Skocz do zawartości

join7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O join7

  1. I tak też zrobiłem, 3-4 razy jeszcze złapał notlauf, ale chyba się udało rozruszać turbo. Teraz przy maksymalnym przyspieszaniu turbo pompuje max. 2300 a nie prawie 3000. Dzięki za poradę
  2. Witam, od jakiegoś czasu przy gwałtownym przyspieszaniu pojawia mi się błąd i odcina turbo. Autem jeździ żona głównie po mieście. Błąd to: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Czy po logach ktoś jest mi wstanie powiedzieć czy to turbo się kończy? http://vaglog.pl/log-003_008_011_9AP1fQ8.html http://vaglog.pl/log-003_011_9H5kJ.html http://vaglog.pl/log-011_010_013_mpGYaBo.html http://vaglog.pl/log-001_004_eXuXgDM.html
  3. Rozrzad i Motul zamowione jednego dnia, a na drugi dzien paczka juz w domu. Kolejny raz perfekcyjna obsluga. Dzieki Dziku
  4. Mialem podobne objawy i padniety byl czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jesli u ciebie tez czujnik juz nawala to wymien go jak najszybciej, bo ja przez niego musialem wymieniac roczne swiece zarowe na nowe. Auto jezdzilo normalnie, kontrolke kasowalem vagiem i jezdzilem kilka miesiecy. Niestety czujnik chyba podawal zanizona temperatura i swiece zarowe prawdopodobnie grzaly nawet gdy nie powinny.
  5. Witam, Proszę o wycenę następujących części do A4 AVF: 1) Olej MOTUL SPECIFIC VW 505.01 2) Filtry (paliwa,powietrza,oleju,kabinowy z węglem) 3) Zaworek N18 (jeśli posiadasz w sprzedaży)
  6. No dobra, polecasz pelny syntetyk, ale Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 jest tak samo jak Mobil Synt S 5W-30 olejem wyprodukowanym w technologii syntetycznej. Wiec tutaj akurat nie ma wielkiej roznicy. Sam leje oryginalnego Mobila i jestem zadowolony. Liqui Moly chyba nie ma w ofercie pelnego syntetyka z norma 505.01
  7. Coraz wieksze buble wychodza w tym silniku. Chyba jednak trzeba bedzie odpuscic pomysl przesiadki na B7 2.0. Skoro to wada fabryczna to ciekawe od ktorego rocznika jest wyeliminowana? Moze ktos sie orientuje?
  8. Napiszcie jeszcze czy sam tloczek latwo wymienic? Tez trzeba demontowac schowek? U mnie schowek tez zaczal wolno sie otwierac, tloczek juz zakupilem, tylko czasu na razie brak na zabranie sie do tego.
  9. Ja rowniez jestem juz po instalacji. Wszystko dziala, pieknie. Oprocz standardowych bledow mialem jeszcze jeden: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 00956 - Key 2 35-00 - - 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Nie dzialal mi pilot, gdyby ktos mial to samo to rozwiazanie problemu jest nastepujace: wlozyc niedzialajacy kluczyk do stacyjki -> wlaczyc zaplon (nie zapalac silnika) -> wyjac kluczyk -> przycisnac dowolny przycisk w pilocie. Powinien zadzialac.
  10. Wloz niedzialajacy kluczyk do stacyjki -> wlacz zaplon (nie zapalaj silnika) -> wyjmij kluczyk -> przycisnij dowolny przycisk. Powinien zadzialac.
  11. Dokladnie, przy pierwszej wymianie nie ma potrzeby tego przyspieszac. Ja w swojej B6 mialem przekroczone 120tkm i pasek byl w idealnym stanie.
  12. join7

    B7 2.0 tdi BLB

    Ładny kolor :th:
  13. Mobil Synt S Special V 5W-40. Przejechalem na nim na razie 20 tys. polecam. Mobila tez leje do A3 ktora zrobilem juz grubo ponad 100 tys.
  14. dokladnie. Tak kasuje w A3, wiec sprobowalem ostatnio w B6 i rowniez dziala :th: (a myslalem ze bez VAG-coma sie nie obejdzie).
  15. Do skasowania inspekcji nie ma koniecznosci podpiecia VAGa. Mozna ja skasowac rowniez samymi przyciskami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...