
emaerceien
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O emaerceien

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Norwegia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
emaerceien obserwuje zawartość Wymiana napinacza paska klinowego , Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki , Wymiana adaptacja i kodowanie pompy ABS w A4 B8 i 1 inny
-
Ktoś kupował pompę na allegro niby org bosh 1450zl.? jakies opinie o takiej pompie? W aso powiedzieli 7500zl nowa i trochę mnie dziwi aż taka roznica?
-
Wymiana adaptacja i kodowanie pompy ABS w A4 B8
emaerceien odpowiedział(a) na yaboo temat w Audi A4 B8
ok u mnie wszystko już śmiga jak ta lala dla potomnych, u mnie początkowo kodowanie zaczynało się od 17xxxxx i nie przechodziło abs i esp ciągle świeciło. na poprzednim sterowniku zaczynało sie od 16xxxx no to poczytałem tu i tam ze sie nie da że sie da vcds . i sie udało zacząłem zmieniać pierwsze 2 cyfry z rękawa tj pokolei od 01xxx.... do 17xxxxx przy 08 wydawało sie ze jest ok ale po dłuższej przejażdżce zaświeciło się tpms a cisnienie było ok. niektóre kodowanie nie istnieją wiec niema tego tak duzo, odrazu odrzuciłem wszystkie w których po wykasowaniu błędów i wyłączeniu vcds-a zostawała kontrola abs lub esp suma sum..zostało tylko 06xxx i 08xxx i chyba 16xxxx. a i nie wiem dlaczego ale jak wyłączałem bit 7(trailer.....) to tez miałem błędy. dziś po 2ch dłuższych przejażdżkach wygląda że wreszcie śmiga ok. 0 błędów a TPMS po upuszczeniu 0.5 bara...po ok 500m na mmi błąd jak niżej. może to nie najbardziej profesjonalny sposób ale działa (u mnie na naklejce 1AS a sterownik zamienilem na 8K0 907 379 AC) -
Zacnieja kupiłem felgi et 42 więc prawdopodobnie czekają mnie dystanse
-
Wymiana adaptacja i kodowanie pompy ABS w A4 B8
emaerceien odpowiedział(a) na yaboo temat w Audi A4 B8
Wymianielem sterownik abs i też mam błędy ESP i abs, dotyczące komunikacji z silnikiem, czyli wystarczy wklepać stare kodowanie/wykonaj i powinno działać ?Naszczescie parę dni wcześniej zapisałem autoscan i tam widzie jest to kodowanie poprzedniego sterownika. -
podeślij zdjęcie jak to wyglada też planuje taki set opon+felg w tych wymiarach;)
-
Grupowy ChipTuning Aligator Dynosoft Katowice - IX Tura 2019r Marzec
emaerceien odpowiedział(a) na Gibons temat w Śląskie
Jak oceniacie dynosoft po roku? Bez zmian? planuje tam zrobić up turbiny od 170KM i program -
Nie jestem pewnie ale coś mi się wydaje że widziałem gdzieś w tym zestawie logo INA zestaw paska kupiłem na iparts.
-
Dzięki za info więc u mnie nowy napinacz z zestawu Gates pewnie też złom ale zostawiam bo nie rzuca nim aż tak tylko drży bardziej pozdro
-
Ładna furka, pozdro z okolic Drammen jak jesteś z okolicy można sie spotkać ja dopiero zaczynam przygode z a4b8 więc chętnie pooglądam mody i zaczerpne inspiracji bo plany mam podobne i silnik ten sam
-
Audi A4 B8 2,0 TDI 143KM 2008 rok klasssyk
emaerceien odpowiedział(a) na marcin_wpi temat w Audi A4/S4/RS4 B8
na jakim zawieszeniu stoi Twoja furka?? 1BE czy 1BA?? -
Witam zamierzam się za wymianę koła pasowego. Macie jakieś rady? Wie ktoś może jaki tam jest rozmiar klucza spline? Śruby mają być na kleju? Jaki moment dokręcania? Z góry dzięki.
-
Nie, czekam na kabel zamówiony. audi mam od niedawna dopiero a nie zajmuje się tym zawodowo. A co podejżewasz?
-
Drganie napinacza (słyszalny z wnętrza auta stukot na zimnym)
emaerceien odpowiedział(a) na ReveZ temat w Audi A4 B8
u mnie to samo drżenie na zimnym, ktoś ma jakieś pomysły jeszcze wymieniony pasek, napinacz ,rolka prowadząca, sprzegło alternatora zostało koło pasowe klima i wspomaganie. wszystko działa bez zarzutów. czy koło pasowe w tym aucie powinno być ze sprzęgłem gumowym czy stalowe bo kupiłem stalowe ale jeszcze go nie zmieniałem..dwa czy można jakoś wykluczyć klime i wspomaganie jakiś test?? -
oczkowy z grzechotką najszybciej zwykły oczkowy tez można tylko sie chwile nakrecisz, jestem na świeżo po wymianie napinacza, rolki prowadzącej, paska i sprzęgła alternatora. (tak przesuwałem przód do pozycji serwisowej ale szybko poszło więc chyba lepiej tak to zrobić niż sie namęczyć w tej ciasnocie, mi wystarczyły najazdy bez zdejmowania kół) dołączając sie do tematu pomimo wymiany tych cześci rolka napinacza dalej skacze..ktoś ma jakies pomysły? wspomaganie działa ok klima też albo pomysł jak wykluczyć klime czy wspomaganie..
-
Zakupiłem swoje audi pare dni temu i ten sam problem, sprawdz czy miedzy czujnikiem a szybą masz mase żelową. ja to rozebrałem zajmuje chwile i masz pewność, z zewnątrz nie byłem pewny czy to było zamontowane.