-
Postów
149 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Garnus

Informacje
-
Imię
luis
-
Miasto
Nieinteresujsie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2388 wyświetleń profilu
-
Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7
Garnus odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
immo 4 diagnostycznymi sprzętami nie ruszysz, muszą być specialne -
Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7
Garnus odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Jeśli immo 4 to nie zrobisz tego bo eprom jest zaszyfrowany przez procesor licznika jakimś algorytmem unikalnym. Druga sprawa to większość tanich chińskich klonów nawet nie może się połączyć z licznikiem. ogólnie temat ciężki bo te działające klony są droższe a raczej szkoda kasy na niedziałający sprzęt w tej kwestii. Najgorsze w tej zabawie jest to że jest tak duża loteria z tymi chinolami. ja finalnie oddałem do majstra i zrobił to za 200 zł bo vfizz leżał i się kurzył. obserwowałem cały proces, dosłownie zajęło to chwile a robił to programem xhorse (widać że starsza wersja jakaś) i przy nawiązywaniu kontaktu z licznikiem program sprawdzał licencje czyli mógł mieć oryginał. -
Garnus obserwuje zawartość Dodatkowy ori wzmacniacz w Audi A4 B7 , a4 b7 dtm kratki zderzaka , Wymiana króćca płynu chłodzącego w A4 B6 2.0 i 1 inny
-
masz może do tylnego zderzaka od dtm ?
-
Wskaźnik zapiętego biegu jak w Audi A4 B7 jak w Seat Exeo
Garnus odpowiedział(a) na DarkB7 temat w Audi A4 B6/B7
a dałoby rade podać nr licznika i jakieś dodatkowe informacje z vcds np Software Version, Hardware Version ? -
Wymiana króćca płynu chłodzącego w A4 B6 2.0
Garnus odpowiedział(a) na Misiek1219 temat w Audi A4 B6/B7
Tak w ramach uzupełnienia, w przypadku silnika bpw, Uszczelka - wymienić Śrubki - 9 Nm Raczej jak już was ten temat interesuje to pewnie cały króciec do wymiany 💀 -
Zderzak DTM w Audi A4 B7 - jak to dziś wygląda (2024r)
Garnus odpowiedział(a) na Garnus temat w Audi A4 B7
Mała aktualizacja? Tylny zderzak przerobiony pod avanta ? Ogólnie było z tym bardzo dużo roboty, różne próby i błędy. Z dzisiejszej perspektywy domyślam się dlaczego tego typu wynalazki nie są za bardzo spotykane, pewnie to jest pierwszy w Polsce ? W internecie nie ma za bardzo wiedzy jak połączyć ten pur z innym materiałem w tym przypadku pp. Było też dużo problemów z pękającym bokiem zderzaka na łączeniu, w sumie to po obu stronach ale z lewej było to bardzo uciążliwe, ogólnie na ten moment udało się znaleźć rozwiązanie i cud boski trzyma ten zderzak w jednym kawałku. Prawej kratki nadal brak, w międzyczasie okazało się że do fabrycznego nocowania tej kratki potrzebne są specjalne spinki ? na szczęście można się obejść bez tego. Nr tych wspaniałych spinek : N91146701 ciężko było je znaleźć, prawdopodobnie na przód są takie same Ogólnie nie jestem zadowolony z pracy lakiernika i raczej będzie lakierowany jeszcze raz ? -
Witam wszystkich ? Od dłuższego czasu (ponad rok) jest problem ze zdobyciem tej jednej prawej kratki do zderzaka dtm. spawa wygląda tak że nie maja jej w żadnym audi w europie , strony typu classic parts i inne tego typu też nie, Jest dużo sklepów w internecie które niby mają to na stanie ale po weryfikacji wychodzi brak ? Jedyne miejsce gdzie jest oficjalnie dostępna to audi w usa co do ceny w tym kraju to nie jestem pewien , bo pokazuje w euro zamiast dolara ale różne strony oferują ja za 120 $ ☠️ akceptacja zakupu plastiku który jest długości 15 cm to jakiś absurd ale śmieszniej się robi jak urząd skarbowy położy na tym swoje łapy to myślę że cena końcowa może wynosić ok 1000 zł xd Na chwile obecną nie planuje zamawiać z usa i może znalazł by się ktoś na forum, kto przypadkiem ma te kratke zderzaka => prawa 8E5 807 078 ogólnie wycofana z produkcji, brak zamiennika?
-
8E0971832 NR wtyczki 4 pin która wchodzi do licznika ?
-
Wzmacniacz z b6 avant ma takie same piny jak ten z b7 ?
-
Chociaż będzie co robić ??
-
Czy przylutowanie to jedyna opcja, bo kupować specjalnie pini do tego to średnio?
-
Raczej będe szedł w kierunku tego drugiego wzmacniacza i postaram się to gdzieś upchnąć ładnie o ile zadziała
-
Brązowy masa , niebieski+ podczas jazdy grzało się fest kable jak i ten cały wzmacniacz. Na wyłączonym testowałem tylko chwilę i wzmacniacz był chłodny
-
Właśnie ciekawiło mnie czy by to działało i jeden drugiego by nie usmażył ? Jest na forum jakiś wątek opisujący ten proceder?
-
Ostatnio podłączałem dodatkowy subwoofer z Q5 i gra super ale jest pewien minus, w radiu mam ustawiony bas na +4 i tak jak ktoś napisał w tym wątku że przy dłuższym słuchaniu ten ori wzmacniacz się nagrzeje? ( faktycznie tak było) na chwilę obecną mam odłączony ten sub i szkoda mi go wywalić na półkę. Pytanie się nasuwa takie czy mógłbym zamontować drugi taki sam wzmacniacz i skorzystać z kabli które już są w bagażniku i ewentualnie podciągnąć nowy +i - i podłączyć tylko ten subwoofer z Q5 ? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mądry coś doradził, bo zależy mi na. Tym aby nadal było miejsce w bagażniku ?️