julo23
Pasjonat-
Postów
1247 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O julo23
Informacje
-
Imię
julo
-
Miasto
zawiercie
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BMN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1547 wyświetleń profilu
-
Podsufitka jasna do B6 avant z szybrem, w bardzo dobrym stanie oddam za darmo. Nie daje ogłoszenia bo mi sie zdjęć nie chce robić dorzuce jeszcze boczki tylne na korbe i od kierowcy . Brać !!
-
Mam jeszcze do dyspozycji A3 8p 170KM żony. A3 wymiata z tym silnikiem 2.0 TDI 170. A mi przyszło jeździć Corsą 1.7 DTI matki Ale dwa lata mam mieć ją pod opieką także darmowa jazda. Więc nie opłaca mi się auta teraz kupować. Choć jak się nad nią pochyliłem to sporo widze tu do zrobienia. Bo auto dosyć zamulone. Troche musze ogarnąć. Troche się pomęcze, a poźniej może kupie B8 albo jakieś A5. TT-ki też mi się podobają.
-
Rodzina w UK i zostaly mi do dyspozycji 3 auta. Najdrozsze sprzedalem.
-
Sprzedana. Temat do zamknięcia.
-
Akcja serwisowa wymiany PD Siemens w 2.0 TDI BRD 170 KM
julo23 odpowiedział(a) na andrew1511 temat w 2.0TDI
Ktoś poleci jakąś firmę regenerującą te pompki ? Ponoć te stare wtryski z literką M miały często zwarcie na cewce ale to można naprawić. Za to te nowe z literką T, nie mają tego problemu za to zużywają się mechanicznie i tego się nie da naprawić. Tak słyszałem. Mam blisko do http://wtryskinowak.pl/ widze że w tym temacie pojawia się też firma http://pompowtryskisiemens.pl/ Ma ktoś jakieś doświadczenie z nimi ? -
I drugie pytanie mam, Miał ktoś nieszczelność paliwa na tej pompie ? Jakie miał objawy ? Czy może drgać silnik od tego ? Bo poduchy mam nowe, do tego jakiś wyciek z tyłu silnika.
-
Nie widze tematu o vacum dla 2.0tdi. Czy do BRD 2.0tdi 170km mogę tez założyć tą poprawioną pompe vacum boscha? Taka z końcówką numeru Q bedzie pasować ? Czy jeszcze jakieś inne podejdą ?
-
Kogo polecasz w krakowie do takich grubszych robót ? Nie sprzedajesz czasem pompek simensa swoich ??
-
Mało tym autem jeździłem. Ale spalanie bylo duże ok 8 - 8.5 Teraz po czyszczeniu jak widac bylo 6.5 ale to musze wiecej pojezdzic. Poza tym wiem ze auto jeszcze nie chodzi jak powinno i cos mu jeszcze dolega. Musze szukac dalej.
-
No ja mam za daleko ze śląska, dałem te 200zł czy 300zł na miejscu zarobić mechanikowi.
-
Zalej ten co masz a później przejdz na docelowy. Ważne że interwały krótkie będziesz robił co 10 -13tys km. Nic się nie będzie dziać. Sam jeżdze na 5W40 w drugim audi a ma DPF, następny wleje z 507.00 Powodzenia... oby się bezawaryjnie prowadził
-
Robiłeś z montażem ? Ja dzwoniłem i pytałem o cene dla BRD. Sama naprawa, plus kurier 30zł
-
Zmieniał ktoś kolektor ssący z klapami na taki bez klap ? Od jakiego 2.0 TDI pasuje kolektor ? Bo jest wiele rodzajów silników 2.0 TDI, ja np. w A3 2.0 BMN zmianiałem i pasował kolektor od BKD, zamiast plastikowy z klapami załozyłem aluminiowy bez klap. Jest świetny opis na forum seat, bo ten sam silnik mają w cuprze. Także chciałem zapytać jakie mogłby pasować do BRD ? Też podajedzie ten od BKD ? Zmieniał ktoś na taki bez klap ?
-
Do BRD ? Bo w profilu masz 1.8 T . Do BRD jest norma 507.00 bo ma DPF. Motul 5W30 Xcleen+ na przykład. Ale zalać możesz, nie powinno się nic stać. Choć bardziej zalecany będzie z normą 507.00 chyba że nie masz DPF ?
-