Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8296
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

462

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

18482 wyświetleń profilu
  1. Chłodniczka egr.
  2. Jesteś pewien, że to hamulce piszczą, a nie ociera przy hamowaniu o osłonę przeciwpyłową I to tak piszczy?
  3. Spróbuj sobie ogarnąć jakiś subwoofer ze wzmacniaczem z używki, bo jest mega dużo zabawy z Bose a jak masz już nie oryginalne radio to będziesz sobie włosy wyrywać żeby to zagrało.
  4. Ja brałem z Hella przetwornicę za 450 zł, te z Valeo są awaryjne i trudno dostępne. Jedyna różnicą że Hella ma wtyczkę na 4 piny, w gnieździe na 12 masz też tylko 4 obsadzone także żadna różnica. Co do metody naprawy, spoko że to pokazałeś I udowodniłeś że działa ale 90% użytkowników nie ma nawet hot aira, a co dopiero podgrzewacz do płytek PCB. Nie mniej, szacunek za naprawę i wiedzę oraz umiejętności. W wolnym czasie możesz prześledzić ten tani zamiennik i wykryć ten słaby element, przez który żarnik tak szaleje.
  5. Nie mniej, nie wiem czy rozwiązaniem jest wymiana pompy na inną, z tego co kojarzę to albo odwraca się piny na kostce (trzeba tylko wiedzieć które) albo wprowadza się korekty w tym, co widzi licznik.
  6. Zderzak i pas, z przodu masz chłodnicę klimy i ona nie pozwoli wyciągnąć chłodnicy wody.
  7. Wygląda na nieszczelność w układzie dolotowym, mogli odmę przełożyć na jakiś zamiennik niskiej jakości i też tak będzie. Nie daj sobie wmówić że tak było, dali ciała i niech poprawiają.
  8. No to masz odpowiedź. Tylko wkłady Pierburga lub oryginał VDO (teraz Continental/Contitech).
  9. Niedawno ktoś tu dawał opis całej procedury jak sobie poradzić w takim przypadku. Z tą różnicą, że dotyczyło to drzwi kierowcy.
  10. Nic nie trzeba wymieniać, zamiast dobrze poczytać co należy zrobić po wymianie licznika, to jak zwykle bez przygotowania merytorycznego zacząłeś niepotrzebnie działać. Należy skalibrować ilość wskazywanego paliwa w blokach pomiarowych poczytaj tutorial o zmianie licznika a znajdziesz info.
  11. Tu już lepiej wypowie się @pila24 czy @Banan
  12. Chodzi o wyciągnięcie radia? Musisz najpierw kluczami się pomęczyć a potem na stałe możesz blaszki blokad zdjąć.
  13. Z tymi kostkami rozdzielającymi jest różnie, moim zdaniem lepiej działa fabryczny moduł BT, a super jakości Audio z RNSE i tak nie wyciągniesz.
  14. Telefon nawet 10 różnymi urządzeniami możesz połączyć, o ile każdy z nich będzie miał możliwość działania w parze. Tu masz system głośnomówiący i odbiornik audio, one działają w parze. Jako że AUX nie masz,.musisz brać jako zmieniarkę.
  15. Nadal nie kumam jak chcesz kostkę w przelotce dołożyć do starej kostki, to jest przecież jedna cała wiązka, więc albo masz wiązkę, i zakładasz normalnie podpinając wszystko na raz, albo coś samemu skleiłeś i czegoś nie masz w komplecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...