-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O A5Radek
Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CYRB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
765 wyświetleń profilu
-
Jakiś czas temu nastąpiła zmiana dedykowanego do 2.0 TFSI oleju. Poprzednio był to Castrol Edge 0w20 LL i taki mam zalany. Właśnie wybieram się do serwisu ASO, w którym mają już nowy olej Mobil spełniający te same normy (508.00, nie wiem jaki rodzaj dokładnie, obstawiam że też 0w20 i też Long life). Mogę pewnie dokupić Castrol żeby go wlali, tak jak to robiłem co 15kkm, ale może nie warto się rozdrabniać i przejść na to co dają? Jakieś opinie o Mobil 1? Ktoś może ma zalany i wie dokładnie jakie oznaczenie ma nowy? Czy to nie ten sam olej z inną naklejką?
-
Gratuluję zakupu. Piękna Czy masz możliwość sprawdzenia wagi jednego koła? Zastanawiam się nad 20" ale obawiam się że wagi takiego setupu - ale te rotorki i peaki z RS5 kuszą.
-
Robiłem podobnie, tylko że sezon pojeździłem na fabrycznych letnich. Jeśli to będą Continentale to uważaj na wewnętrzne krawędzie opon, bo łatwo się niszczą przy zdejmowaniu. W moim przypadku serwis wulkanizacyjny z tego powodu odkupił ten komplet :/
-
Do miasta jak najbardziej. W trasie chciałoby się więcej ale za to mało pali. Wiele razy słyszałem, że to ten sam silnik, ale przyjmijmy że nawet jeśli ma inny osprzęt to i jest zapas. Czekam jak tylko zbliży się koniec gwarancji
-
W jaki sposób montowane są takie listwy? Oryginalnie na zatrzaski? Znalazłem aftermarketowe rozwiązanie (akurat tu do A5 b8) na klej: Audi A5 Sportback listwy progowe S5 S-line look | TFB Tuning WWW.TFBTUNING.PL
-
Tu Radek z Piaseczna. Na Forum już od dłuższego czasu, ale chyba zapomniałem się przywitać więc naprawiam swój błąd. Przybywam z białym A5. Mimo, że nie z jest to A4 to bardzo podoba mi się organizacja techniczna klubu, więc zostałem na dłużej Wyrazy uznania dla twórców i moderatorów.
-
Jako posiadacz felg podobnych do rotorów muszę się zgodzić z Mironem. Mimo, że różnice w stylistyce aut są niewielkie, ale detale robią różnice. Myślę, że dobra 19: może wyglądać całkiem spoko przy dobrym zwieszeniu i dobrze dobranym ET. Problem z fabrycznymi jest taki, że one są mocno schowane. W Twoim przypadku 9J et 33 już trochę poprawa sprawę. Poza tym widzę, że robiłeś zdjęcia kiedy była słaba pogoda. Zobaczmy jak to wygląda w słońcu, może zmienisz zdanie.
-
OK, dzięki tak właśnie się obawiałem, że trzeba byłoby wymienić zderzak. Poszukam może są jakieś dokładki
-
Cześć. Współczuję szkody. Zaciekawił mnie twój wcześniejszy post, bo tak się składa, że myślałem o takiej dokładce, ale na moje oko, to nie da się tam nic dodać - nie ma mocowań, jest listwa itp. W jaki sposób to działa? Da się dodać dyfuzor do NIE s-line?
-
Na razie 19" muszą wystarczyć. Ale za to dobierałem ET felg (Japan Racing daje taką możliwość). Wybrałem JR37 19x9,5 ET27 powinno wyglądać zgrabnie. Co do modyfikacji, to rozważałem, ale na razie wygrał zdrowy rozsądek: słabe drogi w okolicy, mam jeszcze niezłe i świeże opony, no i musiałbym podnieść moc - to w planach. Drogi też mają poprawić więc może w przyszłości. A wysokość jak na fabryczne zawieszenie nie jest zła, ale będę badał temat ile można zejść bezpiecznie Podoba mi się taki setup:
-
A4 B9 35 TFSI S-tronic Turbo Blue S-line 2020 + Power Box by V-tech Smerf D4NTEgo
A5Radek odpowiedział(a) na D4NTE temat w Audi A4/S4/RS4 B9
No i jak wrażenia z box'a? Świetne zdjęcia z wakacji -
Zbliża się sezon letni, w planach wymiana letnich felg na inny wzór. Gdyby ktoś szukał 19" to mam na sprzedaż Veemann VM1, dedykowane do A5 (9J et 25). Chyba pasują też do A4 ale z tym ET to już dla odważnych. A poniżej kilka zdjęć:
-
Zastosowałem w zeszłym roku powłokę (Carpro, podobno bardzo dobra) na nowe felgi. Nie zauważyłem, żeby się wolniej brudziły. Mycie regularne też było w miarę normalne. Ale po sezonie faktycznie łatwiej było usunąć brud z wewnętrznej strony felgi - wystarczyło trochę przetrzeć i praktycznie jak nowa, więc do następnych felg też planuję.
-
Czy miałeś już może okazję pracować nad takim silnikiem, czy też może to wynika z doświadczeń z wersją 190 (40TFSI) - słyszałem różne opinie co do podobieństwa tych jednostek, ale czekam na opinie z praktyki.
-