Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    8455
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

463

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

19802 wyświetleń profilu
  1. O co chodzi z tymi wykrzyknikami? Poza tym, pierwsze słyszę, aby coroczna adaptacja skrzyni jej w jakiś sposób pomagała.
  2. Langista

    Polecane opony letnie

    Też właśnie bardziej za Vredestein jestem, a jest komplet za atrakcyjną cenę to raczej się skusze 😁 jestem ciekaw zmiany z Turanzy, które mimo 5 lat i ok. 40k km wyglądają jakbym je po sezonie driftu nałożył.
  3. A faktycznie, źle spojrzałem. Da radę to od środka wyklepać, ale trzeba się na tym znać żeby więcej szkody nie narobić. No i oczywiście zaprawa lakierska w tym miejscu, położona w profesjonalny sposób będzie trzymać 2-3 lata.
  4. Jak wyglądał ten bezpiecznik? Bo żeby gdzieś w aucie prąd 40A poszedł to aż trudno sobie wyobrazić.
  5. Ale ukruszyło się gniazdo w odbłyśniku lampy, czy oprawka żarówki?
  6. Najtaniej będzie znaleźć drugi w kolorze, bo za cenę drugiej używki nie ogarniesz tego jak należy. Możesz oczywiście próbować to z powrotem naprostować i zrobić zaprawkę, ale w tym miejscu purchle wyjdą bardzo szybko.
  7. Najpierw musisz zapamiętać w jakim dokładnie położeniu jest zamocowany uszczelniacz, aby nowy był tak samo. Wyciągasz czym chcesz, byle nie uszkodzić powierzchni, którą ma uszczelnić uszczelniacz, czyli odpuszczasz sobie jakiekolwiek szarpanie śrubokrętem po zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni uszczelniacza. Nie wiem co dokładnie bo nie opisałeś, ale jak od strony półosi to musisz wykręcić flansze i na niej sprawdzić, czy czasem nie zrobił się już rowek, w miarę możliwości oczyścić miejsce, na którym ma pracować nowy uszczelniacz, najwygodniej robić to szarą włókniną, żeby nie narobić rys. Wbijasz na wprost, płaskim elementem który pokryje całą powierzchnię uszczelniacza. Zazwyczaj są zamontowane do końca fazki, to też po wbiciu wstępnym, możesz znaleźć największą nasadkę jaką posiadasz i przyłożyć do krawędzi uszczelniacza, lekko i równomiernie pobijaj z każdej strony (lewa, prawa, góra, dół) aby zrównać z końcem fazki, czy innym miejscem do którego było to wcześniej dociśnięte. Ważne aby najpierw powierzchnię lekko natłuścić olejem, żeby uszczelniacz miał się po czym wsuwać.
  8. Langista

    Polecane opony letnie

    Fajna alternatywa, szkoda tylko, że ta atrakcyjna cena jest tylko dla 225/45, ten który ją chcę, czyli 235/45 jest za 370 zł, a to już zupełnie inna kategoria cenowa opony.
  9. A magiel luzów nie ma?
  10. Nie powinno przekroczyć wartości pojazdu, martwi mnie jedynie blacharka za 3000, gdzie ja tam widzę napraw blacharskich za 15 000 😅
  11. No to też może być, że masz interfejs słaby i nie koduje jak trzeba. Masz ewidentnie błąd w zakodowanym sterowniku, z nikąd się on nie bierze.
  12. Problem z tym, że takie oleje są już o wiele droższe. Poza tym, zalewając nowy olej, zawsze przez pierwsze 2-3k km nie będzie poboru, z czasem jak właściwości smarne się pogarszają olej zaczyna być spalany. Ja bym lał na co stać a czego nie szkoda i tyle. Poza tym, remontu nie trzeba na raz robić, całkiem możliwe że sama wymiana uszczelniaczy zaworowych pomoże, a to zawsze mniejszy koszt jak rozbieranie dołu silnika.
  13. Nie zmniejszy, jak się rozgrzeje to będzie tak samo rzadki jak poprzedni i też będzie wysłany w katalizator. Albo się pogodzić z poborem oleju albo remont, innych opcji nie ma.
  14. Słabo czytałeś, bo dowiedziałbyś się, który silnik odpowiada za sterowanie temperatury, dodatkowo dowiedziałbyś się, że bez VCDS nie zrobisz kalibracji silniczków.
  15. Langista

    Polecane opony letnie

    A jak ze zużyciem? Sporo osób w necie narzeka że bardzo szybko się zużywa bieżnik, zastanawiam się właśnie nad Verdestein Ultrac albo Nokian Powerproof
×
×
  • Dodaj nową pozycję...