-
Postów
8296 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
462O Langista
Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Chłodniczka egr.
-
Jesteś pewien, że to hamulce piszczą, a nie ociera przy hamowaniu o osłonę przeciwpyłową I to tak piszczy?
-
Spróbuj sobie ogarnąć jakiś subwoofer ze wzmacniaczem z używki, bo jest mega dużo zabawy z Bose a jak masz już nie oryginalne radio to będziesz sobie włosy wyrywać żeby to zagrało.
-
Naprawa przetwornicy xenonów Valeo LAD5G w Audi A4 B6
Langista odpowiedział(a) na cmilak34 temat w Audi A4 B6/B7
Ja brałem z Hella przetwornicę za 450 zł, te z Valeo są awaryjne i trudno dostępne. Jedyna różnicą że Hella ma wtyczkę na 4 piny, w gnieździe na 12 masz też tylko 4 obsadzone także żadna różnica. Co do metody naprawy, spoko że to pokazałeś I udowodniłeś że działa ale 90% użytkowników nie ma nawet hot aira, a co dopiero podgrzewacz do płytek PCB. Nie mniej, szacunek za naprawę i wiedzę oraz umiejętności. W wolnym czasie możesz prześledzić ten tani zamiennik i wykryć ten słaby element, przez który żarnik tak szaleje. -
Nie mniej, nie wiem czy rozwiązaniem jest wymiana pompy na inną, z tego co kojarzę to albo odwraca się piny na kostce (trzeba tylko wiedzieć które) albo wprowadza się korekty w tym, co widzi licznik.
-
Zderzak i pas, z przodu masz chłodnicę klimy i ona nie pozwoli wyciągnąć chłodnicy wody.
-
Silnik dusi się na zimnym i wariują obroty w Audi TT 2.0 TFSI
Langista odpowiedział(a) na Vnilloo temat w Audi TT/R8
Wygląda na nieszczelność w układzie dolotowym, mogli odmę przełożyć na jakiś zamiennik niskiej jakości i też tak będzie. Nie daj sobie wmówić że tak było, dali ciała i niech poprawiają. -
No to masz odpowiedź. Tylko wkłady Pierburga lub oryginał VDO (teraz Continental/Contitech).
-
Zatrzaśnięte drzwi tylne za kierowcą w Audi A4 B6
Langista odpowiedział(a) na dawo142 temat w Audi A4 B6/B7
Niedawno ktoś tu dawał opis całej procedury jak sobie poradzić w takim przypadku. Z tą różnicą, że dotyczyło to drzwi kierowcy. -
Nic nie trzeba wymieniać, zamiast dobrze poczytać co należy zrobić po wymianie licznika, to jak zwykle bez przygotowania merytorycznego zacząłeś niepotrzebnie działać. Należy skalibrować ilość wskazywanego paliwa w blokach pomiarowych poczytaj tutorial o zmianie licznika a znajdziesz info.
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
Langista odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Tu już lepiej wypowie się @pila24 czy @Banan -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
Langista odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Chodzi o wyciągnięcie radia? Musisz najpierw kluczami się pomęczyć a potem na stałe możesz blaszki blokad zdjąć. -
Z tymi kostkami rozdzielającymi jest różnie, moim zdaniem lepiej działa fabryczny moduł BT, a super jakości Audio z RNSE i tak nie wyciągniesz.
-
Telefon nawet 10 różnymi urządzeniami możesz połączyć, o ile każdy z nich będzie miał możliwość działania w parze. Tu masz system głośnomówiący i odbiornik audio, one działają w parze. Jako że AUX nie masz,.musisz brać jako zmieniarkę.
-
Montaż elektrycznych podnośników tylnych szyb w Audi A4 B6/B7
Langista odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Nadal nie kumam jak chcesz kostkę w przelotce dołożyć do starej kostki, to jest przecież jedna cała wiązka, więc albo masz wiązkę, i zakładasz normalnie podpinając wszystko na raz, albo coś samemu skleiłeś i czegoś nie masz w komplecie.