Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8220
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

462

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

17975 wyświetleń profilu
  1. Ja używam smaru odpornego na wypłukiwanie wodą i temperatury, lekko natłuszczam piastę i nigdy nie miałem sytuacji, żeby klient przyjechał z piszczeniem hamulców czy stukami podczas hamowania. Też u mnie samego nic takiego nie zauważyłem, żeby natłuszczona piasta powodowała przeskoki tarczy, a jedynie ułatwia mi to demontaż, bo ostatnio kilka razy musiałem je zdejmować. Rdza się nie pojawia to też nie ma co z czasem powodować bicia.
  2. Porozbierać te wszystkie izolacje, na bank są zimne luty. Tam ma być zarobione na zacisk, nic lutowane.
  3. Jakie temperatury widzi VCDS? To samo jest przy rozgrzanym silniku?
  4. Jak nie masz różnicy między 629 i 640 to sprawdź najpierw oporność cewki, bo może być zużyta i żaden przekaźnik nie poprawi pracy magla.
  5. A masz dobrze klemy zapięte? Przy wymianie alternatora kable masowe dobrze były oczyszczone przed montażem do karoserii, tak jak i miejsce styku?
  6. Od jakiego czasu z tym jeździsz? Coś robiłeś przed wystąpieniem objawów? Jakie są dawki paliwa, jak wyglądają bloki pomiarowe z kątami wałków po rozgrzaniu?
  7. Bo akurat zlatuje po profilach, zdejmij boczki bagażnika i zobaczysz gdzie mokre.
  8. A kiedy ostatnio u gazownika byłeś na serwisie?
  9. A jakie masz dawki paliwa? Śmierdzi bardzo benzyną przy odpalaniu? Gorzej może odpalać z kilku powodów, od zużytego rozrządu, po filtr paliwa, pompę paliwa, wtryski, przepływkę.
  10. Masz w ogóle odpowiedni czujnik założony? Czy przy podmiance na ori czujnik, gasła reszta kontrolek?
  11. Jest dobry, bo w innym bloku pokazuje już dobrą temperaturę a ten na wylocie z chłodnicy ma typowe wskazania na uwalony czujnik. Specified to wartość, jakiej czujnik oczekuje a actual to wartość rzeczywista. Zanim dostanie odczyt płynu z głowicy to telepie nim, bo ma początkowy zły odczyt. Po tych kilku sekundach pompa wody podaje płyn na czujnik i ten koryguje dawkę do aktualnej temperatury. Ja to przynajmniej tak widzę.
  12. Te 140 stopni to wartość, której oczekuje ECU, po tym jak dostaje sygnał -48 (padnięty czujnik) w chłodnicy. Po wymianie tego czujnika, drugim powinien dobrze wskazywać.
  13. Dużo nie trzeba żeby była wilgoć w aucie. Kup jakieś uniwersalne uszczelki albo zaklej jakąś taśmą z dobrym klejem odpornym na wodę.
  14. Dolot dobrze poskładany? Wygląda jakby chwilę łapał lewe powietrze i się uszczelniał. Czujnik faktycznie walnięty ale też i ta temperatura oleju -2 stopnie.. jak długo auto stało?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...