
MaTiX_lama
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Jaka temp. powinna być na wyjściu z parownika (grupa 010/1) przy sprawnej klimie? Wymieniłem sama dysze i z 31 stopni spadło do 15 ale wydaje mi się to dalej za dużo.
-
MaTiX_lama obserwuje zawartość Pytanie o wężyk , Tryb ECON w A4 B6 1.8T , Klimatyzacja w A4 B6 nie chłodzi i 3 innych
-
Za wysokie ciśnienie, na ostatnim screenie 33bar, klimatyzacja wyłącza się automatycznie pow. chyba 32.
-
Wrzucam jeszcze screeny z vaga dla pewności. Może jest jeszcze jakiś problem? Ten błąd skasowałem i już się nie pojawił.
-
Audi A4 B6 2.0FSI 2004. Klima jeszcze 2 miesiące temu chłodziła jak wściekła, teraz niby leci zimniejsze powietrze niż na zewnątrz ale że chłodzi to za dużo powiedziane. Econ daje się wyłączyć, bezpieczniki ok, błędów nie ma, kompresor się włącza, wentylator na chłodnicy też, czynnik ok (na lp 50 psi) a jednak chłodzi bardzo słabo. Mam wrażenie że najzimniejsze powietrze leci z kratki przy bocznej szybie kierowcy. Im dalej w prawo tym cieplejsze. Rurki pod maską obok filtra kabinowego; ta gruba jest ciepła, a ta cienka do dlawka ciepła, a później bardzo zimna, wieczorami aż oszroniona. Gdzie szukać przyczyny?
-
Diagnostyka skrzyni Multitronic od A do Z
MaTiX_lama odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Rozwiązałeś może swój problem? Mam od jakiegoś czasu identyczny a mechanik rozkłada ręce, zwala winę na skrzynie i nic nie może zrobić bo od tymi skrzyniami się nie zajmuje. W skrzyni i silniku zadnych błędów. Wszystko chodzi pięknie tylko te wibracje są co raz gorsze. -
Stary temat ale gdyby ktos mial to samo to opisze moj problem bo jest identyczny. Rurka bagnetu mi ostatnio pękła przy sprawdzaniu poziomu oleju i chwilę później wyskoczył mi błąd P1504. Rurkę przed chwilą skleiłem, błąd skasowałem i od razu praca silnika się poprawiła. Korekty bank 1 też od razu lepsze. Mam nadzieję że błąd się już nie pojawi. Niby jedno z drugim związku nie ma ale ewidentnie się to jakoś łączy.
-
Gruszka jest ok działa. Ten drugi wężyk chyba mam szczelny bo po odłączeniu ulatuje powietrze.
-
06B103663G nie pasuje. Wygiecie i dlugosc jest ta sama ale mocowanie jest w innym miejscu. Jest przesuniete o 90 stopni i znajduje się trochę niżej przez co rurka nie wchodzi całą. Skąd wziąć taka do silnika AWA? Nigdzie nie mogę znaleźć
-
Tak to awa. To ta z koncowka g też będzie pasować czy nie?
-
Złamała mi się prowadnica bagnetu. Mam taką z nr 06B103663 ale nigdzie nie mogę jej znaleźć. Za to jest 06B103663G. To taka sama? Mogę kupować?
-
-
Skąd go wziąć? nie mogę znaleźć takiego nigdzie. Może ten błąd być przez to że jest pęknięty?
-
-
trzęsie autem na postoju i przy przyspieszaniu.
MaTiX_lama odpowiedział(a) na MaTiX_lama temat w Audi A4 B6/B7
Ja wiem że mój problem jest ciężki i pewnie nawet mało komu się chciało to wszystko czytać. Ale co powiecie na to że podejrzewam kończący się katalizator? Doszło kilka objawów. Auto od paru dni głośno chodzi jakby miał dziurę w wydechu (mechanik nic nie widzi). Na końcówce rury wydechowej zbiera się sadza i lekko dymi na biało nawet jak jest ciepło i auto jest rozgrzane. No i wyskoczył mi błąd P0171. Pasuje do katalizatora czy może jeszcze coś innego? Jadę w poniedziałek wymieniać półosie więc fajnie jakby ktokolwiek do tego czasu odpisał. -
trzęsie autem na postoju i przy przyspieszaniu.
MaTiX_lama odpowiedział(a) na MaTiX_lama temat w Audi A4 B6/B7
2 lata temu dynamicznie