kiosiu95
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia kiosiu95
0
Reputacja
-
kiosiu95 obserwuje zawartość Montaż i Działanie Webasto Diesel 1.9 2.0 TDI [ALL B6/B7]
-
Montaż i Działanie Webasto Diesel 1.9 2.0 TDI [ALL B6/B7]
kiosiu95 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Witajcie koledzy . Otóż mam ciekawy przypadek upartego panelu klimatronika. Webasto dołożyłem nieoryginalne. Po podłączeniu się w kostce D na pin 10 uruchamia się klimatronik pamiętając jedynie temperaturę ustawioną przy gaszeniu silnika, nastawy wentylatora oraz ustawienie klapek wybiera sobie sam tzn. tryb Auto, nawiew na 4 kreski i pozostawiona przeze mnie temperatura. Zajrzałem do vcds, zmieniłem opcje w kanale 006 na ostatni wybór lecz nic to nie zmieniło. Macie może jakieś pomysły o co chodzi -
Tak. Patrząc na króciec z tyłu silnika czujnik czyta temperaturę płynu ogrzanego w bloku przechodzi przez nagrzewnicę, przepustnicę, chłodnicę oleju oraz termostat i wraca do silnika.
-
Witajcie, pytanie odnośnie układu chłodzenia w naszym silniku. Jaki kierunek ma płyn chłodzący w małym obiegu ? Wychodzi z króćca na tyle silnika, wchodzi na nagrzewnicę, i wraca przez termostat do bloku silnika ?
-
Leję motula 5w40, a ogrzewanie mam zimą ustawione na 18 st. Fakt im dłużej się jedzie tym wentylator zaczyna szybciej chodzić i nagrzewać kabinę przez co odprowadza sporo ciepła z silnika, a latem nie ma w ogóle problemu, temperaturę trzyma prawidłowo. Poprzednio miałem golfa z silnikiem 1,6 i temperaturę łapał błyskawicznie dlatego audi mnie zmartwiło. Dziękuję za odpowiedź i rozwianie watpliwości. ?
-
Witajcie, zastanawiam się czy to norma że w silniku 2.0 ALT ze skrzynią multitronic, silnik według Vag nagrzewa sie do 100 st. po przejechaniu 10km na trasie pokonanej z prędkością ok 60km/h, a stygnie od 100 st.C do 50 st.C w ok. 40 min ?. Dodam że temperatura zewnętrzna to okolice 0 st.C bez wiatru. Dodam że Vag nie ma błędów, wentylatory są wyłączone. Pozdrawiam
-
Dziękuję za ekspresową odpowiedź . Wymienię i zrobię ponowne logi.
-
Witajcie, jeśli piszę w złym temacie proszę o poprawienie mnie. Mam mały problem z pojawiającym się błędem 17536 - fuel trim: bank 1 (mult): system too lean p1128 - 001 - upper limit exceeded Sprawdziłem i usunąłem nieszczelności z układu dolotowego, przetestowałem sondy lambda, katalizator i wynik jest pozytywny (Readiness status: 0000 0000) pozostała przepływka. Zarobiłem logi 033+032+002, droga była odrobinę z górki ( jeśli to ma wpływ na wynik). Niestety na stronie http://vaglog.pl/ wyskakują mi cały czas ads i nie mogę ich załączyć, więc dodaję jako zwykły plik. z góry Dziękuję za pomoc LOG-01-033-032-002 test po rozrzadzie 2.CSV
-
Witam serdecznie wszystkich posiadaczy pięknego samochodu. Mieszkam w Lubinie, miejscowości mieszczącej się w województwie Dolnośląskim.