8349 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
462O Langista

Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
18962 wyświetleń profilu
-
Dołożenie subwoofera do zwykłego nagłośnienia w Audi A4 B9
Langista odpowiedział(a) na DamCho temat w Audi A4 B9
Pokaż jak to kazali podłączyć. -
Ale jak pisałem, ja się na to zdecydowałem do diagnostyki Opla i Peugeota. Z czego ta diagnostyka tak właściwie ogranicza się do jako takiego skanowania sterownika silnika, ABS i czasami jakieś elektryczne złapie jak licznik czy moduł skrzyni. Niby za swoją cenę więcej oczekiwać nie można ale VCDS pokaże 10 razy więcej informacji z samych bloków pomiarowych silnika jak ta kostka, bo na audi też to sprawdzałem. Nie wiem czy inne marki też mają tyle informacji jeżeli podepnie się oryginalne systemy diagnostyczne, jeżeli tak to ta zabawka jest w sumie w ogóle nie przydatna dla kogoś, kto chociaż trochę zna się na mechanice. Spróbować możesz bo pieniądze wielkie to nie kosztuje, może akurat Ci pomoże.
-
Ile tam niuta było, że popękały?
-
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
Langista odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
To też nie zmienia jakoś mega dużo. Tak właściwie na początku przy odpalaniu silnika to masz jedynie test silniczków, sterownik sprawdza czy bez przeszkód może wychylić wiązkę światła na maksymalne położenia góra/dół, jak w tedy żaden błąd nie wyskakuje na desce to jest układ sprawny. -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
Langista odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Co konkretnie oznacza, że nie działa poziomowanie? Silniki nie reagują? Sprawdzałeś czy może silniki nie padły od wilgoci? -
Za te pieniądze nie znajdziesz takiego. Citroen, Fiat i Opel to jeden program ale bardzo drogi. Do najprostszych odczytów powinien wystarczyć iCar z Vgate i aplikacja CarScanner. Traktowałbym to jednak jako zabawkę która może jedynie nakierować na odpowiedniego mechanika lub na koszta związane z jakimś problemem, a niżeli jakąś sensowną diagnostykę. Jest niestety przepaść w takich urządzeniach, są takie co kosztują grosze i oferują bardzo mało, albo grube tysiące i potrafiące wszystko, nie ma nic pomiędzy, jedynie VAG się wybił i ten kto zrobił OBD Eleven.
-
Jaki budżet?
-
Wibracje podczas przyśpieszania w Audi A4 B5 1.9 TDI AJM
Langista odpowiedział(a) na a4b5xyz temat w Audi A4 B5
Nawet jak będą wydawać się ok, to i tak będą zużyte, strata czasu. Ja tam zawsze wolałem od Spidana przeguby, droższe ale jakościowo lepsze od Löbro czy GSP. -
Wibracje podczas przyśpieszania w Audi A4 B5 1.9 TDI AJM
Langista odpowiedział(a) na a4b5xyz temat w Audi A4 B5
Z jakiej firmy przeguby wsadzałeś? Zewnętrzne też nie potrzebują zmiany? -
Adaptacja przepustnicy była robiona? Jakie wskazania są z przepływki? Podciśnienia wszystkie są na miejscu? Stało się to nagle czy z czasem się nasilało? Iskra na świecach sprawdzana? Wszystkie cewki sprawne? Filtr paliwa w jakim stanie? Pompa paliwa to samo, sprawdzić jakie daje ciśnienie. Wyciągnąć wtryski i zobaczyć jak pracują, może być zaworek zwrotny na listwie paliwowej uszkodzony, zawór który nim steruje. Szukać w osprzęcie.
-
Wrzucam kij w mrowisko, ja mogę polecić Millersa z czystym sumieniem. Nie mam żadnych badań w laboratorium a jedynie porównanie jak różne silniki pracują na ich olejach. Zauważalne mniejsze zużycie elementów + dużo lepiej myje silnik między wymianami. Nie, nie stosuję płukanek bo to moim zdaniem największy kit odkąd to wyszło, zwykłe naciąganie ludzi na efekt wow, którego brak.
-
Brak wskazania prędkości oraz niedziałający ABS w Audi A4 B7 2.0 TDI
Langista odpowiedział(a) na DYLU_BST temat w Audi A4 B6/B7
A z licznikiem bez problemu się komunikujesz? Dosłownie żadnych błędów nie masz? -
Ja jestem w stanie zrobić sobie taką naprawę sam, zlecając komuś, koszta rosną trzy krotnie, co mija się w ogóle z sensem.
-
Bardzo dużo nagrań z wady tego silnika (i jej późniejszej naprawy oraz wyceny) ma Coobcio Garage na YouTube. W zasadzie na tym zdobył popularność. Silniki oddaje do SzczepanVAG, który zna je jak własne kieszenie, przez co też robota jest pewna i z sensowną gwarancją. Co do sprawdzania kamerą, wystarczy zdemontować cewki zapłonowe i wykręcić świece.
-
To nie jest zwykły plastik a tworzywo termo utwardzalne, i tak, potrafi narobić bardzo dużo szkód, bo wystarczy że wpadnie mały kawałek i przyczepi się do przylgni zawora, ten się zamknie i go skrzywi. Najprawdopodobniej u Ciebie jest taki przypadek. Musi dojść do demontażu i oceny strat, bo możesz być w czepku urodzony, i może być tylko głowica do roboty (hociaż jak tyle rozbebeszone to nie wymienić pierścieni przy takiej robicie to grzech) co znacznie zmniejsza koszta.