
lucabianco
Pasjonat-
Postów
139 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O lucabianco

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Części w super cenach, jeszcze większy asortyment, elastyczne warunki sprzedaży.
lucabianco odpowiedział(a) na TOM77 temat w MS CAR
Jaka cena za komplet dwumas sprzęgło do AWX? -
Właśnie czekam na paczkę (pewnie z dwa tygodnie jeszcze od dzisiaj) i będę montował to dam znać. Na bank będą dobre bo to zwykły potencjometr żadna filozofia, aby tylko rozmiar dobry. Dam znać jak założę. Za 10 sztuk wyszło mi 55 zł.
-
Właśnie tu tkwi problem bo akurat pod ręką nie mam pendrive'a ani karty pamięci. Jutro jak coś znajdę po taniości w sklepie to kupię. Jak się odtwarza z bluetooth z telefonu to pokazuje jakieś losowe numery, np. CD01, TR08 itp.
-
Właśnie zamontowałem zmieniarkę. Montaż bardzo prosty, trzeba wyjąć radio (do zmieniarki dołączone były kluczyki do radia). Trzeba wpiąć kostkę zamiast zmieniarki oraz koniecznie zamontować gdzieś kabelek od masy, ja wykręciłem śrubkę z obudowy radia i dokręciłem wraz z masą. Zdjąłem obudowę pod kierownicą (tą z kieszeniami, nad nogami) i w pierwszej największej kieszeni przepchałem kabel. Zmieniarka póki co wala się luźno po kieszeni. Bluetooth działa nieźle, dosyć głośno, dźwięk jak na moje jak z płyty lub bardzo zbliżony. Z pendrive'a jeszcze nie korzystałem. Jak będziecie kupować na allegro to ostrzegam, że koleś który to sprzedaje nie ogarnia wysyłek. Ja na swoją czekałem prawie 2 tygodnie..
-
Kolego, na dniach zamontuje to dam znać, dopiero mi wysłali. Napisz za kilka dni na prywatną wiadomość jakbym zapomniał się odezwać.
-
[B6 AVF] Podczas przyspieszania głośniej pracuje - nieszczelność ?
lucabianco odpowiedział(a) na emis91 temat w 1.9TDI
Ja to wiem bo sam zmieniłem. Jak kupiłem auto olej już się sączył i tłumik był ok. Ja pojeździłem tak 3 lata i do wymiany. -
[B6 AVF] Podczas przyspieszania głośniej pracuje - nieszczelność ?
lucabianco odpowiedział(a) na emis91 temat w 1.9TDI
Zerknij złącze elastyczne tłumika pod EGR. Jak EGR kapał olejem to masz tam dziurę i temu głośno. -
[ALL B6] Wymiana pompki od spryskiwaczy
lucabianco odpowiedział(a) na zuzelaczek111 temat w Audi A4 B6
Może ktoś się będzie mierzył z problemem to wrzucam opis jak wyjąć zbiornik i pompkę: 1. Zdejmujemy koło lewe przód. 2. Zdejmujemy plastikowe nadkole, parę śrub i po sprawie, uwaga na plastikowy klips (jest tylko chyba jeden), lubi wyskakiwać w siną dal. 3. Odkręcamy śrubę poprzeczki która blokuje zbiornik z dołu, poprzeczka ta jest połączona ze zderzakiem, nie udało mi się jej całkowicie rozkręcić ale to nie jest żaden problem. 4. Odkręcamy zbiornik, jedna śruba u góry, druga obok poprzeczki, trzecia pod poprzeczką (u mnie ta trzecia skorodowała na tyle że wyparowała). 5. Zbiornik zapiera się o dolną śrubę, trzeba to pociągnąć żeby zeskoczyła z uchwytu i żebyśmy mieli więcej "luzu". 6. Rozłączamy metodą siłową zbiornik dolny z górnym, jest wciśnięty na wcisk w uszczelkę, wychodzi łatwo i wyciągamy dolny zbiornik powoli od góry. Uwaga na wyciek płynu, będzie się lało że hej. 7. Rozłączamy przewody doprowadzające płyn do wycieraczek, pompka wychodzi poprzez przekręcenie w stronę silnika i wyszarpanie jej do góry. Pompka siedzi na wcisk w gumowej uszczelce. 8. Odłączam pompkę i podłączamy nową, polecam najpierw sprawdzić na sucho czy działa żeby nie zmontować i się zdziwić że to jednak brak zasilania w kostce. 9. Składamy w odwrotnej kolejności. -
.
-
Klima z jednej strony grzeje, z drugiej chłodzi - Adaptacja Siłowników Klap
lucabianco odpowiedział(a) na wielki1980 temat w Audi A4 B6/B7
Odkręć śruby które go trzymają. Ten silniczek jest najgorszym do naprawy ze względu na fatalne umiejscowienie. Zrób na przedłużkach klucz i wymontuj to dziadostwo. Ja w tym miesiącu również będę robił do niego podejście to wtedy zrobię jakieś fotostory -
Mi urwało się sitko w zbiorniczku, które powodowało wszystkie problemy jak u Ciebie. Spuść płyn i zobacz jak wygląda sitko lub wymień zbiorniczek na nowy z ASO!
-
U mnie wyszła ciekawa historia. Wyskoczył błąd od nawiewu na szybę, do tego pojawiły się błędy Air Flow Flap oraz Fresh Air Blower, na dodatek z lewej strony zaczęło wiać zimą... Rozkręciłem schowek, wyczyściłem silniczek od klapy centralnej. Nawiew wrócił poza lewą stroną (ciągle mróz). I tutaj najlepsze. Pomyślałem sobie że nie chce mi się rozbierać pod kierownicą to zacząłem z nudów czyścić pozostałe silniczki. Co się okazało? Biały silniczek od sterowania nawiewami środkowymi i nogami miał połamany potencjometr ale mimo wszystko błędu nie wyrzucał, po prostu raz działał raz stał w miejscu (są tam ograniczniki, które uniemożliwiają ruch poza zakres, występują tylko w tym jednym potencjometrze). Zamówiłem silniczek z Exeo i stał się cud. Wszystkie pozostałe błędy zniknęły po zrobieniu adaptacji. Zaznaczam, że przed wymianą białego nie dało się za chiny ustawić silniczka Lewej temperatury bo wyrzucał błąd pomimo dobrych wartości. Może komuś to pomoże w diagnozie czemu ma zimę po lewej.
-
Dziwne stukanie po nierównościach i dziurach problem
lucabianco odpowiedział(a) na marky2552 temat w Audi A4 B6/B7
Mi jak tak telepało to poszła maglownica do regeneracji. -
Poduszki silnika gumowo-olejowe z elektrozaworem do Audi A4 B6/B7 1.9/2.0 TDI
lucabianco odpowiedział(a) na PIXI temat w 1.9TDI
Panowie, jaki jest numer poduszek silnika dla mojego AWX? Nie mogę nic konkretnego znaleźć. Dobra nie było pytania. Znalazłem w Etce. Brak cierpliwości mnie dzisiaj trzyma.