Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8690
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

465

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

22157 wyświetleń profilu
  1. Nie, nie możesz nabić tym gównem, chyba że chcesz cały układ na nowo robić. Zestawy z allegro to propan butan, wiesz co robi z 30-letnimi uszczelkami produkowanymi stricte pod czynnik R134? Wykosztuj się te 200-300 zł i zrób to w serwisie albo u znajomego co ma dostęp do stacji serwisowej klimatyzacji. Tym zestawem załatwisz sobie cały układ i koszta poleca w 2000 zł lub więcej.
  2. Tak, przedlift ma tylko jeden zawór.
  3. Na forum jak najbardziej możesz, co innego opinia w google 😅
  4. Inwestowanie w ten silnik, wiedząc że ma taki pobór oleju to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Najprawdopodobniej masz już gładzie cylindrów wytarte + zapchane pierścienie na tłokach.
  5. Po pierwsze - zmień warsztat który zmienia olej z 5W na 10W kiedy jest problem z ciśnieniem. Po drugie - jak jest podejrzenie złej pracy czujnika cienia, podpina się manometr który sprawdzi już jakie jest rzeczywiste ciśnienie oleju. Jeżeli manometr nadal zgodnie z czujnikiem pokazuje spadki, to zagląda się do pompy oleju. Znając wady tego silnika, będzie to prawdopodobnie jego zużycie na panewkach, a nie pompa oleju. Ile oleju dolewasz między wymianami?
  6. Jaki masz interfejs?. Może być przełącznik uszkodzony od świateł z lewej strony. Zdejmij osłonę nóg kierowcy i znajdź wtyczkę od przełącznika, odepnij wtyczkę i sprawdź czy zgasną.
  7. Po takim czasie należało by zdjąć cały czynnik i wymienić ten dławik (dysza rozprężna) przy okazji trzeba się wyposażyć w oring, który tam występuje. To samo osuszacz i oringi węży idących do niego. Do tego trzeba podpiąć interfejs diagnostyczny, na pewno będzie błąd z potencjometra klap temperatur w klimatroniku.
  8. Więc masz coś źle podłączone.
  9. Ze mną jeździ druga połówka, ręce ciągle w kremach czy makijażu to też często są myte, wolałem dmuchać na zimne 😅
  10. Ja na takie elementy dawałem jeszcze matowy lakier bezbarwny, żeby uniknąć łuszczenia się w przyszłości.
  11. Langista

    B8 TrOOOOp

    Przydało by się.
  12. Łożyska mają to do siebie, że potrafią hałasować tylko w konkretnych obrotach.
  13. Z jakiej firmy był rozrząd? Może któreś łożysko rolki się wysypało? Najpierw można zdjąć pasek osprzętu i sprawdzić samemu wszystkie rolki prowadzące.
  14. Jak podczas jazdy jest cicho to nie ruszaj nic. Tak jak robisz to się nie jeździ, czyli nie dobijasz do końca kierownicy i dalej ciśniesz, a w takim przypadku Ci cokolwiek piszczy. Nie dobija kierownicy do końca i będzie po problemie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...