Skocz do zawartości

kiosiu95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kiosiu95

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

329 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kiosiu95

0

Reputacja

  1. Witajcie koledzy . Otóż mam ciekawy przypadek upartego panelu klimatronika. Webasto dołożyłem nieoryginalne. Po podłączeniu się w kostce D na pin 10 uruchamia się klimatronik pamiętając jedynie temperaturę ustawioną przy gaszeniu silnika, nastawy wentylatora oraz ustawienie klapek wybiera sobie sam tzn. tryb Auto, nawiew na 4 kreski i pozostawiona przeze mnie temperatura. Zajrzałem do vcds, zmieniłem opcje w kanale 006 na ostatni wybór lecz nic to nie zmieniło. Macie może jakieś pomysły o co chodzi
  2. Tak. Patrząc na króciec z tyłu silnika czujnik czyta temperaturę płynu ogrzanego w bloku przechodzi przez nagrzewnicę, przepustnicę, chłodnicę oleju oraz termostat i wraca do silnika.
  3. Witajcie, pytanie odnośnie układu chłodzenia w naszym silniku. Jaki kierunek ma płyn chłodzący w małym obiegu ? Wychodzi z króćca na tyle silnika, wchodzi na nagrzewnicę, i wraca przez termostat do bloku silnika ?
  4. Tak chodzi mi o Vfiz z wyświetlaniem temp. oleju, otwarcia przepustnicy ilością paliwa w baku. A żarówki w takim razie, będę testował na własną rękę
  5. Witaj, jestem pod wielkim wrażeniem jak modzisz w samochodzie. Gratulacje świetna robota. Widziałem że masz zmieniony Fis na bardzo wypasiony. Możesz powiedzieć coś więcej jak zrobiłeś tego moda, oraz jakie żarówki założyłeś do wstecznych, bo chętnie bym też zamontował coś porządniejszego ?.
  6. Leję motula 5w40, a ogrzewanie mam zimą ustawione na 18 st. Fakt im dłużej się jedzie tym wentylator zaczyna szybciej chodzić i nagrzewać kabinę przez co odprowadza sporo ciepła z silnika, a latem nie ma w ogóle problemu, temperaturę trzyma prawidłowo. Poprzednio miałem golfa z silnikiem 1,6 i temperaturę łapał błyskawicznie dlatego audi mnie zmartwiło. Dziękuję za odpowiedź i rozwianie watpliwości. ?
  7. Witajcie, zastanawiam się czy to norma że w silniku 2.0 ALT ze skrzynią multitronic, silnik według Vag nagrzewa sie do 100 st. po przejechaniu 10km na trasie pokonanej z prędkością ok 60km/h, a stygnie od 100 st.C do 50 st.C w ok. 40 min ?. Dodam że temperatura zewnętrzna to okolice 0 st.C bez wiatru. Dodam że Vag nie ma błędów, wentylatory są wyłączone. Pozdrawiam
  8. Dziękuję za ekspresową odpowiedź . Wymienię i zrobię ponowne logi.
  9. Witajcie, jeśli piszę w złym temacie proszę o poprawienie mnie. Mam mały problem z pojawiającym się błędem 17536 - fuel trim: bank 1 (mult): system too lean p1128 - 001 - upper limit exceeded Sprawdziłem i usunąłem nieszczelności z układu dolotowego, przetestowałem sondy lambda, katalizator i wynik jest pozytywny (Readiness status: 0000 0000) pozostała przepływka. Zarobiłem logi 033+032+002, droga była odrobinę z górki ( jeśli to ma wpływ na wynik). Niestety na stronie http://vaglog.pl/ wyskakują mi cały czas ads i nie mogę ich załączyć, więc dodaję jako zwykły plik. z góry Dziękuję za pomoc LOG-01-033-032-002 test po rozrzadzie 2.CSV
  10. Witam serdecznie wszystkich posiadaczy pięknego samochodu. Mieszkam w Lubinie, miejscowości mieszczącej się w województwie Dolnośląskim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...