Skocz do zawartości

Usul

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Usul

Osiągnięcia Usul

0

Reputacja

  1. Ojoj,, a nikt tego nie robił sam ? Jakos tak by bylo i dobrze i tanio ? Btw. ile kosztuje owa kostka jak cos ?
  2. Problem nastepujacy - dzis rano, jak co dzien udaje sie do autka (B5 1.8t AWT z 2001 roku) chcac udac sie do pracy i... nic. Objawy - po przekreceniu kluczyka diody mi sie ladnie swieca, ale fis (czyli sliczne zolte OK) ani przebito czy egi sie nie wlaczaja. Samochod moge uruchomic na 1-2 sekundy po czym gasnie. Dioda od imo sie pali i nie znika. Probowalem to samo z zapasowym kluczykiem oraz serwisowym. Podpialem VAG: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold ----- ten znam - to wypalony katalizator P0420 - 35-10 - - - Intermittent To sa nowe bledy: 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-00 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Teraz laduje akumulator i mysle co dalej z tym fantem robic ? Gdzies widzialem ladny fotoporadnik na problemu z imo, ale podobnoz po 2 liftingu imo jest gdzie indziej ? Co doradzicie, co zrobic, bo samochod stoi i sie kurzy, zamiast jezdzic
  3. A ja sie spytam - jesli wrzuce wiruska i po jakims czasie padnie mi turbina, to czy po wstawieniu nowej bedzie wszysto ok, czy jeszcze raz trzeba cos tam wstawiac/zmieniac itp. ?
  4. Dosyc dlugo stala w garazu zapomniana, wiec moze rzeczywiscie zakurzona, ale dziwne jest to, ze doskonale czyta jedna plyte, a reszty nie.. Sprobuje wyczyscic, ale jakby ktos mial inny pomysl, to chetnie wyslucham..
  5. Dokładnie tak - robię sobie dowolne tasowanie płytami, gra i tak tylko CD1.
  6. Otóż mam taki problem ze zmieniarką, a nie znalazłem odpowiedzi na forum. Otóż mam oryginalną zmieniarkę podłączoną do radia Audi Concerto (tego kaseciaka). I wszystko jest dobrze dopóki słucham CD1, a jak chce zmienić płytkę to wyświetla mi błąd ERR3 i przełącza na radio. Czy ktoś może wie jak usunąc tę usterkę ?
  7. Ktos sie orientuje jak sie sprawuje transmiter z nokii 500 ? Mysle nad ta nawigacja i jestem ciekaw czy idzie z tego tez sluchac mp3...
  8. Czy żeby wyciągnąć czujnik koniecznie trzeba zdejmować koło - bo dostęp do niego jest bardzo dobry z kanału, tylko nie wiem czy mam ciągnąć na siłe...
  9. Juz doszedlem gdzie jest termostat.. Chyba u mnie dojscie nie bedzie tak proste - jest on "po srodku" - miedzy gornymi bebchami, a dolnymi. Mysle, nad dojsciem do niego po odkreceniu zbirniczka z G12.. Edit - jednak nie da sie dojsc bez rozkrecenia rozrzadu :/ Oddam toto dla mechanika, moje umiejetnosci przerosl, ale walczylem dzielnie pol dnia
  10. Czyli u mnie bedzie od gory ? Bo za cholere nie moge dojsc gdzie on moze byc... Chodzi o te gruba rure, tu ?:/ Szukam generalnie rurki, za ktora bylaby rurka, ze srubka (tzn. przykrecana do czegos) ? :/ Bo screen ktory podales dotyczy:ADP, ADR, AFY,AEB, APU, ANB, APT, ARG. A u mnie AWT.
  11. A gdzie u mnie jest, bo w fotostory nie ma juz fotek A nie chce odkrecic czegos zlego. I jeszcze pytanie - czy mozna wymieniac termostat i plyn przy zimnym silniku ?
  12. Czy ktos sie orientuje ktora instrukcja bedzie wlasciwa dla silnika AWT, bo generalnie malo znajduje na forum o tym silniczku
  13. Dołączam się do prośby, bo też chętnie bym sobie tak zoperował niunie.. Tylko gdzie ? Jakiś namiar tel lub adresowy ?
  14. A czy jest mozliwosc w takim wypadku wywalenie katy i zrobienie czegos by kontrolka sie nie swiecila ? Silnik 1.8 AWT 150ps
  15. Hmm.. a tak sie spytam - gdzie mozna kupic kabelek CAN ? Bo rozumiem, ze dzieki niemu wszystkie nowsze audi (i inne vw, skody, seaty) bede mogl diagnozowac tak jak to robilem dotychczas w mojej B5tce "zwyklym" fejsem ? Btw. widzialem ceny BARDZO rozne - od ok. 200 zl do 2000 zl... czym sie kierowac itp. ? Moze ktos bylby bardzo mily i rzucil rozsadnym (wartym zakupu i w dobrej cenie) linkiem (np. allegro) ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...