Skocz do zawartości

don_pepe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O don_pepe

Informacje

  • Imię
    Valdes
  • Miasto
    Nisko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

178 wyświetleń profilu
  1. Np Ja też będę ogarniał w swoim ASN'ie jeszcze inne rzeczy przy okazji tych gruszek. Będę ściągał kolektor, więc na pewno i odmę z wężami wymienię + wężyki podciśnienia.. a i pod kolektorem zobaczę jak to wygląda i niewykluczone że coś jeszcze wpadnie do zrobienia.. Dzięki i wzajemnie, pozdrawiam👍
  2. Nowy ori tylko ASO. No troszku to kosztuje - mi w ASO moich okolic powiedzieli 2300 brutto (brałem końcem lutego tego roku). Cały wałek z gruszkami to nr: 06c 133 611 Ori znajdziesz też na auto-plus pl, cena 2320 brut na dzień dzisiejszy (chyba że masz kogoś kto Ci vat odda .. to ponad 400 taniej wychodzi nówka). Ew szukaj używki...ale w dobrym stanie to ciężko znaleźć. Tym bardziej że to autka mające już po 20 lat. Ale...może Ci się uda.
  3. Cześć, Sam szukałem używki w dobrym stanie. I z tego co widziałem to przedział 900-1300zł za używki, stan różny. Ja zdecydowałem się na nówkę zestaw (gruszki z wałkiem).
  4. Cześć, Dziękuje za informacje/sugestie przekazane w tym temacie - na tapecie mam wymianę gruszek/wałka oraz odmy.
  5. Nie, po torze nie..za dużo wiosen już na karku na wygibasy wyścigowe...zwłaszcza te wokół komina Ale dzięki za uwagę. A możesz rozwinąć stwierdzenie "Bez sensu do codziennej, zwykłej jazdy lać 50kę"? Jakieś minusy z tego powodu? Wg mnie jak mam wlać olej tańszy na bańce 4l o 20zł który parametrami będzie gorszy od tego VR1 - to to jest dla mnie bez sensu.
  6. Poszperałem po forum i po internetach - i tak z tego co wyczytałem to olej ogólnie polecany (jakościowo dobry) jak również dobry dla tego silnika. Dlatego postanowiłem zalać ten. Tematy: https://a4-klub.pl/topic/419397-zmiana-5w50-na-10w60/ https://a4-klub.pl/topic/401198-wymiana-oleju-jaki-polecacie-do-30-asn/
  7. Cześć! Jestem tu od lipca 2024... najwyższy czas "powiedzieć" coś więcej o fakcie czemu tu jestem To moja pierwsza Audi, ale nie pierwsze autko z VAG'a (wcześniej był MK4 z legendarnym 1.9TDI). Autko kupione 09.04.2024 u handlarza z Radomia, sprowadzone z Szwajcarii. Przebieg 240tys z groszem (bynajmniej na blacie). Po oględzinach okazało się że autko było puknięte w prawy tylni zderzak/błotnik (może dlatego nie działa radiowe synchro zegara). Po powrocie do domu, jak to po zakupie od razu wymiana rozrządu, oleju, płynów, filtrów itp. Autko oddane do gościa który miał robić "kompleksowo" (niestety robił to na co sam zwracałem mu uwagę), a po odbiorze poprawek było też kilka. Następnie niedługo po zakupie okazało się też, że skrzynia (ZF 5HP-19) szwankuje - falowanie obrotów podczas jazdy/bujanie/szarpanie autem (nie wyczułem tego przed zakupem). Diagnoza padła na konwerter. Po sporych perturbacjach ogarnięte na 95% - niekiedy jeszcze czasami faluje, szczególnie na 2-3 biegu na tiptronicu. Reasumując - do tej pory zrobione zostało: - rozrząd + nowa pompa, - wymiana wszystkich pasków + filtry (oleju, powietrza, kabinowy, paliwa), - płukanka silnika + olej Valvoline VR1 5W-50, - wymiana oleju w dyfrze, - remont skrzyni (wymiana konwertera, inna hydraulika + wymiana oleju), - wyczyszczona wnęka pod podszybiem, - wymiana klocków przód, - dwa wahacze dolne przednie proste + łożysko koła lewego przód, - regeneracja maglownicy, - wymiana sprężarki klimatyzacji + odgrzybienie/wyczyszczenie + nabicie, - regeneracja mechanizmu wycieraczek przód, - nowe wycieraczki aero przód, - wspawane nowe siatki w tłumiku + nowe łączki przedniego z środkowym, - wymiana linki od maski silnika, - założone felgi ATS DTM 18' + Hankook 235/40/R18 (lato) Do zrobienia: - gruszki podciśnienia (gruszki/wałek, wymiana wężyków i co trzeba będzie), - czyszczenie kolektora i odmy, - sprawdzenie szklanek, - sprawdzenie/czyszczenie smoka, - nowy licznik z ColorMFA, - dołożenie tempomatu, - podmiana modułu parktronica na wyższy model z A8, - wymiana silniczka wycieraczki tył, - regeneracja zacisków hamowania + nowe tarcze/kocki przód tył, - regeneracja lamp xenonów, - poprawa wężyków spryskiwaczy xenonów, - kamerka cofania, - demontaż tylnego zderzaka i diagnoza/naprawa czujnika radiowej synchronizacji zegara, - odpicować środek (regeneracja przełączników/przycisków, poprawić kable od głośników drzwi kierowcy itp.), - odpicować/dołożyć z zewnątrz (nowe podszybie, plastiki, zaślepki/osłony itp.), - lusterko fotochrom (jak się da z MK4), Zdjęcia z oferty przed zakupem:
  8. Cześć! Ładna sztuka! Tez kupiłem ASN'a (kwiecień 2024).. w planach sporo do zrobienia (i pewnie wydania) by było ładnie i dobrze..albo dobrze i ładnie 🍻
  9. Witam serdecznie. Dziękuję za ten temat! Mi udało się zrobić sobie licznik klona (pod ColorMFA który czeka na zamontowanie). I tak: - 8E0 920 931 (2004 rok, RB4 na nalepce - to ori licznik w moim autku) - 8E0 920 900 NX (12.2006 rok, RB8 na nalepce - już klon pod colorMFA) Kable jakie użyłem to: Polski Viaken KKL USB do zaczytania wsadów i wyciągnięcia PIN, VCDS 10.6.4 do przypisania VIN i kluczyków. Wszystko przeszło pięknie i gładko. Jeszcze raz dzięki!!
  10. Dev, Ja również wczoraj sprawdziłem u siebie co mam obecnie zamontowane i jest to 805AS. Sprawdziłem i w specyfikacji różnica między 805AS (6SEU14C) a 805AJ (7SEU17C) to średnica koła pasowego 100 dla AS i 110 dla AJ. I teraz.. co zrobić ? Zostać przy 6SEU14C czy wpakować 7-ke?
  11. Serdecznie dziękuję.
  12. Cześć, Wątek stary, ale tak informacyjnie napisze, że miałem ostatnio u siebie problem z błędem 00532 i winny był bezpiecznik nr 38. Oświetlenie bagażnika oraz obie lampki kabiny - nie działało.. ale podświetlenie nóg działało. Po wymianie bezpiecznika oświetlenie działa, błąd skasowałem i nie powrócił.
  13. Cześć wszystkim obserwującym ten wątek! Dev, jeśli jeszcze tu zaglądasz, poproszę o pomoc i rozkodowanie sprężarki i pozostałych gratków od klimy do mojej Myszy. VIN: WAUZZZ8E64A236179 Thanks from the mountain (w wolnym tłumaczeniu: dzięki z góry )
  14. Witam Serdecznie! Od końca kwietnia posiadacz pierwszego w życiu Audi i padło na Małysza. Wcześniej był Golf IV 1.9 TDI. Teraz zachciało się PB Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...