Skocz do zawartości

Patrykjagoda

Pasjonat
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Patrykjagoda

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Kolbuszowa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    CALA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2729 wyświetleń profilu
  1. A czy w vcds mozna sprawdzic te cztery sondy? Mam problem z brakiem mocy. Czasem ok chwile a czesto dlawi sie tzn nie wkreca sie jak powinien. Lepiej na zimnym niz po złapaniu temperatury. Brak bledow cewki świece itp rozrzad dolot ok
  2. I jak? Bo chcialbym ściągnąć cały przedni pas razem ze wzmocnieniem czołowym bez ruszania klimy i gazu
  3. Kable i bezpiecznik dadzą rade przy takiej zmianie?
  4. Tak robiony pełny skan i brak błędów. Nie nazwałbym tego badziewiem. Miałeś styczność z akurat KECODI? Wiesz jak to działa i skąd? Poczytaj, ogladnij albo zacznij tym programować i wtedy się wypowiedz o tym modelu. Wiem że w Polsce jest biznes na grupie VAG w programowaniu ale moge sie wypowiadac swobodnie.
  5. Nic nie pomieszało. Działa tak jak ma działać. To jest specjalny interfejs gdzie łączysz sie z internetem np w tel przez aplikacje. Wykupujesz co trzeba i programowanie samo sie robi. W concert przedlift próbowałem wszystkich rad z forum i za granicy i nie mogło to działać. Ja z czystym sumieniem polecam. Dodatkowo można wiele innych rzeczy wykupić.
  6. Taki sam oring idzie do zlaczki do zbiornika wyrownawczego?
  7. Tak tez bym chciał kupić odrazu calosc pod 2 wentylatory. Tylko czy naprawde trzeba zmieniac przekroj przewodow i bezpiecznik
  8. Jeszcze raz dzieki
  9. Kurcze nie sprawdzalem czy az tyle jest zabawy z zalozeniem dwoch wentylatorów. Na forum z za granicy znajomy zmienil z jednego wentylatora na dwa plus inny modul i kodowanie i smiga. A czy bezpiecznik i kable ruszal nie wiem. Nie wiem tylko czemu na internecie patrzac na wentylator do wersji na jeden sa moce 288w i 400w ale z formy valeo znalazlem tylko 288w. Mam wersje z jednym w 3.2fsi i tez przydaloby sie poprawic chlodzenie. Duzo w korkach wokol Paryza jezdze. Chlodnice mam nissens 34mm chyba ale widzialem denso 38mm rdzen. Moze to warto a wentylator zostawić w spokoju? Tylko mi juz wentylator halasuje i cos kupic musze
  10. Tyle ze akumulator bosch s5 to ciut inna niby technologia niz zwykly ale mysle ze kodowanie na zwykly aku 80ah bedzie mialem poprzedni 74ah to samo kodowanie i sporo czasu wytrzymal w sumie 8lat. Ale ostatnio juz nie szlo go doladowac. Odpalal za kazdym razem ale wiecznie niedoladowany. Dzieki
  11. Zakodowalem pod zwykly ale 80ah. Nie bylo jak 77 potem bylo 74ah
  12. Witam. Mam czasem problem ze pedal hamulca jest twardszy i slabiej hamuje a czasem normalnie. Towarzyszy temu tez slabsza moc i lekkie szarpniecia przy dodaniu gazu. Mocno sie zastanawiam nad zaworkiem zwrotnym. Cale podciśnienie sie na tym opiera. 3.2fsi silnik. W związku z tym zapytanie czy idzie kupic jakis zamienny zaworek zwrotny? Bo oryginalny przewod to ponad 200zl a szkoda tyle kasy za głupi zaworek reszta przewodu jest ok.
  13. Witam. Tez z tym walcze. Wymienione zawieszenie przod piasty lozyska sworznie tuleje wahaczy banan 75mm przeguby hamulce 2 zestawy i bije przy hamowaniu. Nie zawsze ale bije
  14. BOSCH S5 008 zwykly tzn nie agm. Mialem 74ah tez bosch ale nigdy nie zmienilem kodowania a teraz juz slaby i zmienilem na ten
  15. Witam. Jakie wybrac kodowanie do akumulatora Bosch s5 008 77ah?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...