Skocz do zawartości

Piotrek_S

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek_S

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Klaudyn / Wwa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotrek_S

1

Reputacja

  1. zamówiłem 21.06, dostawa 06.07, także 2 tyg, więc szybciutko jak na ali
  2. niedawno dopiero mi przyszło ale nie miałem czasu jeszcze zamontować. Cybanty pasują od ori TIPa, rurki, tj plastikowe kolanka tez sie przeklada i trzeba chyba dołozyc ze 2 obejmy zastepując te ori klamry jednorazowe z ori TIPa
  3. tu ponizej masz oferte ali: Turbo Silicone Induction Air Intake Inlet Hose FOR Audi A4 Passat B6 1.8T (1Pcs) Red/Blue/Black|Hoses & Clamps| - AliExpress WWW.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com 161,50 zł z wysyłką. Kupowałem nie dawno to były jakieś kupony i wyszło mi 152 zł
  4. Cześć, Polecicie jakiś warsztat w Warsz awie i okolicach (im bliżej Bemowa tym lepiej) zajmujący się mechaniką ogólnopojazdową? Dodam że Elektrocar Karol Chrzczonowski w Raszynie odpada. Mam do zrobienia parę rzeczy w aucie (A4 B6 1.8T BFB 2004 r.) - wymiana (demontaż starej i montaż nowej) turbosprężarki, - czyszczenie miski olejowej (smoka) Dodatkowo: wymiana oleju, płukanka przed wymianą oleju, Sprawdzenie: Szczelnośći silnika (wycieki), rozrządu (łańcuch i napinacz), sprzęgła i DKZ, szczelności dolotu, poduszek silnika i skrzyni biegów, oleju w skrzyni biegów.
  5. Juz po ptokach :-), kupiłem regenerowaną. A ile byś cenił? z ciekawości zapytam
  6. Zastanawiałem się nad hybrydą ale doszedłem do wniosku ze na razie póki co K03s zamiast zwykłej K03s spokojnie wystarczy. Też finansowo jestem ograniczony a stare turbo kończy swój żywot. Celuję w 200 KM, max 230 KM więc turbo z bexa poradzi sobie z taką moc. W sumie temat do zamknięcia. Zamówiłem regenerowane z firmy Turboladers, ma być robione na Melett'cie. I jakby kogoś interesowało mają zniżkę dla forum A4-Klub :-)
  7. Cześć. Może orientuje się ktoś gdzie nabędę turbosprężarke (regenerowaną) K03s / K03-073, seryjnie montowaną w 1.8T BEX 190 KM. Jakieś pewne zródło? Ogłasza się kilka firm, m.in. Genesis-Turbo, AK Company, i inne, z cenami ok. 850 zł za regenerowaną, ale to chyba wszystko na chinolach robione więc troche ryzykowne. Jeżeli ktoś posiada jakieś namiary, najlepiej z Warszawy i okolic to bardzo proszę o informację. Pozdr.
  8. Cześć wszystkim! Mam pytanie odnośnie zaworu N75. Ów zaworek mam do wymiany i pytanie jaki wybrać? Dotychczas siedział oryginał o nr 058 906 283 C. Wg Etki dla BFB pasuje jeszcze 058 906 283 F. Kolega Marcin (dzik), napisał mi że obydwa numery nie są już dostępne, także prośba z mojej strony o pomoc w wyborze odpowiedniego zaworka. Preferuję oryginał ale może też są jakieś alternatywy? Internet podpowiada że zamiennikiem może być zawór o nr 06A 906 283 E, ale nie jestem pewien czy będzie odpowiedni. Znalazłem również jako zamiennik Pierburga: http://fmic.pl/zawory-n75/138928-zawor-regulacji-cisnienia-n75-18t-20t.html , ale nie mam pojęcia jak się będzie sprawował. Prośba o pomoc w powyższym temacie. Pozdrawiam.
  9. Odświeżam temat. U mnie ten sam błąd wystąpił. Wiadomo co było przyczyną?
  10. To chyba i u siebie muszę wymienić :-/ mi też po 6-7 km dopiero 90 łapie, a myślałem że po prosty tyle czasu potrzeba
  11. Cześć Wszystkim! Zwracam się z prośbą o polecenie warsztatu zajmującego się kompleksową mechaniką i diagnostyką Audi. Pacjent B6 1.8T BFB FWD MANUAL tydzień po zakupie zauważyłem że silnik lubi siorbnąć oliwki, z tego co dotychczas zaobserwowałem to ok 0,3 - 0,4 L / 350 km, poniekąd spodziewałem że silnik nie będzie w idealnym stanie bo najechane ma min. 260 kkm i wątpie czy przechodził jakieś grubsze naprawy. Oprócz tego auto trzęsie przy delikatnym ruszaniu (dwumas ?). Auto o od roku w Polsce, wcześniejsza historia u Niemca praktycznie nie znana. Boję się trochę że wpakowałem się na minę z tym zakupem :-/ Chciałbym zdiagnozować ogólny stan silnika, stan turbiny, podłączyć pod komputer, przy okazji wymienić olej w skrzyni biegów. Idąc za ciosem chciałbym wycenić koszt naprawy / regeneracji silnika Czytając posty i opinie odnośnie polecanych serwisów znalazłem 5 poniższych ale może ktoś może polecić jakiś inny albo zaopiniować któryś z poniższych. Domyślna lokalizacja to najlepiej Warszawa Bemowo / WWA Zachód 1. M Motors http://www.mmotors.pl/ 2. Auto Plus www.autoplus-serwis.pl/ 3. VAG Service http://vagservice.pl/ 4. Bartosz [email protected], (nie wiem czy aktualne) 5. CarSeb www.carseb.com.pl/ Pozdrawiam. Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...