Skocz do zawartości

ELLIOTT

Pasjonat
  • Postów

    360
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

33

O ELLIOTT

Informacje

  • Imię
    Maniek
  • Miasto
    Whitestock

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Shel AVL 0w30 = Ori Vaga 0w30 oparty na bazach glt. Tylko w przypadku propozycji moich, różnica temperatury oleju sięga nawet do 15C miedzy nimi. Millers w normie 504-507 to kolejna obecnie przereklamowana marka i jedynie seria NT+ jest godna uwagi.
  2. Próbując obrazić moją skromną osobę, nie przyćmisz swojej niewiedzy w podstawach olejowych(dlaczego to klasyk u fanatyków motula). Mam tylko nadzieję, że w końcu opanujesz wspomniane podstawy. Za to trzymam kciuki z całego serca. Do tego czasu, trzymaj się Ciepło.
  3. Przy barkiem podstaw jakie widzę u Ciebie, nie ma to najmniejszego sensu. Badania udostępniłem zaprzyjaźnionym mechanikom oraz konkretnym zainteresowanym z podstawami. Tak, należysz do tych większości o których wspomniałem wcześniej. To jest główny powód dlaczego nie zobaczysz badań. O czym piszę publicznie możesz zweryfikować, jest bardzo dużo badań zużytego oleju dostępnych na oilclubach, producent również udostępnił swoje świeżego(moje badanie to kolejne potwierdzenie jakości). Dlatego jest dla Ciebie zbędne i Twojego myślenia nie zmieni. Innym naprawdę zainteresowanym z podstawami, chętnie pokażę w prywatnej wiadomości. Nie widzę problemu. Pozdrawiam serdecznie.
  4. pod koniec listopada zakupiłem 3 bańki po 5l w cenie ok 236zł za sztukę. W normlanej cenie, nie widzę sensu zakupu produktów Ravenola w normie 504-507. Dlatego, druga alternatywa również dobra to dwa produkty Eurola o których wspomniałem wcześniej, w zależności od budżetu i posiadają najlepszy stosunek jakości do ceny. Z fanatykami motula jest zasadniczy jeden problem, na przestrzeni lat. 5% tylko nie jest ograniczona umysłowo na prawdę.
  5. I tu ewidentnie pokazuje, że brak podstaw olejowych u Ciebie. Ludzie łapią się na takie filmiki jak ostatnia nagonka na różnicę u LM.. Niestety Twój film nie wyświetla mi się na forum, ale coś kojarzę o który filmik chodzi. Akurat FS 0w30 prywatnie poddałem próbie, w bardzo ciężkich warunkach z badaniem laboratoryjnym na końcu. Spisał się bardzo dobrze, obecnie VSW czeka na swoją kolej, aby zestawić prywatną topkę jakościową w moim silniku. A lekko nie mają oleje. Co najważniejsze, warunki testów są powtarzalne i miarodajne. Na koniec dodam, nie czerpię żadnych korzyści finansowych z polecenia dobrego oleju w uczciwej cenie.
  6. To jeszcze długa droga przed Tobą w doktoryzowaniu się oraz nabrania praktyki(oczywiście bez urazy). Motul to zwykły przeciętniak, gdyby cenowo był na poziomie 150zł, nie byłoby tematu(można go zestawić z Orlen MaxExpert V 0w30, prawdopodobnie ich lane dziecko nawet u nas w kraju). Dopłacam 20zł i mam wyższą półkę jakościową w postaci Eurola Syntece 5w30 XT(możesz badania potwierdzające jakość nawet na fb spojrzeć). Obecnie moda dodatków w postaci infineum 6080 w normie 504-507 jest bardzo dobrym posunięciem u wielu brandów olejów. Kluczem jest jakość zastosowanych baz i tu niuanse wychodzą w praktyce. Także do 200zł Eurol syntence XT, powyżej 200zł Eurol FS 0w30, chociaż osobiście w cenie tego drugiego kupuję Ravenola VSW 0w30. Niestety prywatne badania laboratoryjne zużytego oleju VSW muszą poczekać do maja, kiedy wrócę do kraju.
  7. Wyraziłem się jasno panowie, nie będę uczył podstaw olejowych(parametrów, składu formulacji, gdzie wszystko jest dostępne online). Deklasujące jakościowo oleje bez ryzyka zakupu Eurol FS 0W30 lub 5w30 Syntence XT. To oleje na zupełnie innym poziomie jakościowym niż to co lejecie.
  8. Jeszcze ten 0w30 od biedy ujdzie, gdyby był w cenie ok 150zł za 5l. Jedyny plus, że w końcu parę % pao dają, czego nie można powiedzieć o ich 5w30. Marka wysokiego ryzyka, a ludzie nadal brną ślepo w niby coś premium.
  9. Od dobrych kilku lat jest to shell AVL 0w30! Słabego motula lejesz tak czy siak. LELEK kupuje beczkę zgodną z normą, więc najtaniej mają castrola w takim razie.
  10. Przy praniu dpf, pan wymieniacz powinien zresetować parametry dpfu. Dodatkowo przy praniu, zaleca się wymianę dwóch czujników różnicy ciśnień oraz adaptacja.
  11. Jaki olej w silniku? Między niektórymi formulacjami wychodzi różnica 10km dłuższe nagrzewanie oleju do temperatury roboczej.
  12. Eurol FS 0w30 świetnie sprawdza się w tej jednostce. Prywatne badanie laboratoryjne oleju, również potwierdziło jakość.
  13. Dokładnie jeśli chodzi o bagnet serwisowy. Fis pokazuje średnią z kilku pomiarów. Stąd czasami wahania pod mmi. U mnie jak bagnet pokazuje max 18. Na mmi mam 3/4 lub full.
  14. Zgadzam się. Pewnie osobom co wymieniały skraplacz, podwinął się oring przy montażu. U mnie tak ciasno było, że musiałem sporo mydełka dać aby to jakość wcisnąć w gniazdo. Do tego jak zaschnie to już trzymać będzie na amen.
  15. w NRF oringi były tej samej grubości co ori. Nawet jak jest jakaś minimalna rozbieżność w Nissens. Myślę, że to błąd przy montażu i powielane mity.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...