
join7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O join7

-
Proszę o analizę logów 1.9 AVF - Błąd przeladowania
join7 odpowiedział(a) na join7 temat w Audi A4 B6/B7
I tak też zrobiłem, 3-4 razy jeszcze złapał notlauf, ale chyba się udało rozruszać turbo. Teraz przy maksymalnym przyspieszaniu turbo pompuje max. 2300 a nie prawie 3000. Dzięki za poradę -
Witam, od jakiegoś czasu przy gwałtownym przyspieszaniu pojawia mi się błąd i odcina turbo. Autem jeździ żona głównie po mieście. Błąd to: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Czy po logach ktoś jest mi wstanie powiedzieć czy to turbo się kończy? http://vaglog.pl/log-003_008_011_9AP1fQ8.html http://vaglog.pl/log-003_011_9H5kJ.html http://vaglog.pl/log-011_010_013_mpGYaBo.html http://vaglog.pl/log-001_004_eXuXgDM.html
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
join7 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Rozrzad i Motul zamowione jednego dnia, a na drugi dzien paczka juz w domu. Kolejny raz perfekcyjna obsluga. Dzieki Dziku -
Mialem podobne objawy i padniety byl czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jesli u ciebie tez czujnik juz nawala to wymien go jak najszybciej, bo ja przez niego musialem wymieniac roczne swiece zarowe na nowe. Auto jezdzilo normalnie, kontrolke kasowalem vagiem i jezdzilem kilka miesiecy. Niestety czujnik chyba podawal zanizona temperatura i swiece zarowe prawdopodobnie grzaly nawet gdy nie powinny.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
join7 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam, Proszę o wycenę następujących części do A4 AVF: 1) Olej MOTUL SPECIFIC VW 505.01 2) Filtry (paliwa,powietrza,oleju,kabinowy z węglem) 3) Zaworek N18 (jeśli posiadasz w sprzedaży) -
No dobra, polecasz pelny syntetyk, ale Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 jest tak samo jak Mobil Synt S 5W-30 olejem wyprodukowanym w technologii syntetycznej. Wiec tutaj akurat nie ma wielkiej roznicy. Sam leje oryginalnego Mobila i jestem zadowolony. Liqui Moly chyba nie ma w ofercie pelnego syntetyka z norma 505.01
-
[B7 BPW] Pompa olejowa, łańcuszek koła zębatego - problem
join7 odpowiedział(a) na kemal2 temat w Audi A4 B6/B7
Coraz wieksze buble wychodza w tym silniku. Chyba jednak trzeba bedzie odpuscic pomysl przesiadki na B7 2.0. Skoro to wada fabryczna to ciekawe od ktorego rocznika jest wyeliminowana? Moze ktos sie orientuje? -
Napiszcie jeszcze czy sam tloczek latwo wymienic? Tez trzeba demontowac schowek? U mnie schowek tez zaczal wolno sie otwierac, tloczek juz zakupilem, tylko czasu na razie brak na zabranie sie do tego.
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
join7 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Ja rowniez jestem juz po instalacji. Wszystko dziala, pieknie. Oprocz standardowych bledow mialem jeszcze jeden: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 00956 - Key 2 35-00 - - 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Nie dzialal mi pilot, gdyby ktos mial to samo to rozwiazanie problemu jest nastepujace: wlozyc niedzialajacy kluczyk do stacyjki -> wlaczyc zaplon (nie zapalac silnika) -> wyjac kluczyk -> przycisnac dowolny przycisk w pilocie. Powinien zadzialac. -
[ALL B6] Problem z centralnym i kodowaniem kluczyka
join7 odpowiedział(a) na paypal temat w Audi A4 B6/B7
Wloz niedzialajacy kluczyk do stacyjki -> wlacz zaplon (nie zapalaj silnika) -> wyjmij kluczyk -> przycisnij dowolny przycisk. Powinien zadzialac. -
[B7 BRE] Czy lepiej wcześniej wymienić rozrząd czy zgodnie z instrukcją ?
join7 odpowiedział(a) na Narvik temat w Audi A4 B6/B7
Dokladnie, przy pierwszej wymianie nie ma potrzeby tego przyspieszac. Ja w swojej B6 mialem przekroczone 120tkm i pasek byl w idealnym stanie. -
Ładny kolor :th:
-
Mobil Synt S Special V 5W-40. Przejechalem na nim na razie 20 tys. polecam. Mobila tez leje do A3 ktora zrobilem juz grubo ponad 100 tys.
-
dokladnie. Tak kasuje w A3, wiec sprobowalem ostatnio w B6 i rowniez dziala :th: (a myslalem ze bez VAG-coma sie nie obejdzie).
-
Do skasowania inspekcji nie ma koniecznosci podpiecia VAGa. Mozna ja skasowac rowniez samymi przyciskami.