Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8443
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

463

4 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

19673 wyświetleń profilu
  1. A jak ze zużyciem? Sporo osób w necie narzeka że bardzo szybko się zużywa bieżnik, zastanawiam się właśnie nad Verdestein Ultrac albo Nokian Powerproof
  2. Rozumiem że podstawy jak błędy w sterowniku silnika od razu zostały sprawdzone?
  3. Zobacz najpierw kable w przelotkach, czy nie są połamane, urwane itp. nie masz nigdzie wilgoci w aucie? Nie wiem gdzie jest wzmacniacz w bagażniku ale zobacz boczki, czy pod którymś on się nie kryje, dziwne aby każdy głośnik miał błąd z przerwą w obwodzie, wygląda na uszkodzony wzmacniacz od wilgoci, to samo możesz sprawdzić w przelotce klapy. Ewentualnie może być wspólne zasilanie dla radia/wzmacniacza/silniczka zamka (jakiś wspólny zacisk w kabinie) i to tam coś nie styka.
  4. Pewnie już wszystko założone, jak nie to weź jeszcze raz sobie przemaluj te osłony, parę lat temu pracowałem w chyba jedynej firmie w Niemczech, która je 'zabezpieczała' antykorozyjnie tą farbą i niby dawała gwarancję na lakier 30 lat, jednak części zwyczajnie leżące na magazynie wytrzymywały 3-4 lata i rdzewiały, zapakowane w pudełkach 😅
  5. Pytanie jest, dlaczego coś takiego się tam podziało? Tam są bardzo małe natężenia prądu, a żeby tak się to zagrzało, to musiało nieźle pocisnąć z prądem. Jak wygląda sama przepływka?
  6. Moduł komfortu padł.
  7. Odłącz go i odczytaj błąd, bo zmieni się na przerwę w obwodzie.
  8. Mechanik się nie zna, masz na bank uszczelniacze zaworowe i pierścienie do wymiany. Może spalać niewielkie ilości oleju przy wyższych obrotach silnika i tego nie zauważysz, bo temperatura się podnosi a katalizator bierze syf na klatę. Do tego te śmieszne płukanki na silnik z takim przebiegiem dadzą taki sam efekt, jak nalanie ropy - żaden, ewentualnie przepłucze z osadu niektóre miejsca. Nagar po takim przebiegu tylko mechanicznie usuniesz, lub bardzo mocną chemią ale nie kiedy tłoki są w silniku.
  9. https://a4-klub.pl/topic/14538-wymiana-modułu-kierownicy-pod-tempomat-kierownicę-multifunkcyjną/
  10. Niby wszystko pasuje, musisz dokładnie przejrzeć te wszystkie kodowania, od licznika po tempomat, kiera z B7 czy z b6?
  11. Moduł jakie ma numery?
  12. A z jakiego modelu był ten moduł?
  13. Weź używkę manetkę, z zamiennikami tak niestety jest.
  14. Może i przekrój by dał radę, gdyby na nowo je zarobić w pinach ale lepiej puścić zasilanie osobno.
  15. To tak nie miało prawa działać 😅
×
×
  • Dodaj nową pozycję...