Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8738
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

466

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

22329 wyświetleń profilu
  1. Tam załamania raczej nie będzie, coś kojarzę że przewód rozchodzi się z lewej lampy na prawą, także tam zacznij.
  2. Ewentualnie klej na bazie żywicy, nałożyć minimalnie w miejscu rozerwania i przytrzymać.
  3. Wysyłkowo mogę polecić z forum @Banan lub @pila24
  4. Bez sensu, nie lepiej dać szpilki i nakrętki? Takie połączenie zawsze się sprawdzało i nie spotkałem się z sytuacją, żeby ktoś przyjechał z luźnymi nakrętkami..
  5. Zdejmij tapicerkę i zobacz tą wiązkę. Wtyczka nie jest zaśniedziała?
  6. Klej do gwintów w takim miejscu wyparuje, tam mają być specjalne nakrętki lekko spłaszczone na jajo, w tedy się nie odkręcają.
  7. W jaki sposób go zamontowałeś?
  8. Sprzęgło się rozpadło, można powiedzieć że jeździło do swojego ostatniego dnia bo właściciel żałował na wymianę.
  9. Chodzi o to, że każdy szanujący się elektronik w mieście to wymieni. Moim zdaniem koszt ten sam a nawet mniejszy, za wymianę takiego potencjometru niech skasuje 50 zł a omija nas kodowanie radia i często zabawa z odzyskaniem kodu do radia.
  10. Nie wiem co chcesz na wale robić ale pod panewkami korbowymi też tak powinno się robić. Zwracać uwagę żeby nie zatkać kanalików olejowych w korbach, o ile takowe są. Jak na wale są rysy to trzeba oddać do zakładu żeby ocenili czy to spolerują, jak tak to trzeba inne, grubsze panewki dobrać.
  11. Przecież te potencjometry się wymienia i radio śmiga dalej.
  12. Ale co ma się przesunąć? Tak panewek dobrze nie wymienisz, trzeba wał rwać. Po wyciągnięciu panewek trzeba dobrze wyczyścić podpory w miejscu kontaktu z panewką (szara włóknina + zmywacz do hamulców) i to samo od strony bloku. Mają wejść na sucho bez żadnego syfu.
  13. A liczysz jeszcze nowe nakrętki/szpilki? Do tego oporowe.
  14. Jest temat już założony odnośnie olei, nie zaśmiecajcie forum waszymi osobnymi tematami bo burdel się tu robi.
  15. No to można ale tanie to one nie są.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...