Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8349
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

462

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

18962 wyświetleń profilu
  1. Pokaż jak to kazali podłączyć.
  2. Ale jak pisałem, ja się na to zdecydowałem do diagnostyki Opla i Peugeota. Z czego ta diagnostyka tak właściwie ogranicza się do jako takiego skanowania sterownika silnika, ABS i czasami jakieś elektryczne złapie jak licznik czy moduł skrzyni. Niby za swoją cenę więcej oczekiwać nie można ale VCDS pokaże 10 razy więcej informacji z samych bloków pomiarowych silnika jak ta kostka, bo na audi też to sprawdzałem. Nie wiem czy inne marki też mają tyle informacji jeżeli podepnie się oryginalne systemy diagnostyczne, jeżeli tak to ta zabawka jest w sumie w ogóle nie przydatna dla kogoś, kto chociaż trochę zna się na mechanice. Spróbować możesz bo pieniądze wielkie to nie kosztuje, może akurat Ci pomoże.
  3. Ile tam niuta było, że popękały?
  4. To też nie zmienia jakoś mega dużo. Tak właściwie na początku przy odpalaniu silnika to masz jedynie test silniczków, sterownik sprawdza czy bez przeszkód może wychylić wiązkę światła na maksymalne położenia góra/dół, jak w tedy żaden błąd nie wyskakuje na desce to jest układ sprawny.
  5. Co konkretnie oznacza, że nie działa poziomowanie? Silniki nie reagują? Sprawdzałeś czy może silniki nie padły od wilgoci?
  6. Za te pieniądze nie znajdziesz takiego. Citroen, Fiat i Opel to jeden program ale bardzo drogi. Do najprostszych odczytów powinien wystarczyć iCar z Vgate i aplikacja CarScanner. Traktowałbym to jednak jako zabawkę która może jedynie nakierować na odpowiedniego mechanika lub na koszta związane z jakimś problemem, a niżeli jakąś sensowną diagnostykę. Jest niestety przepaść w takich urządzeniach, są takie co kosztują grosze i oferują bardzo mało, albo grube tysiące i potrafiące wszystko, nie ma nic pomiędzy, jedynie VAG się wybił i ten kto zrobił OBD Eleven.
  7. Jaki budżet?
  8. Nawet jak będą wydawać się ok, to i tak będą zużyte, strata czasu. Ja tam zawsze wolałem od Spidana przeguby, droższe ale jakościowo lepsze od Löbro czy GSP.
  9. Z jakiej firmy przeguby wsadzałeś? Zewnętrzne też nie potrzebują zmiany?
  10. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jakie wskazania są z przepływki? Podciśnienia wszystkie są na miejscu? Stało się to nagle czy z czasem się nasilało? Iskra na świecach sprawdzana? Wszystkie cewki sprawne? Filtr paliwa w jakim stanie? Pompa paliwa to samo, sprawdzić jakie daje ciśnienie. Wyciągnąć wtryski i zobaczyć jak pracują, może być zaworek zwrotny na listwie paliwowej uszkodzony, zawór który nim steruje. Szukać w osprzęcie.
  11. Wrzucam kij w mrowisko, ja mogę polecić Millersa z czystym sumieniem. Nie mam żadnych badań w laboratorium a jedynie porównanie jak różne silniki pracują na ich olejach. Zauważalne mniejsze zużycie elementów + dużo lepiej myje silnik między wymianami. Nie, nie stosuję płukanek bo to moim zdaniem największy kit odkąd to wyszło, zwykłe naciąganie ludzi na efekt wow, którego brak.
  12. A z licznikiem bez problemu się komunikujesz? Dosłownie żadnych błędów nie masz?
  13. Langista

    B8 TrOOOOp

    Ja jestem w stanie zrobić sobie taką naprawę sam, zlecając komuś, koszta rosną trzy krotnie, co mija się w ogóle z sensem.
  14. Langista

    B8 TrOOOOp

    Bardzo dużo nagrań z wady tego silnika (i jej późniejszej naprawy oraz wyceny) ma Coobcio Garage na YouTube. W zasadzie na tym zdobył popularność. Silniki oddaje do SzczepanVAG, który zna je jak własne kieszenie, przez co też robota jest pewna i z sensowną gwarancją. Co do sprawdzania kamerą, wystarczy zdemontować cewki zapłonowe i wykręcić świece.
  15. Langista

    B8 TrOOOOp

    To nie jest zwykły plastik a tworzywo termo utwardzalne, i tak, potrafi narobić bardzo dużo szkód, bo wystarczy że wpadnie mały kawałek i przyczepi się do przylgni zawora, ten się zamknie i go skrzywi. Najprawdopodobniej u Ciebie jest taki przypadek. Musi dojść do demontażu i oceny strat, bo możesz być w czepku urodzony, i może być tylko głowica do roboty (hociaż jak tyle rozbebeszone to nie wymienić pierścieni przy takiej robicie to grzech) co znacznie zmniejsza koszta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...