Skocz do zawartości

M4R1O

Pasjonat
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9

O M4R1O

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    BB

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Coś to nabroił? 🤪 EDIT: doczytałem że rok temu pisałeś że się od pół roku zbierasz
  2. nie zrobiłem, ale po odkręceniu plasticzka znajdziesz go bez problemu też dobra opcja. Niektórzy lubią cudować
  3. Po wyciągnięciu filtra na drodze stoi wentylator. Tam jest na tyle ciasno że nie sposób zobaczyć jak to wygląda, a na macanie ciężko stwierdzić. Olałem tamtą drogę nie chcąc ryzykować uszkodzenia łopatek wentylatora. Natomiast przypomniałem sobie, że po odkręceniu tego plasticzka przy kolumnie ujawnia się wężyk spustowy z parowniczki(są chyba dwa, prawy i lewy) Można tamtędy spróbować, ale jak go odepniemy to trzeba mieć na uwadze, że co tam wtryśniemy tym samym otworem wróci. Ponadto wydaje mi się że to najmniej inwazyjna metoda, może nawet obeszłoby się bez ściągania schowka. Temat na następny raz.
  4. Temat dopadł i mnie. Znalazłem pewne dojście do parowniczki, jest średnie ale bezpośrednie Zdejmujemy schowek, kanał na nogi, następnie ten mały plasticzek przy kolumnie środkowej. Demontujemy wtyczkę i elektryczną nagrzewnice. Odkręcamy białą pokrywę komory grzania powietrza. Nagrzewnicę z obiegu silnika można lekko odchylić i ukazuje się nam parowniczka. Pomiędzy nagrzewnica, a parowniczką są jakieś klapy obiegowe, ale można się przez nie dostać wężykiem z dyszą. Do czyszczenia użyłem preparatu WURTH do którego był dołączony wężyk. Po jakimś czasie zaaplikowałem jeszcze pokaźne ilości alkoholu izopropylowego 99%. Cała operacja zakończona sukcesem, już nie capi przy pierwszym podmuchu z nawiewów
  5. M4R1O

    Tempomat i przycisk LIM

    Kickdown omija limiter. Najczęściej używam za granicą, a u nas czasem jak mi janosik podpowie o grasujących w okolicy stróżach dochodu skarbu państwa.
  6. Dwie? ale wiesz że to blistry po 12szt? Czyli łącznie zamówiłeś 24 szt.
  7. Tak, jest dokładnie tak jak napisałeś. Automat włącza i wyłącza długie. Z lekkim opóźnieniem, przez co TIRowcy po 3milisekundach już Cię ostrzeliwują swoimi długimi 😜
  8. Nie, ale zwykle szacuje uzysk funkcjonalności do kosztu. Co masz na tym headup? Zasięg, prędkość, nawigacje, coś jeszcze? W moim odczuciu, 5k to za dużo za dublowanie tych samych informacji, które masz na zegarach niewiele poniżej pozycji headupa. W kwocie tych 5k można dobrać inne opcje, które coś rzeczywiście dodadzą i zmienią w komforcie użytkowania, np kamera cofania + grzanie siedzeń. EDIT: U siebie nie mam ani headup'a ani grzanych siedzeń/kierownicy. Zdecydowanie wolałbym mieć grzanie aniżeli headupa.
  9. Hmmm wygodne, doposażone i na dłużej? Allroad? Przeklikałem +/- Twoją konfiguracje, wychodzi ciut drożej, ale skoro ma być na dłużej niż krócej? entry > NeMo > Audi Polska | Przewaga dzięki technice WWW.AUDI.PL Mam ten obniżony zawias o 23 i szczerze jest na tyle twardo, że jednak czujesz każdą studzienkę. Krawężniki omijam szerokim łukiem, a przy dojeżdzaniu do nich przodem musze uważać. Jechałem ostnio Superb z wypożyczalni... jaki to był ponton. Strasznie mnie zaskoczyło. Mi ta twardość nie przeszkadza, bo lubię jak jest ładnie, na lato wlatują 19tki i jest ciut twardziej Co kto lubi Co do wyposażenia takiego jak Head Up to wg mnie dopłata 5k za pare cyferek na szybie jest bez sensu. Wydaje mi sie że w zupełności wystarczy Ci wirtualny kokpit. Zamiast headupa dodaj obowiazkowo smartphone interface.
  10. M4R1O

    wymiana tylnej kanapy

    raczej łatwy. zdemontuj plastiki od isofixów szarpiesz z jednej strony potem z drugiej i cyk fuch gotowe. Najlepiej obadaj jakieś wideo na YT
  11. tylko takie warianty, z chromami lub bez. Ewentualnie jakaś fantazja z aliekspress
  12. Nie wiem jak w Apple, bo nie koniecznie pałam miłością do polityki firmy. Lecz sprawdź czy w uprawnieniach nie masz czegoś wyłączonego. Mam wrażenie że samochodowa aplikacja TELEFON żyje swoim życiem niezależnie od podpiętego AA/Carplay. Nawet po połączeniu AA tak czy inaczej korzysta z łącza BT. Miałem nieustanny problem z blokowaniem przez telefon dostępu do kontaktów, przez co widziałem numery ale już nie do kogo należą. Możliwe że w ustawieniach Carplaya masz coś zablokowane i przyczyna leży w telefonie, a nie samochodzie.
  13. u mnie podobnie - fabryczny akumulator. W lecie nie ma różnicy, w zimie, nawet stojąc w garażu potrafi dłużej pokręcić. Dlatego również najpierw zapłon na 3-4 s a potem odpalam.
  14. Wczoraj odpaliłem mapki VCDSem, funkcja w menu pojawiła się dopiero po zamknięciu i odczekaniu chwili. Co ciekawe mapa nie znika po podłączeniu telefonu i AA. 😉 Update: Mapka znika po odpaleniu nawigacji AA, po zakończeniu kierowania również się już nie pojawia. Wymagane odłączenie i podłączenie telefonu. Odpalenie nawigacji samochodowej nie jest blokowane przez AA, można jechać na ekranie miedzy zegarami, mając AA na głównym. Ta opcja nie ma wiekszego sensu mając google maps.
  15. Dla potomnych 8W0971589C - 9 pinowa wiązka 4M0971589B - 11 pinowa wiązka Przyciski zwróciłem, zamówiłem całą kierownice za 450zł. Po swapie spróbuje ją sprzedać, a jeśli nikt nie kupi to zostawię na przeróbkę do SIM racingu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...