-
Postów
7676 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Langista
Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
14475 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Langista
457
Reputacja
48
Odpowiedzi społeczności
-
Zaciski hamulcowe - czy wymieniać od razu 4 ?
Langista odpowiedział(a) na gawortom temat w Audi A4 B6/B7
Różnica w cenie będzie widoczna za dwa lata, kiedy z tanim chińczykiem zacznie się dziać to samo co z Ori po 20 latach. -
Regeneracja zacisków tarcze kolcki nowe na wypasie bezpieczeństwo ;)
Langista odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
Kolor na znaczenie, ale tego niebieskiego czyli średniego, można całą śrubę zatopić i efekt będzie taki sam jak dwa zwoje. Nie chcesz oszczędzać na przewodach, Hel ma dobre przewody i nie są aż tak drogie a wierz mi, ogromna różnica na pedale hamulca jest. -
Zmierzyć ciśnienie sprężania.
-
Na oglądają się na spotach różnych patentów od młodych adeptów tych aut i niestety ale z A4 B5/6 robi się kolejna calibra
-
Regeneracja zacisków tarcze kolcki nowe na wypasie bezpieczeństwo ;)
Langista odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
Klej jest tylko po to, żeby od wibracji się śruba nie odkręciła, więc ile się go da to jest bez różnicy, a większość i tak go źle aplikuje. -
Regeneracja zacisków tarcze kolcki nowe na wypasie bezpieczeństwo ;)
Langista odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
Ten klej nie trzyma tak mocno, ktoś zwyczajnie za mocno dokręcił śrubę jarzma, ona ma być na 25 Nm a często je dokręcają na 50 i więcej, aż poczują że śruba mięknie. -
Zaciski hamulcowe - czy wymieniać od razu 4 ?
Langista odpowiedział(a) na gawortom temat w Audi A4 B6/B7
@Dev powinien mieć na stanie coś dobrego na wymianę -
Może być jeszcze przedmuch na tłokach i z większym ciśnieniem odma sobie nie radzi.
-
Co z tego że dawki ustawił, jak może gaz puszczać albo sam sterownik gazu może zakłócać pracę ECU. Zakręć butlę z gazem i wyjeździj do końca co masz w przewodach. Masz błąd z mieszanki czyli albo jednak gdzieś masz lewe powietrze, albo czujniki felernej założyłeś. Dla pewności - czujniki jakiej firmy?
-
Tylko nowa, używki są już przez czas zniszczone i nie ma szans na dobrą sztukę a chińczyk to strata pieniędzy.
-
Widać jakaś seria wadliwych amplitunerów w audi
-
O jaki moduł chodzi bo nie kumam? Chcesz żeby ciągle świeciły się kierunki czy jak?
-
Wężyk z odpowietrzenia zapchany syfem na dole. Trzeba zdjąć koło i nadkole a potem masz dojście do tego wężyka.
-
Tą od środka, osłona słupka a.
-
Wygląda mi to na zapchaną dyszę rozprężną, na parowniku ciągle 24 stopnie i stałe ciśnienie. To że temperatury stoją dęba też jest dziwne. Próbowałeś nastaw podstawowych siłowników klap powietrza?