Skocz do zawartości

dr4gonix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dr4gonix

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Warszawa/Radzyń Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

803 wyświetleń profilu
  1. Z góry dzięki mistrzu WAUZZZ8DZWA180200
  2. Dzisiaj jadę po koła, kuszą Contintental, ale są z niższym indeksem prędkości, proszę o pomoc w wyborze. Raczej vmax to czasami 180 na A2 jak są warunki., do wyboru: 1. DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91H - 1092 zł 2. GOODYEAR ULTRAGRIP 9 205/55R16 91H - 1150 zł 3. CONTINENTAL WINTERCONTACT TS 860 205/55R16 91T - 1200 zł 4. CONTINENTAL WINTERCONTACT TS 860 205/55R16 91H - 1360 zł najbardziej chyba mi podchodzi opcja 1 i 3, 4 przekracza budżet a 2 wydaje mi się, że Dunlop zaoferuje to samo w ciut mniejszych pieniądzach. Dość dynamicznie jeżdżę jak to 1.8 TQ, ale tylko jak są warunki, nie kręci mnie slalom pomiędzy samochodami z wyższymi prędkościami jazdy troszkę po mieście po zakupach, większość przebiegu to trasa na wioskę
  3. 15 nie wejdzie przez zaciski z s4/a8 ? a co do 1000 polecasz przy podanym rozmiarze ? Jak się uda to wezmę Dunlop Winter sport 5 I spokój, około 1200 zł i z 3-4 sezony może przeżyją ?
  4. Panowie czasu coraz mniej, szukam opon do swojej czarnuli, budżet niestety w tym sezonie ok. 800 zł, ale tak to jest zapomnieć m.in. o "drobnej" racie za OC i gromadce części do fury ^.^ Zastanawiam się nad Sava Eskimo S3+ i GT Radial, chciałem Dunlopa Winter Sport 5, ale raczej nie wyrobię i obecne kapcie już słabe ;/ Jeden znajomy poleca chinole typowe, drugi Tigar o którym mało kto słyszał i już sam nie wiem co brać, bo jednak myślę, że nowe będą lepsze, niż kilkuletnie używane. 205/55/R16 A4 B5 Quattro Za wszelkie opinie z góry serdecznie dziękuję
  5. Póki co z RTS jestem zadowolony, z 15k km chyba zrobiłem dopiero, cicho i chyba za wcześnie, żeby luzy badać:-) Jedynie po myjni dwa razy piszczały, ale koledze rouville piszczał cały żywot :-P Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  6. Ode mnie wziął 100 zł, ale z reguły 300-400 zł około. Zbieżność w polecanym warsztacie na niby dobrej maszynie 60 zł od osi (w quattro tył też się robi).
  7. Febi podobno pakowacz, bierz rts Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. Kolega zgubił sworzeń z zestawu rouville, dobrze, że jechał powoli, bo mogło się źle skończyć, założył drugi raz to samo co moim zdaniem było błędem, a nie wiem czy 50 tysięcy zrobił na tym zawieszeniu. Brałbym rts a jak z najniższej pólki to skv. Póki co jestem mega zadowolony ciszą i trzymaniem w wirażach:-) Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
  9. Pisz pw do nich, dzik ma sklep pro-choice.pl a wandej auto unia:-) Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
  10. Nie jestem zorientowany ze skrzynią, ale jak studiowałem to wydawało mi się lepszym pomysłem wsadzić z 2,5 TDI zamiast z 2,7 biturbo. Trochę poza tematem co jest nie tak z zaciskami z S4 B5 ? Myślałem, żeby je opchnąć jak się już trochę tarcze i/lub zaciski znoszą. Są jakieś awaryjne czy chodzi o problem z dostaniem zestawów naprawczych ? Obecnie zrobiły trochę KM z poprzednim właścicielem jak i ze mną i nie wyglądają specjalnie na znoszone Jak jeździłem 1.9 TDI AFN quattro to 0 porównania jeśli chodzi o hamowanie.
  11. Któryś dolny, była różnica w wielkości sworznia, czyli jak rozumuję dolny prosty Z A6 chyba też coś pasuje tylko przedlift ma żeliwo jak w B5 a polift A6 ma zwrotnice alu jak dobrze zrozumiałem gościa, który głównie to sprowadza i miał mi szukać Lema fabrycznego w dobrym stanie zanim wziąłem RTS od Wandeja, u siebie mam zaciski i zwrotnice z S4 B5 i zastanawiałem się czy podejdą zaciski 345mm z S4 B6, chociaż pewnie bardziej powinienem się zainteresować fabrycznym tyłem w quattro z migracją na A6 Allroad lub Passerati 4motion
×
×
  • Dodaj nową pozycję...