-
Postów
215 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Krzysiek Krzysztof obserwuje zawartość Darkman
-
Został swap silnika . reszty brak.
-
Autko zmieniło właściciela. Niestety poważne sprawy rodzinne zmusiły mnie do zmiany planów... ale niebawem wrócę z innym projektem w nieco nowszej budzie. Pozdrawiam.
-
Body RS4 B5 zakupione, silnik S4 AGB wraz z kompletem do swapa też.Czekam teraz na kolejkę do NOSBa ze sportaudi.pl by przełożył silnik. Na razie będzie delikatnie 300-310 KM na ori turbinach K03 ,bo więcej nie chce . Z modów wpadło gwintowane zawieszenie KW v1 inox oraz sportowy wydech Sportec już pod silnik S4. W środku siedzi nowe RNS-E ledowe od A4 z 2014r i na dniach zmiana dekorów carbonowych na czarne piano. U Sida zakupiłem ori carbony do silnika od RS4, a także zawiasy przednich drzwi doczekają się zmiany na nowe z ASO,bo okazyjnie tanio kupiłem komplet. Zimówki ida w odstawkę i wlatują nowe Toyo 225/40r18. Myślałem nad 19" ale Kw skutecznie wybiło mi ten pomysł z głowy. Jest dużo twardziej niż na 1 BE ale w zakrętach w końcu auto nie pływa i jest bardzo ale to bardzo stabilne. Body RS4 będzie u mnie za tydzień i będzie wstępna przymiarka do RS4 sedan w B5. :-) Co do koloru nie mam jeszcze decyzji czy zostawiam srebrny....chodzi mi po głowie biały albo niebieski metallic z czarnym dachem.
-
Zakupiłem Nexen Winguard 225/40r 18 nowe za 275 zl/szt na inopony.pl Wrażenia: ciche, dobrze trzymają na suchym jak i na mokrym ,choć w 100% im nie ufam po przygodzie na prostym odcinku drogi gdy nagle straciły przyczepność po wyjściu z zakrętu i tylko quattro uratowało tyłek. Do spokojnej jazdy jak najbardziej, do poszalenia ostrożnie.
-
Mam prośbę. Potrzebuje wymiar głębokości zmieniarki. Chcę sprawdzić czy da radę upakować ją do schowka do B5. Za pomoc z góry dziękuję.
-
Musi wejść.Zamocowałeś te tylne plastiki jak najbliżej karoserii,nie mogą odstawać do tyłu bo inaczej nie założysz progu.
-
Najłatwiej to sprawdzić gdy masz koła prosto i zmierzyć szparę między kołem a błotnikiem od strony drzwi po obu stronach. Może być że sanki się przesunęły do tyłu z prawej strony delikatnie.
-
NGK BKR6EKUB ( dwu-elektrodowe) takie wg katalogu NGK powinny być w naszych silnikach. O dziwo jak wymieniałem to wcześniej siedziały 4 -elektrodowe NGK BKR6EQUP platynowe.
-
Buczenie podczas jazdy oraz drgania nadwozia przy 140km/h w A4 B5
Darkman odpowiedział(a) na mati101086 temat w Audi A4 B5
sam sobie odpowiedziales. jedna z przyczyn będzie ta która trapi autko. może być róznież koncowka drązka wybita dodatkowo. -
Najlepiej zakupić cały setup z RS4 na 380 KM ale to trudne do dostania. Na allegro jest silnik za ...22 tysie bez reszty ( skrzynia dyfer itp.)więc mija się to z celem .więc pozostanie zakupić AGB z S4 i pomodzić,ale stopniowo.
-
Jeden z czujników ABS włożony za głęboko. U mnie tak było.
-
Buczenie podczas jazdy oraz drgania nadwozia przy 140km/h w A4 B5
Darkman odpowiedział(a) na mati101086 temat w Audi A4 B5
Proponuje zdemontować heble z tyłu ( tarcze i zaciski) przeczyścić wszystko , piasty dokładnie oczyścić także i ponownie zamontować. gwarantuję że drganie budy zniknie. Tak było u mnie. Objawy identyczne. -
Dziś wleciały klamki wewnętrzne czarne RS4 oraz zegary RS4. Fotki później wkleję. Powoli przygotowuje się do zakupu silnika oraz całej reszty na 2,7 Biturbo.
-
sprawdz przyrzadem czy nie walnęła ci uszczelka pod jedną z głowic. To może być przyczyna spadku mocy.
-
może masz i rację ale to trzeba dokładnie przemyśleć i przeliczyć