Skocz do zawartości

Użytkownik007

Pasjonat
  • Postów

    240
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Użytkownik007

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1830 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Użytkownik007

  1. przecież na wolnych obrotach zawór recyrkulacji spalin jest zamknięty
  2. mam ciekawą informację, mianowicie od jakiegoś czasu zaczął mi się DPF wypalać coraz częściej nie mogę dobić do 200km, wypalanie co 140-170km. Wczoraj sprawdziłem wskazanie przepływomierza, co się okazuje masa powietrza urosła do 540mg/storke (kiedyś było 320). Układa się to w jakąś logikę że przepływomierz jeszcze bardziej zawyża ale nie mam doświadczenia w takich diagnozach i muszę porozmawiać z kimś kto się zna w temacie... A może ktoś z bardziej zorientowanych na forum coś podpowie ?
  3. po wypaleniu 9-10hPa, przed wypalaniem gdy już sadza zmierzona dochodzi do 23g - około 30hPa na wolnych
  4. chyba nie ma problemu, z tego co się zorientowałem to w cyklu miejskim wypalanie co około 200-300km jest normalne.
  5. Mogę potwierdzić powiązanie czyszczenia DPF z błędem adBlue, u mnie również zaczeły wyskakiwać te błędy chwilę po praniu filtra (obecnie mam spokój gdzieś od wakacji). U jednego kolegi z formum z takim samym silnikiem również zaczeło sypać odliczaniem tuż po praniu filtra.. Przypadek? nie sądzę
  6. Odkleiło mi się samo szkło i podkleiłem na taśmę dwustronną, teraz wyraźnie słabiej grzeje od prawego którego oryginalnego. Pytanie czym można było by to podkleić aby lepiej przewodziło?
  7. po otrzymaniu jakiegoś wsparcia na forum (nie zależnie czy było trafne), jeśli udało się rozwiązać zagadnienie, to w dobrym tonie jest podzielić się informacja jak rozwiązano problem. Powiedział bym nawet, że to taka niepisana zasada - ja jestem takiego zdania.
  8. Miałeś odczynienia z tym Ravenolem? Różnica w cenie jest ogromna, pytanie czy jest porównywalny z ori
  9. Znalazł ktoś może zamiennik do oleju G 055 532 A2 ? wchodzi mi niby Ravenol MTF-3 SAE 75W, ktoś potwierdzi lub cos innnego?
  10. Jest dokładnie tak jak piszesz, obliczona masa spada do około 5-6 i następuje koniec regeneracji (zmierzona zejdzie na -5 lub więcej). Ja również jeżdżę do pracy 10km w jedną strone i przy takich "traskach" wypala mi się co około 250km, masa zmierzona rośnie szybciej od obliczonej. Mam auto 3 lata, wyprałem DPF jeszcze przed całkowitym zapełnieniem, nie miałem z nim nigdy problemów ale myślałem że coś nie tak że tak często wypala i masa zmierzona rośnie szybciej od obliczonej i przerobiłem sporo: - pranie profesjonalne - wymieniony czujnik róznicy na ORI + adaptacja - auto nie spala oleju - dolot czysty bez grama oleju - EGR wyczyszczony - wtryskiwacze wymontowane i sprawdzone na maszynie pomiarowej Usłyszałem już tutaj fachowe odpowiedzi typu "filtr szrot" "filtr źle wyczyszczony" Wszystko wskazuje na to że przy krótkich trasach masa zmierzona szybciej rosnie i wypala co około 250km. Trasa do Włoch wypalanie wyszło co 890km. Z ciekawości mógłbym jeszcze podmienić przepływomierz, ponieważ wg mnie zawyża wskazania (wtedy sterownik zwiększa dawkę paliwa i wiadomo generuje więcej sadzy) ale nie wiem czy bede sie z tym jeszcze boksował.
  11. Sam robiłeś? ile kosztowały łożyska w ASO ?
  12. Nie wiem jak w tych modelach ale mam Ventus S1 Evo3 K127 i tutaj rant ochronny jest ale fizycznie to taki mały jakby go nie było, poza tym opony ok ale ja ze względu na praktycznie zerowy rant już bym ich nie kupił.
  13. oczywiście im bliżej zera tym lepiej, nie powiem ci jakie są dopuszczalne. Co do podkładek, miałem wypaloną podkładkę pod jednym wtryskiwaczem i na nim była korekta z ostatniego zapisanego pomiaru przed wymianą +0,52, reszta cylindrów, -0,05; -0,37; -0,08. Nie było żadnych objawów wypalonej podkładki, wycjągałem wtryski profilaktycznie do sprawdzenia na maszynie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...