Skocz do zawartości

Firer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Firer

Osiągnięcia Firer

0

Reputacja

  1. dziwna sprawa, po przejechaniu trasy ok 120 km (dosyć mocno cisnąc) objawy minęły .Jak będę miał chwilę to podepnę znów kompa, dzięki za sugestie. Ciekawe jak będzie jutro na zimnym silniku[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 18:07_________________________________________________Witam, przejeździłem pareset km i problem występuje nadal na zimnym silniku. Na zimnym silniku na jedynce brak mocy , nawet nie osiąga 3000 obr. Po przejechaniu ok kilometra moc pojawia się na 2 biegu, a po rozgrzaniu silnika wszystko jest prawie w normie. Prawie, bo jest odczuwalna jakby turbodziura, opóźniona reakcja na gaz. Podpiąłem kompa, włączyłem BS grupa 003 i przy EGR ON silnik dławi się i gaśnie. Odłączyłem gumowy przewód podciśnienia ( przy EGR ON czuć ssanie, więc zaworek chyba ok) zaślepiłem go śrubką i niby jest ok. Pytanie tylko czy można tak jeździć? EGR puszcza wtedy tylko powietrze? No i jaka może być przyczyna dławienia się silnika przy włączonym EGR?
  2. Witam Problem wygląda tak, że podczas przyspieszania samochód przyspiesza jakby stracił sporo mocy , dopiero powyżej 2500 następuje przypływ mocy i samochód ostro przyspiesza. czasem to następuje dopiero ok 3000 obr. Podpiąłem kompa wszedłem w basic settings gr 11 i ustaliłem ze turbo działa (jest świeżo po wymianie) natomiast w gr 3 gdzie załącza sie i wyłącza EGR jest problem. Gdy egr jest wyłączony (EGR OFF) silnik pracuje normalnie ale po przestawieniu (EGR ON) zaczyna telepać i nierówno pracować. Ta sztanga od takiego grzybka przy EGR nie rusza się wogóle. może padł ten zaworek co jest przykręcony do filtra powietrza? Co to może być?
  3. Firer

    Laweta

    Nie wiem czy do dobry dział, ale chyba nikt nigdzie jeszcze nie polecał lawety A więc byłem zmuszony do skorzystania z lawety (padnięte tubo) żeby sprowadzić samochód z Kielc do Kraka . Obdzwoniłem wielu laweciarzy z Krakowa, i wszyscy spiewali po 500, 600zł . Na szczęście znalazłem taniej i to o wiele taniej - 300zł . Gość jest konkretny, miły i pomoże nawet w trudnych sytuacjach ( opowiadał, że kiedyś wyciągał samochód z bagna przez całą noc) No i najważniejsze - chyba najtańszy w Krakowie Jego nr to 790 580 495. Warto sobie zapisać bo nigdy nic nie wiadomo, a jak to przy awarii bywa , w stresie dzwonimy po pierwszą lepszą lawete i ostro przepłacamy.
  4. Po raz kolejny polecam, Bezbłędna diagnoza i wymiana turbiny w bardzo dobrej cenie.
  5. Ja polecę Vredestein Hi-Trac. Na suchym nie odstaje od innych ale na deszczu rewelacja (a nie jest to tylko moja opinia). Aquaplaning nie istnieje. Swego czasu jadąc w ulewie autostradą ok 140km/h wjechałem w płynącą w poprzek jezdni rzekę (nie było widać pasów wiec chyba nie za płytka) . Myślałem poślizg pewny, nie zdążyłem z wyhamować, jednak samochód przejechał przez to jak strzała z hukiem wody walącej w nadkola i nawet na chwilę nie stracił przyczepności.
  6. witam Po ile masz filtry kabinowe MANN z węglem do A4 B5 2000r?
  7. Poniżej chyba dokładnie 4 stopni kompresor klimy się nie właczy czyli wszystko oki, dzięki za info
  8. Witam Nie jestem pewny czy działa mi klima. Przy włączaniu i wyłączaniu ECON na biegu jałowym wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Dodadkowo bardzo długo trwa odparowywanie szyb, tylne cały czas są zaparowane - Czy przyczyną jest to, że temperatura jest niższa niż 3stopnie czy po prostu klima padła?
  9. Ja również próbowałem sam wymienić klocki, ale nie udało mi się ruszyć tłoczków - nie chciały się obrócić nawet o milimetr (ani wcisnąć). Oddałem do warsztatu - co się okazało poprzedni "mechanik" musiał na siłę wciskać tłoczki bez obracania (chyba młotkiem wbił) Skutek tego taki, że obydwa zaciski do wymiany, nie nadawały się nawet do regeneracji. I teraz pytanie: czy w przednich zaciskach też trzeba wciskać i kręcić czy wystarczy tylko wciskać?? Bo zastanawiam się czy przeżyły poprzedni zabieg wymiany klocków (prawdopodobnie też wciskane na chama)
  10. dokładnie, sprawdź węże . U mnie pękł ten łączący turbinę z tą metalową rurą idącą za zderzakiem do intercoolera (da się do niego dostać tylko od spodu). Na początku tylko syczał , później zaczął tracić moc, a w ostatniej fazie ledwo co ciągnął i kopcił jak stary autosan.
  11. Dawno tu nikt nie pisał więc ja napiszę Szczerze polecam ten warsztat - robiłem tam wahacze, koło zamachowe i teraz rozrząd (rano oddałem samochód i na popołudnie był gotowy ) Pełen profesjonalizm i okazyjne ceny.
  12. Tak jak już ktoś wspomniał - warto sprawdzić wężyki podciśnienia . U mnie właśnie jeden z wężyków się odczepił i to było przyczyną nagłego bezpowrotnego zaniku mocy. http://www.postimage.org/image.php?v=aVdt7Hr
  13. Byłem dziś na mokrej u Janusza. Powiedział, że koło zamachowe na 99% i tysiaczek w plecy:( Dzięki za pomoc Pzdr
  14. pasek rozrządu jest cały i wygląda nie najgorzej (chociaz nie ukrywam że rozrząd był robiony 67tyś temu), chyba że przeskoczył o ząbek, może wtedy tak pierdzieć?
  15. Witam Mam następujący problem. Silnik przy przyspieszaniu zaczął dość głośno stukać z częstotliwością zgodną z obrotami silnika. Dzieje się to przy mocniejszym dodaniu gazu . Dźwięk jest podobny do udaru wiertarki słyzanej zza ściany, takie brrrrrr Za to na na jałowym trzęsie całym samochodem. Co to może być? rozrząd? Będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...