dr777

Pasjonat
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dr777

  • Urodziny 04.07.1977
  1. tutaj ciekawa opcja w zasadzie 3w1 Media-Tech U-DRIVE GPS Nawigacja z wbudowanym wideorejestratorem trasy - Telefony i GPS - Komputronik RTV AGD Notebooki, komputery i elektronika cena też stosunkowo atrakcyjna
  2. cholera muszę zakupić ramki klubowe dość bycia anonimowym członkiem wczoraj pod ZUS-em w Sosnowcu puszczałem z parkingu kolegę w avancie B5 DKLxxxx pozdrawiam
  3. I ja dzisiaj dokonałem udanego przeszczepu Dawcą był Golfer EVO III organ taki jak na zdjęciu u kolegi @Janek_11 Nie bawiłem się w jakieś rozbieranie wirnika itd. przeszczepiłem cały silniczek (gumeczki od mocowania silniczka pasowały idealnie) Kabelków nie chciałem lutować na płytce więc po prostu je poprzecinałem w połowie długości, odrobinka cyny na łączenia + koszulka termokurczliwa. Efekt końcowy taki jak na zdjęciu u kolegi @Newman Koszt 80 PLN + 20 minut pracy
  4. U mnie przed kryzysem druga zmiana o 18 miała już wolne :> Ale niestety ... nadszedł kryzys ... 3 zmiany i nie można się wyrobić na czas
  5. A ja proponuję udanie się do solidnego gazownika. Miałem podobny problem. Moje A-4 1.8 w dziwny sposób spalało tyle co RS-4 Powodem była "kończąca się" listwa. Powodowało to że instalacja LPG "wspomagała się" czasami benzyną.
  6. ja właśnie wsadzałem do siebie z tego samego powodu DEH-P3100UB. Generalnie Plug&Play na standardowej instalacji. Należy jedynie zastosować adapter do anteny i dodatkowo przepiąć zasilanie ponieważ bez tego radyjko traci ustawienia. Ten problem opisany jest już gdzieś na forum. Przyznaje ze wstydem że jeszcze nie miałem czasu tego zrobić
  7. i ja też jestem :>
  8. Chętnie podpinam się pod temat. Może ktoś już ma doświadczenie w takim czyszczeniu. Ja właśnie walczyłem z mega zaciekami po płynie do spryskiwaczy. Zacieki miałem od spryskiwaczy poprzez całą maskę aż do leflektorów Dodatkowo oczywiście mam "ufajdaną" całą szybę i "odrobinkę" dachu. Z maski "zacieki" dopiero zeszły po dłuższej zabawie pastą TEMPO i szlifierką
  9. to ja podepnę się pod temat :gwizdanie: koledzy a które zmieniarki działają z tym radyjkiem ?? pytam ponieważ sam muszę przed zimą wymienić obecne radyjko (chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego przez zimą ) a nie chce zmieniać ori wyglądu w środku
  10. podpinam się pod temat w mojej "niuni" właśnie zaobserwowałem podobną "awarię" ... ktoś może wymieniał ten element własnoręcznie ?? filozofia czy proste zadanie ?? w sklepie sprzedawca chciał element na wzór lub numer katalogowy dla zainteresowanych jest to -- kołnierz z pierścieniem 058 121 132 -- koszt 12 pln-ów
  11. podpinam się pod lekko nieświeży temat miałem dziś niespodziewanie taki sam problem jak @novka i zadziałał u mnie sposób @Dom3l-a tak czy siak mam zamiar zainwestować we własnego vag-a to powinno mi dać jakieś konkretne odpowiedzi
  12. Od miesiąca trasa Będzin - Sosnowiec - Jaworzno i powrót, czyli w zasadzie 70% miasto i 30 % "trasa" prędkość na trasie (o ile tak można nazwać S1) 100-110 km/h jak na razie spalanie 9-10 litrów lpg na 100 km , ale oszczędnie nie śmigam. teraz sprawdzę ile mi spali przy tzw. ekonomicznej jeździe i dam znać
  13. Witam serdecznie :] Nie jestem jeszcze posiadaczem pochłaniacza przestrzeni z symbolem A-4, lecz zmieni się to za dwa miesiące Autko upatrzone, sprawdzone, jednak zakup nastąpi za 2 miesiące ze względów ekonomicznych Na swoje usprawiedliwienie dodam jedynie że symbol połączonych kółek nie jest mi obcy :> Swoją karierę zaczynałem od Audi 80 i to B2 potem było B3, C4 ..... nadszedł czas na B5 Jako że model B5 jest już znacznie bardziej posunięty technologicznie do przodu niż pozostałe, które posiadałem nadszedł czas żeby przynajmniej się "oczytać" w temacie Forum może się okazać bardzo przydatne przy problemach, które niestety kiedyś mi się przytrafią a i miłe będzie obcowanie w "swoim" towarzystwie pozdrawiam serdecznie Grzegorz C. vel Dr777