
RogeR_B7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O RogeR_B7

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Trzebinia
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jedź i daj zarobić tłumikarzowi Ja te łączniki wymieniam bez odkręcania, trzeba mieć tylko odpowiednie narzędzia i trochę wprawy/doświadczana. Albo... próbuj odkręcać
-
Czy ktoś montował taką plecionkę bez spawania 1.8T inne?
RogeR_B7 odpowiedział(a) na nyper1 temat w Audi A4 B6/B7
Nawet nie próbuj, nie ma szans żeby to pasowało, a tym bardziej, żeby było szczelne. Stare złącze trzeba wyciąć i wspawać nowe. Ewentualnie wymienić całą część, ale pierwsza opcja jest zdecydowanie tańsza -
Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel
RogeR_B7 odpowiedział(a) na DanielMod temat w Audi A4/S4/RS4 B7
No własnie z tym "odkręceniem" jest problem, plan miałem taki sam jak piszesz, ale u mnie nigdy nie było to ruszane i śruby tak zapieczone że ze cholere nie chcą wyjść. Ale dzięki, będę walczył jeszcze z tym, widzę ze warto -
Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel
RogeR_B7 odpowiedział(a) na DanielMod temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Wygląda kozacko! Ale ja mam małe pytanie techniczne, jak poradziłeś sobie z wymianą tylnej sprężyny?? Pytam, bo w zeszłym roku już prawie zglebiłem auto, uporałem się z przednia śruba na górnych wahaczach, ale za cholere nie mogłem wytargać własnie tylnej sprężyny, przez co odpuściłem temat... W tym roku myślę własnie o tym samym gwincie z MTSa i tym razem chciałbym wyjechać z garażu z podniesionym czołem (a obniżonym autem ;)) Bede tez wdzięczny jak podzielisz się jak z komfortem jazdy na tym gwincie -
Nie lepiej samą plecionkę/łącznik wymienić?
-
55x100, ale po wycięciu starego może Ci kilka cm braknąć i trzeba trochę rurki dodać. Ewentualnie są jeszcze 55x120, wtedy po wycięciu starego nowy powinien wejść dokładnie w miejsce starego (bez rurki).
-
Jaka średnica montażowa końcówki Ulter/Buzzer
RogeR_B7 odpowiedział(a) na Virnik temat w Audi A4 B6/B7
Nie polecam Ci tych czarnych Ulterów, mają bardzo kiepską jakość wykonania. Miałem je kiedyś w ręku, miałem montować u kogoś, ale wolałem je oddać. One są po prostu pomalowane czarnym matowym sprayem... Paznokciem przejechałeś i lakier schodził. To było już jakiś czas temu, może z rok, albo i więcej... Może od tego czasu poprawili produkcje tych czarnych końcówek. Reszta ich asortymentu bez zarzutu, mam u siebie Może Buzzer robi lepsze w czarnej wersji, ale tego nie wiem, nigdy takich u siebie nie miałem. -
W kazdym sklepie motoryzacyjnym lub Allegro.pl [emoji4] Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
-
Dziś w takim samym aucie montowałem taki jak w załączniku, podwójnie wzmocniony siatką wewnątrz i na zewnątrz, koszt 200zł. Oryginał to nie jest i nie wytrzyma tak samo długo, ale z mocniejszymi łącznikami ja się nie spotkałem.
-
Ja mam dokładnie takie, dźwięku nie zmieniają wogóle, a wystawisz je sobie tyle ile chcesz. Z trwałością jest bardzo dobrze, miałem w poprzednim aucie kilka lat, polerowałem co jakiś czas i zawsze wyglądała jak nowa. ORI: Ulter, N1-90RS Mogę Ci jakieś lepsze zdjęcia zrobić jak chcesz.
-
RogeR_B7 obserwuje zawartość Audi A4 B6/B7 i Audi A4/S4/RS4 B7
-
Miałem u siebie podobny problem z bakiem, też po zatankowaniu na full wskazówka pokazywała 3/4. U mnie przyczyną był gdzieś przyblokowany pływak. A dokładnie jeden z pływaków bo mam Quattro Udało mi się to naprawić... przypadkiem Wciskając węża do baku, w celu spuszczenie paliwa i dobrania się do problemu, coś tam musiałem poruszać, odblokować i do dziś działa
-
Witam, mam prośbę, czy ktoś mógłby rzucić okiem na logi z mojego BFB. Nie są wykonane idealnie, bo warunki mi na to dziś nie pozwalały. Pojawił mi się błąd 17536 - uboga mieszanka (zapalił się Check Engine), który sprowokował mnie do zrobienia tych logów. Błędy skasowane, nie powtarzając się, auto jeździ jak trzeba (a przynajmniej tak mi się wydaje, nie mam porównania). Nie podobają mi się wskazania sondy lambda w kanale 33, cały czas mocno koryguje mieszankę, a przynajmniej tak mi się wydaje porównując wyniki do innych 1.8 z tego forum. I kolejna rzecz, czy przepływka nie powinna wskazywać większej ilości powietrza (w granicach ~120g/s przy 5tys. obrotow)? Nie jestem specjalistą, wnioski wysuwam na podstawie tego co znalazłem w sieci, może ktoś bardziej obeznany jest w stanie coś z tych logów wywnioskować. http://vaglog.com/log-002_033_4UnDs.html http://vaglog.com/log-115_118_IJoAD.html
-
A4 B7 2.0TDI BRD 207KM/440NM QUATTRO 2007r Czarny Sedan S-Line 19" RS4 B7 Eibach -30
RogeR_B7 odpowiedział(a) na mateusztbg temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Ulter N1-90RS -
Padnięty kat czy któraś z sond? Jak sprawdzić na VAG'u
RogeR_B7 odpowiedział(a) na rafalinsky1906 temat w Audi A4 B6/B7
JMJ, polska firma. Ciekawe jaka była przyczyna wypalonego kata, dobrze byłoby to sprawdzić, aby i ten nowy nie skończył podobnie... -
Kolego z Trzebini, będzie pasował Chyba nawet wiem do jakiego to auta, przyjedz, założymy