Skocz do zawartości

Langista

Pasjonat.
  • Postów

    7676
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Langista

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

14475 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Langista

  1. Różnica w cenie będzie widoczna za dwa lata, kiedy z tanim chińczykiem zacznie się dziać to samo co z Ori po 20 latach.
  2. Kolor na znaczenie, ale tego niebieskiego czyli średniego, można całą śrubę zatopić i efekt będzie taki sam jak dwa zwoje. Nie chcesz oszczędzać na przewodach, Hel ma dobre przewody i nie są aż tak drogie a wierz mi, ogromna różnica na pedale hamulca jest.
  3. Zmierzyć ciśnienie sprężania.
  4. Na oglądają się na spotach różnych patentów od młodych adeptów tych aut i niestety ale z A4 B5/6 robi się kolejna calibra
  5. Klej jest tylko po to, żeby od wibracji się śruba nie odkręciła, więc ile się go da to jest bez różnicy, a większość i tak go źle aplikuje.
  6. Ten klej nie trzyma tak mocno, ktoś zwyczajnie za mocno dokręcił śrubę jarzma, ona ma być na 25 Nm a często je dokręcają na 50 i więcej, aż poczują że śruba mięknie.
  7. @Dev powinien mieć na stanie coś dobrego na wymianę
  8. Może być jeszcze przedmuch na tłokach i z większym ciśnieniem odma sobie nie radzi.
  9. Co z tego że dawki ustawił, jak może gaz puszczać albo sam sterownik gazu może zakłócać pracę ECU. Zakręć butlę z gazem i wyjeździj do końca co masz w przewodach. Masz błąd z mieszanki czyli albo jednak gdzieś masz lewe powietrze, albo czujniki felernej założyłeś. Dla pewności - czujniki jakiej firmy?
  10. Tylko nowa, używki są już przez czas zniszczone i nie ma szans na dobrą sztukę a chińczyk to strata pieniędzy.
  11. Widać jakaś seria wadliwych amplitunerów w audi
  12. O jaki moduł chodzi bo nie kumam? Chcesz żeby ciągle świeciły się kierunki czy jak?
  13. Wężyk z odpowietrzenia zapchany syfem na dole. Trzeba zdjąć koło i nadkole a potem masz dojście do tego wężyka.
  14. Tą od środka, osłona słupka a.
  15. Wygląda mi to na zapchaną dyszę rozprężną, na parowniku ciągle 24 stopnie i stałe ciśnienie. To że temperatury stoją dęba też jest dziwne. Próbowałeś nastaw podstawowych siłowników klap powietrza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...