Skocz do zawartości

kadam

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kadam

Osiągnięcia kadam

0

Reputacja

  1. kadam

    Cieknie olej EGR

    Z tego co czytałem na forach w dolocie diesla vw zawsze jest mgiełka olejowa, kwestia tylko ile tego oleju w nim jest. Jeżeli turbina jest już po regeneracji to pozostają jeszcze uszczelniacze zaworowe w głowicy. Na upartego można spróbować je wymienić. W swoim AJM też miałem przecieki z egr'a, oleju praktycznie nie ubywa więc turbiny nie podejrzewam tylko raczej uszczelniacze które po przebiegu ok 320 tys. miały prawo się nieco zużyć Zdecydowałem się na wymianę egr na zamiennik (420zł) i nastała suchość. Przejechałem z nowym ok 30 tys. i jak na razie problem zniknął. Jak zacznie poważniej ubywać oleju to powalczę z głowicą lub turbiną zależnie od przyczyny.
  2. kadam

    Olej na silniku

    Bez foto ciężko będzie wywróżyć co to może być. W moim ajm oprócz wycieku z egr, lało się z pękniętej rurki odmy pokrywy zaworów. Wrzuć jakieś zdjęcie to można spróbować bliżej umiejscowić ten przeciek.
  3. Wymieniałem u siebie w avancie z 2000r tylną wycieraczkę kupioną w sklepie Audi A3 A4 A6 VW Passat B5 silnik wycieraczki tył (3569680078) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. Pasowała, działa i nareszcie mogę nią pomachać jak jadę w deszczu . Przy okazji sugestia żebyś bardzo uważał na zaciski mocujące plastikową "tapicerkę" klapy bagażnika. Lubią się wyłamywać.
  4. kadam

    Dziwny błąd ABS

    Miałem podobny efekt przy zapaskudzonym przednim czujniku abs po wymianie wahacza. Wystarczyło przeczyszczenie czujnika.
  5. W moim AJM avant z 09.2000r. też jest. Ktoś już na forum tłumaczył że w późnych wersjach silnikowych dodawano tę chłodnicę ponieważ wpływa to na czystość spalin i pozwalało na spełnienie przez ten silnik kolejnej normy EURO. W moim silniku nie mam z tej okazji układu podgrzewania płynu chłodzącego (trzech świec) który zastępuje ta chłodnica. Wracając do pytań zadanych przez autora, niestety nie wiem czym to jest sterowane a nagrzewanie silnika przy niedawnych mrozach ok -20 ruszało po przejechaniu ok 5km (trasa z prędkością 70-90km/h) i osiągało 90 stopni przed 10 km.
  6. Wiem że to już może być nudne ale ponownie muszę dołączyć do grona chwalących Marcina. Tradycyjnie olej z filtrami zamawiany w południe ląduje u mnie rankiem następnego dnia. O zwyczajowo niskich cenach to już szkoda mi się powtarzać Dzięki.
  7. Robiłem to w ubiegłym roku i niestety nie pamiętam dokładnie krok po kroku jak to wyglądało. Naszperałem się w necie po forach żeby coś na ten temat doczytać. Ten wątek z Passat forum chyba wyjaśnia jak instalować vcds http://forum.vw-passat.pl/threads/63921-vag-com-409-i-windows-7-64-bit-Problem-z-uruchomieniem Na elektroda.pl chyba też coś było na ten temat.
  8. Miałem podobny problem z Vagowaniem, okazało się jednak że VCDS lite spokojnie sobie radzi z robieniem logów w mojej AJM a był to jedyny program który współpracował bez większych problemów z win7 i kabelkiem viaken'a. A co do spalania w mojej avant z automatem, na trasie ok 30% miasta, 70% trasa spala ok 7,2 przy jeździe bez szaleństw żeby nie powiedzieć PSJ
  9. A jak stracisz cierpliwość :mysli:to pociągnij lewe pokrętło w zegarach lekko do siebie (zacznie migać godzina), jeszcze raz ciągnij (zamigają minuty). Pokręć tym pokrętłem delikatnie w lewo, minuty zaczną się przestawiać. Testowałem to przedwczoraj na swoim półfisowym ajm, nie mogłem się doczekać radiowego przestawienia czasu na zimowy
  10. Spróbuj tego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=80628.0 w środku wątku masz podpowiedź dotyczącą B5
  11. Muszę również pochwalić autora. Olej i filtry zamówione (uwaga) o 23 w czwartek przez gadu, w poniedziałek odbiór. O cenach wspomnę jedynie tyle że bardzo poprawiają mi humor w trakcie moich turystycznych wycieczek do nora*to :> Polecam
  12. Witam Bywalców. Od pewnego czasu "chodzi za mną" zmiana samochodu na A4 . Zanim jednak tej pokusie ulegnę staram się jak najwięcej dowiedzieć o tym modelu. Pozdrowienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...