Skocz do zawartości

Użytkownik007

Pasjonat
  • Postów

    257
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Użytkownik007

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2071 wyświetleń profilu
  1. dokładnie coś w tym stylu 👍
  2. zewnętrzną bieżnię tego łożyska głebiej jest ciężko zdemontować. Wielu mechaników ją zostawia (i się tym nie chwalą), u mnie wymieniona ale był koszmar, kolega dorabiał ściągacz- tuleja nacięta (po wbiciu ma się rozprężyć) z cieńkim kołnierzem zatoczonym potrafi go ściąć przy zbijaniu.
  3. co takiego znalazłem uniwersalnego, da się do wywinąć estetycznie na rancie (pod plastikową listwę następnie na boczną powierzchnię)? Ma ktoś doświadczenie? allegro.pl ALLEGRO.PL
  4. Mam te osłonki mimo to kamienie obiły mi lakier na rantach. Będą wykonane zaprawki. Myślę aby przed ponownym montażem ochraniaczy plastikowych okleić ranty jeszcze folią bezbarwną. Widzę że do modelu B9 są dedykowane ale do B8 nie znalazłem. Może ktoś się spotkał?? Gdzie to kupić?
  5. to i ja się pochwalę 😁 30/06-09/07 PULA-ROGOZNICA Kolejny powrót do Chorwacji, byłgarskie, włoskie eksperymenty u mnie trochę nie wypaliły😉 Osobiście najbardziej mi się podobało na Piljesac ale ze względu na odległość tym razem północ. Macie jakiś sprawdzony w rozsądnych pieniądzach nocleg w Austrii? Z dziećmi nie wrócę na raz i dla mnie też ciężko walnąć 1200 na raz
  6. Z tymi wartościami, nie jest tak jednoznacznie. Tzn. tak jak kolega wyżej wspomniał zależy czy jest to zaraz po wypalaniu czy tuż przed, różnice będą bardzo duże. Dodatkowo jeśli przykładowo masz dpf w jednej puszcze z katalizatorem SCR to w tych opory są większe i różnica ciśnień jest wyższa. Nie są to moje przemyślenia, tylko fakty i informacje od ludzi którzy mają z tym styczność w diagnostyce.
  7. Tak, wtryskiwacz AdBlue jest przed DPF. Co ciekawe filtr zaczął się już częściej wypalać gdy zaczeły się problemy z AdBlue. U mnie był błąd "zbyt małe ciśnienie czynnika w układzie SCR" Wskazywało to na pompę ale jak się teraz zastanawiam to może wtryskiwacz lał czynnik jak z kranu...
  8. Kolejny przypadek gdzie po wyprogramowaniu AdBlue skrócił się interwał wypalania DPF. TAK WIEM AdBlue NIE MA NIC WSPÓLNEGO z DPF poza tym że wtryskiwacz AdBlue jest w tej samej puszce co DPF ale jednak z jakiś nieznanych mi przyczyn coś się dzieje... U mnie krótkie odcinki po 15km 2xdziennie, przed wyprogramowaniem Adblue wypalanie co 250-300km, po 150-200km. Po prawie roku trochę się poprawiło wypalanie teraz co 200-240km. Wtryski były wyciągane i sprawdzane na maszynie przy okazji prana filtra, ślinik nie spala oleju, generalnie nie ma się do czego czepić mimo mojej nadgorliwości. Miałem podejrzenie, że przed awarią AdBlue wtryskiwacz lał płyn i zakleił część kanałów w filtrze (często dzieje się tak w autach ciężarowych), miałem demontować filtr i poddać oględzinom następnie myć w płynie do usuwania skrystalizowanago Adblue ale brakuje chęci - ten kto zna silnik CNHA domyśle się jaką operacją jest demontaż filtra
  9. Przez otwór po wtryskiwaczu adblue nie dojdziesz kamerą do DPF, próbowałem i są żebra z blachy po drodze w kształcie łopatek wirnika, od tyłu też nie bardzo jest jak. Bede demontował filtr i mył płynem który rozpuszcza AdBlue (oczywiście jak bedzie widać zatkane kanały). Na razie nie mam możliwości tego przeprowadzić ale myślę że do końca sierpnia się uda.
  10. Hej, nalałem Liqy Moly i jezdze na razie od wypalenia 80km i 13g sadzy zmierzonej. Nic nie robie innego bo nie mam nawet czasu ale pierwszym krokiem bedą oględziny kamerką endoskopową przez otwór po wtryskiwaczu AdBlue. Jeżeli zauważe tam faktycznie zalepiony mocznik (nie wiem czy e tej sadzy bedzie to widoczne) to bede myślał nad demontażem i zalaniem go czymś typu FORTE lub OS-BLUE 😕 gorąca woda nie wiem ale nie dam sie skroić 2tyś i też pewnie oni robia w ten sam sposób, bo gość powiedział mi że takie pranie to ze 3 dni potrwa, więc na bank będą to jakąś chemią rozpuszczać a nie hydrodynamicznie.
  11. od "wywalenia map AdBlue" przejechałem około 2500km. Te 200km udało się zrobić akurat jak jechałem na logi do tego gościa, wtedy wydłużył się interwał do 200km, pewnie przez to że miałem wyjazd za miasto, to było w czawrtek a w poniedziałek rano znów wypalanie po 110km.. Wiesz mógłbym spróbować to K2 ale nic tym nie uszkodzę? Jak mam ryzykować, to wolę zrzucić ponownie filtr i wyprać, wiadomo koszty ale generalnie dbam o auto i nie wyobrażam sobie przykładowo usunąć DPF i jeździć śmierdzielem. AdBlue się pozbyłem bo strasznie kosztowna zabawa z diagnostyką i stwierdziłem że wystarczy mi EURO5 Jest podobny pprzypadek poniżej, najgorsze że niby DPF można tym mocznikiem uszkodzić na stałe: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4055162.html#21088309
  12. Chyba mam trop, mechanik mi powiedział że może być tak że lał mi wtryskiwacz od AdBlue i to Adblue zakleiło częściowo filtr (strystalizowało się tam). Znalazłem filmik EKG też zdiagnozował taki problem (widać to na zdjęciach z kamery endoskopowej), część kanalików jest zaklejona na biało. To się składa w całość sensowną, jak zaczelo walić błedami Adblue to zaczą się skracać interwał DPF.. Miałem zbyt małe ciśnienie w układzie adblue, może wtrysk lał i nie było przez do odpowiedniego ciśnienia na doprowadzeniu do wtryskiwacza a ja myślełem że pompa padła Tylko czy jest możliwość rozpuszczenia tego adblue bez prania DPF? link do filmu:
  13. Pompa około 4000zł. U mnie dziś rano znów wypalanie po przejechaniu 110km - idę na rekord
  14. tak, sprawdzałem w zeszłym tygodniu, to miałem 540 a on wczoraj 300... ciekawa jest jeszcze jedna kwestia - wszyscy twierdzą że AdBlue nie ma wpływu na DPF (logiczne) a u mnie częstsze wypalania zaczęły się jak padła pompa Adblue (zaraz po tym wyprogramowałem AdBlue). Widziałem pisałeś w którymś poście że też masz wyłączony AdBlue... Może jednak mocznik jakoś wpływa na sadzę w filtrze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...