Skocz do zawartości

NightDriver180

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NightDriver180

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Nowogard

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

430 wyświetleń profilu

Osiągnięcia NightDriver180

0

Reputacja

  1. Panowie pomóżcie.. jakie kanały logować statycznie i dynamicznie.. auto zamulone błedów nie ma... zależy mi na czasie.. jestem w posiadaniu 4 logów statycznych które logowałem z podpowiedzi z innych tematów ale nie wiem czy w moim przypadku dobre kanały logowałem.. licze na wasza pomoc. Pozdrawiam !! LOG-01-002-003-statyczne.csv LOG-01-002-033-statyczne.csv LOG-01-003-020-statyczne.csv LOG-01-015-016-xxx.csv
  2. Witam znów po przerwie ale udało mi sie zrobic ruch w celu logów. zrobiłem loga kilku kanałów niestety tylko statyczne ale to juz cos. bateria w laptopie mi nie pozwala na zrobienie dynamicznych ale znajomy ma takiego samego lapka wiec jezeli ma działajaca baterie zrobie dynamiczne a jak nie no to bede musiał zamówic nowa baterie do siebie. Logi wrzuciłem w excela bo vaglog nie działa mam nadzieje ze sa poprawnie ułożone. Prosze o jakąkolwiek analize i czy dobre kanały zlogowałem statycznie jak nie to prosze o odp co logować statycznie to wrzuce do Analizy. Pozdrawaiam wszystich i dzieki za pomoc. LOG-01-002-003-statyczne.csv LOG-01-002-033-statyczne.csv LOG-01-003-020-statyczne.csv
  3. https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html tu masz linka do tego kabla.
  4. Przy odpalaniu zimnego silnika to normalne że przez chwilę obroty będą wyższe bo auto chodzi na ssaniu. U mnie po odpaleniu auto chodzi na wyższych obrotach przez jakis czas po czym spadają na 800 obr. O ile dobrze pamiętam. Jeżeli nie ma spadków mocy lub innych objawów typu szarpanie podczas przyspieszania sprawdź czy nic Ci nie przenosi drgań z silnika na karoserię samochodu.. ja miałem taki przypadek że wydech podczas przyspieszania jak zmieniał położenie wydech dotykał plaskownika/wspornika w tunelu na układ wydechowy przykręconego pod wydechem i dotykał go po czym przenosil wibracje na karoserię było to czuć najbardziej na 1 i 2 biegu.. może warto też sprawdzić stan poduszek silnika. Jak silnikiem mocno buja moze któraś jest oberwana. Pozdrawiam.
  5. Witam Dzieki chłopaki za cenne sugestie. Po dość długiej przerwie wracam do tematu brak czasu na dalsze działania przy aucie zmusiły mnie do przerwy aż do dziś. Poza tym że wpadła nowa ori pompka paliwa VDO i filtr paliwa man'a nic się nie zmieniło.. auto dalej jeździ źle z dołu jedynie kręcenie po obrotach daje jakieś efekty że coś tam się odpycha. Ale trafiłem na kilka nowych tropów między innymi przez kolegę bo auto też mu straciło moc.. Sytuacja wygladala tak że do cewek nie przykułem jakoś nigdy mocniej uwagi..i tu jest chyba mój blad. Mianowicie kolegi auto zaczęło przerywać pod obciążeniem i gubić zapłon na którymś cylindrze.. do puki nie rozgrzał się silnik do 90 stopni auto idzie jak wsciekle.. pozniej już co wciśnięcie gazu w podłogę zaczyna po chwili przerywać i po kilku takich próbach auto przeszło w tryb awaryjny auto nie przerywa jedzie ale to nie jest ta moc..I co mnie tknęło ? Odczucia z jazdy! te same co w moim przypadku reakcja na gaz itp itd. silnik zachowuje się identycznie jak w moim ANB I wpadliśmy na pomysl żeby zrobić zamianę za cewki w celu ich sprawdzenia.. Wnioski są takie że na moich cewkach w moim aucie nie przerywały podczas przyspieszania.. a po zamianie jego na moich cewkach tez przerywa ale troszke mniej ale wyrzuca w tryb awaryjy.. a u mnie na jego cewkach da się wyczuć że przy max otwartej przepustnicy też cos się dzieje bo słyszę i jest to wyczowale że gubi zapłon..i na w pół otwartej przepustnicy czuć że auto jedzie lepiej niż na max otwartej.. I teraz pytanie czy to nie cewki w moim przypadku będą wymuszały na ECU tryb awaryjny? Bo wychodzi na to że auto ma tryb awaryjny cały czas czy zimna czy ciepła a po drugie czuc na karoserii że przenosi takie nie duze pojedynczo wstrząśnięcia jakby gubiła zapłon i widać to delikatnie na obrotomierzu podczas pracy na jałowym.. więc moze to że nie ma zadnych bledow.. ECU w trybie awaryjnym..bo moze kończą się już cewki.. a jak nie ma odpowiedniej mocy na iskre to ECU tnie wszystko co popadnie broniąc się przed wypadaniem zapłonu.. z ciekawości zmniejszyłem jeszcze przerwę na świecach i czuję że polepszyło się przyspieszenie od ponad 4000RPM. Sprobuje jakoś na dniach dać logi..moze coś z nich wyjdzie.. A Jak wy myślicie ? Cewki mogą być dobrym tropem przy tych objawach, ?? Pozdrawiam.
  6. Zanim podejmiesz decyzję wymiany gorącej strony Można sróbować trochę ja sklepac ale nie wiem czy to coś da.. a druga sprawa sprawdź czy jest dobrze wyregulowana bo w moim przypadku było tak że po puszczeniu gazu brzeczala bo się nie domykała do końca..po regulacji cisza. Myślę że u Ciebie będzie to samo..
  7. Wielkie Dzięki za zainteresowanie Tematem Myślałem zeby zrobić logi ale nie mam puki co dostępu do vaga.. postaram się gdzieś ogarnąć program żeby to zrobić i wrzucić na forum.. i jeżeli możesz podpowied jakie kanały powinienem logowac.. Ogólnie zastanawiam się nad pompa paliwa czy nie ma z nią problemów.. lub filtrem paliwa.. filtr wymieniałem w tamtym roku na filtrona a pompę w maju bo VDO która siedziała stanęła i zakupiłem wkład EngineTech-a ale od tamtej pory są problemy z odpalaniem jak jest mało paliwa.. może to mieć związek z pompą lub filtrem bo są to tanie zamienniki ? W ECU Tylko są błędy od SAI i drugiej sondy za katalizatorem. Nic pozatym innego nie ma nic na temat nieszczelności lub złego składu mieszanki.. przeplywka na testerze wykazywała 132 mg/s przy 6300 obrotów i pomiar wzrastał wraz z obrotami silnika .. sondy wydają się być sprawne.. wrzucam krótki filmik jak auto zachowuje się podczas przyspieszania na 3 biegu jakość nie najlepsza ale dopiero od 3 tys. Obrotów widać lekka poprawę przyspieszenia ale naprawdę słabo jedzie..
  8. Odświeżam temat mam ten sam problem z moim ANB powiedz co w twoim przypadku okazało się być problemem ?? Bo już nie wiem gdzie szukać..
  9. Mozesz założyć inne turbo K03. W ANB Różnica jest tylko taka że przy gruszce od turbo są dwa wężyki podcisnienia jeden odpowiada za otwieranie się klapki a drugi działa jako pomocniczy w zamykaniu się klapki WG.. nie robi to różnicy. Grunt żeby Turbo było od montowanego silnika wzdłużnie.
  10. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i jak do tej pory starałem się sam poradzić sobie z autem ale już nie mam pomysłów.. mógłbym już napisać książkę bo tyle co przestudiowałem po forach za spadkiem mocy i zamulona reakcja na gaz a od 3 miesięcy nie mogę sobie z tym poradzić..dlatego proszę was o Pomoc.. Mam A4 z 1.8T o oznaczeniu ANB.. Auto mam od 2 lat i kupiłem je już słabe chociaż myślałem że jest ok.. a wcale tak nie jest.. porównując z dwoma innymi 1.8T kolegów APU i AEB moje dosłownie jest muł ! Auto nie jest tak zrywne i żwawe jak auta kolegów.. czuć lekkie wgniatanie ale to nie jest taki strzał mocy jak u nich tylko płynne zamulone jakby wstawanie turbo.. odczucia są takie jak by cały samochód był załadowany gratami i ma ciężko się zbierać.. na pierwszym biegu z gazu na asfalcie kołami nie zamiesza.. z 3 biegu przyspiesza slabo i bardzo ospale odczuwa się te wstawanie Turbo. jadąc np. APU kolegi auto od 1800RPM aż się wyrywa na 2 biegu i zrywa przyczepność.. czuc że to turbo jest na każdym biegu u mnie 2000RPM zaczyna się coś dziać i czuć do 3000RPM to turbo że wstaje od 3000RPM do końca obrotów nic się nie zmienia i im wyższy bieg tym bardziej tego turbo nie czuc na kompie tez nie ma błędów poza błędem drugiej sondy od czasu do czasu bo nie ma katalizatora i od pompy SAI bo też wywalona. napiszę teraz co zostało sprawdzone : *Sprawdziłem szczelność dolotu od filtra do kolektora jest ok słychać było tylko bulgotanie oleju, DV wymienione na Ori z ASO wężyki podciśnienia wymienione wszystkie i wywalona pompka SAI z gratami poza czujnikami Turbo i sztanga sprawdzona otwiera się przy 0,6 Bara sztanga działa plynnie Po odpięciu wężyka z gruszki do n75 dalej wstawanie turbo odczuwa się ospale.. Podmieniane z APU była przeplywka,przepustnica , cewki założone nowe świece NGK, moduł zapłonowy ,Map sensor, czujnik temperatury. Płynu , czujnik temperatury zasysanego powietrza w kolektorze ssacym, n75 , regulator ciśnienia paliwa w listwie , wtryski , sonda 1.. Zauważyłem też nagrzewająca się turbinę aż do czerwoności.. i to podczas normalnego użytkowania nie przeciągania auta do końca.. a po przeciągnięciu auta na 1 i 2 biegu powoduje że świeci się nawet w dzień.. przy temperaturze. 15 stopni na zewnątrz.. Nie wiem co jest już z tym autem nie tak.. co może być powodem dziwnej reakcji na gaz spadku mocy ospałego budzenia się Turbo.. auto nie przerywa jeździ płynnie nic poza tym się. Nie dzieje. Na obrotach też nie faluje.. co może być winowajca bo już nie mam pomysłów..
  11. Jako ze jestem tu nowy chcialbym sie z wami przywitac i powiedziec cos o sobie :). Mam na imie Michal i jestem z okolic Nowogardu woj. Zachodnipomorskie. Jestem w posiadaniu czarnego audi a4 b5 z 99r z silnikie 1.8T ANB z ktorego jestem zadowolony Mam nadzieje ze bede tutaj jak najczesciej zeby dzielic sie z wami moja wiedza jak i zaczerpnac pomocy od was Serdecznie pozdrawiam i Milego Wieczoru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...