Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

461

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

17241 wyświetleń profilu
  1. Jak się zagrzeje to też nie ma różnicy po wciśnięciu sprzęgła?
  2. Jakie masz kodowanie tego modułu? Obsługuje w ogóle ten moduł silniki elektryczne?
  3. Nie, oświetlenie też idzie z modułu komfortu ale moduł potrafi sterować tylko przednimi drzwiami i oświetleniem w podsufitce. Masz trzy opcje: 1. Spróbować zakodować moduł komfortu na pakiet światło 2. Wymienić moduł komfortu na taki, który pakiet światło obejmuje 3. Podłączyć oświetlenie reszty do podświetlenia drzwi z przodu lub z oświetlenia podsufitki.
  4. To, że masz szyny elektryczne nie znaczy, że będziesz miał pakiet światło. Jaki masz numer modułu komfortu?
  5. Albo dwumas się rozpadł, albo remont tak zrobiony, że panewki stukają. Po tym jak nierówno chodzi obstawiał bym panewki. Silnik na gwarancję, niech zgadują gdzie dali d*py.
  6. Poziom płynu hamulcowego w porządku? Nieszczelności nie ma? Jakie wartości w blokach pomiarowych pompy ABS?
  7. Po wymianie szyb trzeba przekonywać juz istniejące mechanizmy, obchodzi się bez wymiany na inne. Uszczelki z tego co wiem też inne są. Upewnij się najpierw z czy nie masz obwiśniętych drzwi, bo to one źle dolewając wpuszczają powietrze przy większych prędkościach, stąd hałas.
  8. Nie wymieniam co roku / dwa, wymieniam jak auto zaczyna mi pływać po drodze. A auta z wynikiem 75% pływają, bo większość tych % to robią sprężyny i opony. U mnie sprawdzało się, że wynik poniżej 70% to już amory do wymiany, oczywiście ostateczna diagnoza jest po sprasowaniu sprężyny i ocenie czy tłoczek sprawnie wysuwa się po wciśnięciu.
  9. A z początku miałeś jakiekolwiek podświetlenie?
  10. Na moje uszczelniacze to i tak pół problemu bo same zawory będą wytarte, więc głowica będzie musiała być zdjęta w celu wymiany prowadnic zaworów i samych zaworów.
  11. Ta gąbka to jakieś nieporozumienie. Zrób to na taśmie aluminiowej.
  12. Aby rozpiąć rozrząd to potrzebujesz blokady, na wał z tego co wiem to nie ma w 1.8t i ustawia się na znak osłony przeciwpyłowej. GMP każdego tłoka ustawisz za pomocą gniazda świecy zapłonowej. Robota jest czasochłonna i precyzyjna, chwila nieuwagi i blokady zaworów wpadną Ci w komorę spalania, jesteś pewien że chcesz się tego podjąć?
  13. To coś źle podłączyłeś bo skoro z przodu świeci to zasilanie powinno dawać też na tył.
  14. Nie wiem, zrób zdjęcie jak to wygląda bo możliwe że i same drzwi są krzywe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...