-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mumia66

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
K-K
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
704 wyświetleń profilu
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
mumia66 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Cześć , proszę o wycenę: - olej MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 5L (DPF) - filtr oleju W/G MANN HU 719/7x Auto jak w opisie -
Możesz podać procedurę wypalania DPFa na postoju?
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
mumia66 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Cześć , proszę o wycenę: - olej MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 5L (DPF) - filtr oleju W/G MANN HU 719/7x -filtr powietrza i paliwa (knecht bądź mann) . Auto jak w opisie. Z góry dzięki;) -
Może źle napisałem że się nie nadaje, bo zalać go można, ale po coś ustalono te normy. Oleje zgodne z normą 507 00 na pewno mają mniejszą zawartość popiołów, co jest zdrowsze dla naszego filtra DPF. Cytując pewnego producenta olejów: Ilość popiołów (popioły siarczanowe, siarka, fosfor) jest ograniczana w olejach do filtrów DPF. Ograniczenie to pozornie jest niewielkie, gdyż odnosi się do 1–2% masy oleju. Zauważono jednak, iż obniżenie ilości popiołów (SAPS) o 0,5 % powoduje dwukrotne wydłużenie żywotności filtra cząstek stałych. Dla gotowych środków smarnych, wykonanych w starej technologii, poziom SAPS zazwyczaj jest na poziomie 1,8–3%. Dla olejów niskopopiołowych poziom SAPS wacha się od 0,7 do 1,19%. Można to przełożyć na żywotność filtra cząstek stałych w okolicach 30 000 – 50 000km przy stosowaniu olejów konwencjonalnych, oraz okolice 250 000 – 300 000km przy zastosowaniu oleju niskopopiołowego.
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
mumia66 odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
Czyli wymieniłeś sprawny termostat? Sprawdź go wrzucając go do garnka z wodą, garnek na kuchenkę, termometr do środka i patrzeć przy jakiej temp. się otwiera. -
Ten jest zgodny z normami VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.
-
Cześć, mam 2 lampki podsufitki i zauważyłem że różnią się one bebechami:: Jedna z oznaczeniem: 8E0 947 135E posiada wewnątrz czarną dużą kostkę z szarym kabelkiem: Druga natomiast którą mam w aucie o oznaczeniu 8E0 947 135 owej czarnej dużej kostki nie ma ale za to posiada małą czarną kostkę w tej zdejmowanej plastikowej osłonce: Dodatkowo lampka jest podłączona drugą małą wiązką (zielony i czarny kabel) która jest odpowiedzialna za sygnał tej małej czarnej kostki. Ktoś wytłumaczy za co odpowiadają poszczególne kostki? I jaka jest różnicą między jedną a drugą lampką?
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
mumia66 odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
Siuchy89 podrzuć linki gdzie kupiłeś te termostaty. -
Zbliża się czas wymiany w moim aucie. Obecnie jeżdżę na Castrolu. Poczytałem i widzę że wielu użytkowników chwali Motula. Powiedzcie który będzie lepszy MOTUL SPECIFIC 5W30 czy MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 Oba są zgodne z normą 507.00 i w podobnej cenie. Silnik CAGA seria, DPF na miejscu.
-
mumia66 obserwuje zawartość Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?
-
Jaka cena za ten olej? Gdzie kupiłeś?
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
mumia66 odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
Jakie koszty tej wymiany? Daj znać czy coś się zmieniło. Ale wydaje mi się że to nic nie pomoże. Po prostu TTTM -
Rezystancję rezystora można zmierzyć przecież każdym multimetrem. Albo odczytać po kolorze pasków na rezystorze. Polecam stronkę: http://serwis-tv.com/opornik.html O ile dobrze dojrzałem kolory to ten rezystor ma R=620 ohm.
-
Ładnie to świeci. Wszystko pasuje P&P bez rzeźby? Podejdzie do B7?
-
Sprzęgło się ślizga po chip tuningu w Audi A4 B8 2.0 TDI
mumia66 odpowiedział(a) na siwy8416 temat w Audi A4 B8
Przy dobieraniu sprzęgła ważny jest moment obrotowy: CAGA ma 320 Nm w zakresie 1750-2500 obr/min; CAHA ma 350 Nm w zakresie 1750-2500 obr/min; CALA ma 330 Nm w zakresie 3000-5000 obr/min. Wartości momentu są zbliżone do siebie to i sprzęgła mogą być takie same. A jak widać w wielu przypadkach z tego wątku problemy ze sprzęgłem zaczynają się w okolicy 400 Nm. -
Aby wpiąć się w instalacje używacie takich złączek czy jakiś inny patent? Cięcie tabli wydaje mi się kiepskim pomysłem.