Pisałem już o nich w innym wątku. Warto rozważyć zakup Vredestein Ultrac Sessanta albo Toyo Proxes T1R. Z trochę droższych to Continental ContiSportContact 5 albo Bridgestone Potenza Adrenalin RE002.
Jeże chodzi o same sprężyny to większość firm ma ofercie sprężyny obniżające więcej niż 20mm (eibach, h&r, weitec, fk). 1BE z kolei będzie dość ciężko dopasować z racji wielu kategorii wagowych.
Jak masz możliwość to szukaj replik made in germany, a nie made in italy. Co do opon to zakładam, że budżet masz ograniczony więc rozsądnym wyborem będzie vredestein ultrac sessanta lub toyo proxes t1-r
Common rail inaczej rozwija moc niż PD więc odczucia co do przyspieszenia też są inne. Subiektywnie nie odczułem praktycznie żadnej różnicy między 140 PD a 170 CR. Myślę jednak że CR 170 po programie pojedzie całkiem nieźle.
Z tym 1BE to nie jest takie proste, chociażby ze względu na kategorię wagową i związaną z tym mnogość sprężyn. Łatwiej będzie dorwać sam amortyzator 1BE + do tego jakieś sprężyny h&r czy eibach. Zgadzam się jednak z opiniami powyżej - 1BA + 18" odpada.
Zdaje się, że chodzi o ten produkt Środek do czyszczenia zaworu EGR oraz Turbosprężarki (EGR + Turbo Cleaner) Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl
W wątku http://a4-klub.pl/2-0-197/paliwo-tankujecie-jakich-stacjach-270817/ zamieściłem raporty jakościowe paliwa z ostatnich 3 lat. Warto zerknąć czy na czarnej liście nie ma stacji, na której tankujecie.
Warto zapoznać się z raportem dot. jakości paliw na wybranych stacjach z 3 ostatnich latach UOKiK - Produkty - Jakość paliw - Kontrola stacji paliw (Pb 95, Pb 98 i ON)