Skocz do zawartości

don1993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O don1993

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Krosno Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia don1993

0

Reputacja

  1. Dev, jaki olej i ile do a4 b8 2.0 tdi Caha oznaczenie skrzyni LLQ?
  2. Witam, Panowie mam pytanie jaka powinna byc różnica wysokiego ciśnienia miedzy zadana a jaka jest w danym momencie, bo mam problem z drganiami na karoserii , falowaniem, bujaniem obrotami na zimnym silniku nie duze falowanie bo po wskazowce nie widać ale czuc na aucie do temp okolo 60-70 stopni, Pacjent a4 b8 2.0 tdi
  3. Zmienilem u siebie na termostat główny na mahle/behr do temp - 10 trzyma 90 stopni 2.0 tdi CAHA, przy - 15 ciezko po miescie osiagnac 90 ale złapie lecz na postoju temp potrafi spadac do 60 stopni. Przy ujemnych temp do - 10 trzyma 90, panowie jak jest u was przy wiekszych mrozach?
  4. Bawiłem się również nie dawno synchroznizacja walka i poza inna praca silnika na minusie twardziej pracowal a na plusie bardziej miekko ale ani lepiej nie odpalal ani jakos lepiej nie jechał. Mi tez Avf na zimnym pali na dotyk na cieplym jakby duzej palil tzn jakby mulowago zakrecil, zrobilem podmianke z drugiego auta nowy aku i pali jak zimny . A bylem w serwisie akumulatorów i twierdzą ze sprawny akumukator jest.
  5. No wydawalo mi sie ze dobrze przyspiesza szalu nie ma w przyspieszeniu w quattro i to 1.9 130 km w porownaniu do oski. Ale stwierdziłem ze na naped na 4 to tak ma jechac, kilka egzemplarzy ogladalem w Q i jakos inne znacznie lepiej nie przyspieszaly dlatego sie nie zagłębialem. Moze i racja ze szukam dziury w calym.
  6. Tez o tym myślałem ale w ta sobotę zmienialem zlaczke elsatyczna bo pewnego dnia typ mi w tyl wjechal i tlumik sie posypal, i mialem problem taki ze przy przyspieszeniu gwizdal jak czajnik jak turbo wstawalo mialem okazje wzrokowo obejrzec kata i wyglada calkiem czysto. I dodam ze dolny zakres ma mocny tak mi sie wydaje gaz w podłogę wstaje odrazu bez problemu. Auto kupione w Austrii w salone a wlasciciel pochodzi z moich stron i on jest pierwszym wlascicielem. Według niego nie cofany przebieg 306 tysiecy miał równy rok temu gdy kupwalem na obecna chwile 323 tysie. Dosc długo szukalem ladnego zadbanego egzemplarza jak na quattro z tym przebiegiem wydawal sie byc zdrowy ale po hamowni wydaje sie byc co innego. Na dniach mysle zrobić pomiar kompresji ale raczej to nie to autko odpala na dotyk zimno czy cieplo oleju nie bierze rowno pracuje na zimnym jak odpale na vcds wskazania to delikatny skok obrotow jest z 886- 892 ale to przy temp 40 -60 stopni ale to chwilowy nie szatkuje caly czas raz na jakis czas skok obrotow, moze dwumas moze któryś pompowtrysk nie domaga , na tak zwane ucho nie slychac nawet tego podczas pracy silnika Nie czaruje rozkladam rece posprawdzalem to co moglem i co potrafie w warunkach domowych i szukam przyczyn i co dalej robic. Tutaj mam logi dynamiczne grupy 3 8 i 11. http://vaglogi.pl/log-011_MRKr8f.html http://vaglogi.pl/log-003_H9ns43Q.html http://vaglogi.pl/log-008_3atNBm8.html Dodam auto hamowane u znajomego tjunera wedlug niego wszystko ok. moim zdaniem cos go boli na obenca chwile moc podniesiona na 158km i 333 Nm . Tak jak pisałem wczesniej konie ok 5 koni mniej ok rozumiem nie nowe ale zeby 30 Nm ucieklo. wczesniej mialem A3 1.9tdi 110km i po hamowni wyszło 116km i 241Nm na seryjnej mapie. Nie powiem mialo po kupnie swoje bolączki ale lubie dochodzi do czegos jak ma byc tak to tak.
  7. Hamownia zdaje mi sie byc bardzo wiarygodna mierzone inne auta wychodza blisko serii lub nawet ponad . nie chodzi mi nawet o te konie bo robił mi 5 pomiarów i konie wychodzily od 122 do 125 ale martwi mnie zanizony moment obrotowy z 310 zostalo tylko 280 . żadnych martwiacych objawow nie ma, spalanie w normie praca silnika też .
  8. Witam. Panowie mam następujący problem wydawalo mi sie ze z moja b6 jest wszystko wporzadku ladnie przyspiesza itd.Znajomy ma hamowanie zrobilismy pomiar i wyszlo moim zdaniem kiepsko bo tylko 122km i 280Nm i w czym szukac przyczyn robilem logi dynamiczne grupy 3 8 i 11 wszystko wporzadku pompki tez wedlug vcds ok . gdzie szukac dalej zeby zblizyc sie do seri. Walek sprawdzany ladny niewytarty.
  9. sorry ze odkopuje temat ale ktoś uporał się z tym tańczeniem na mokrych pasach jezdni? Mam podobny problem ale u mnie się dzieję to tylko na letnich oponach na zimówka spokój . Mianowicie całe zawieszenie przód mam zmienione kpl lemforder, amortyzatory przód tył zmienione razem ze sprężynami (zawieszenie gwintowane) , w tylnym zawieszeniu tuleje na szarpakach sprawdzone zero luzów geometria ustawiona i nadal jest problem jak popada na dwóch przejściach dla pieszych w mojej okolicy jest szarpniecie tyłem . Dodam ze felgi letnie to 19 8.5j 215/35 z nowymi oponami , poza tym szarpaniem jak popada deszcz nic się nie dzieje w koleinach nie pływa ani nic .
  10. Witam ! Jestem tu nowy i chciałbym przedstawić wam moja b6 Przyszedł czas na zmiany i następce A3, która nadal zostaje blisko mnie czyli u mojej drugiej połowy Następca został kupiony w lutym bieżącego roku, użytkowany przez starszego Pana przez 8 lat . Lakier był troszkę zapuszczony ale tym się szybko zaopiekowałem Audi A4 B6 Quattro Silnik 1.9 Tdi 130 AVF Kod lakieru : LY7W Rok produkcji 2004 Skrzynia 6 biegowa Zawieszenie Seria Wyposażenie: - Pełen FIS - Xenon - listwy wnętrze ala carbon org. - ABS + ESP - Klimatyzacja dwustrefowa - Elektryczne i podgrzewane lusterka - 4x elektryczne szyby - Otwieranie, zamykanie szyb/otwieranie bagażnika z pilota - Alarm - Trójramienna kierownica - 2x podłokietnik - 2x gniazdo 12v - 4 x airbag + 2 x kurtyna - rękaw pokrowiec na narty w tylnym podłokietniku , - roleta tylnej szyby - Tempomat - Fotochromatyczne lusterko - Czujnik zmierzchu/deszczu - Nagłośnienie Bose - Uchwyt pod telefon, Modyfikacje: - Zawieszanie gwintowane Ta Technix - koła Tomason Tn 4 18x8.5j, - dokładka z leona cupry (na zdj brak) Plany: - zderzaki + lotka z s4, - lampy przednie pomalować na czarno , - zmiana koła na 19 lub jakieś ciekawszej 18, - dodać trochę kucy coś pod 200+, Obecny stan:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...