
RAWULI
Pasjonat-
Postów
164 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O RAWULI

Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Kod silnika
ACK
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Masło. Skąd się wzieło i jaka może być przyczyna? Zdjęcia podglądowe.
RAWULI odpowiedział(a) na jakimamtakimam temat w 1.8T
może ten element jest w przewiewnym-szybko schładzanym miejscu (o co przy dużych mrozach nie trudno) i po prostu schłodzone opary z olejem tworzą w tym miejscu taką emulsję. Zajrzysz jak będzie lato -
Dodam i ja swój grosz....miałem przeciek pod ecu rok temu - opanowany.....a teraz mokra podłoga za fotelem pasażera....patrzę a tu woda spływała z drzwi (po łączeniu obudowy) do środka, widać to elegancko- - -- tylko jak to możliwe bo woda powinna wylecieć otworkami na zewnątrz....
-
masz na PW link do sprawdzenia, poszukaj w necie jaki zakres ET do B6 i wszystko będzie jasne.
-
Ech no świetnie, gratuluje cierpliwości i jej owocu. Szkoda by było żeby błoto leciało pop takim zayebistym lakierze drzwi, montuj fele z ET takim, żeby chowały się w nadkole. Do zobaczenia w trasie kiedyś. .
-
Kolega codziennie robi około 60km swoją B6 2.0.....a emerycko nie jeździ, drogi z garbami, łatami, koleinami, ch...mym poboczem, zdecydowanie źle mówił o 17(raz że komfort, dwa że nie trzymało się drogi na tych drogach) - zapitala na 16 od kilku lat na dobrych oponach i mówi że jest super, nigdy więcej 17......z ciekawości pojechałem do niego na swoich 17......niby 205/50/17 ale nie rozpędzałem się za bardzo...szkoda zawieszenia.
-
chyba od 4 lat mam wędkarskie "JAXON" kupione na 34 pln. chodzę i jeżdżę w nich cały rok. Lekko przyciemniają ale polaryzacja to zayebista sprawa.
-
sory za OT ale myślałem że takie wynalazki tylko w oplu, się zawiodłem.
-
z tyłu mam springi BE z 1.9 i amorki MTS-a i niższym skoku, jest dobrze, wysokość -20 a jak doładuje bagażu to jeszcze niżej. Dobrze trzyma się drogi. z przodu BE seria. Jak tam wybór, co w temacie ?
-
głośniej muza i nic nie huczy
-
Moje fele z przodu wystawały na milimetry za obrys błotnika, opona nie dobija ani do błotnika ani nie chowa się w nadkole nawet nawet na jeździe po dołach.....z tyłu rant felgi na równo z błotnikiem, na dołach z dużym obciążeniem opona wpada w nadkole i lekko bokiem tam ociera. Z przodu poluzowałem śrubki błotników przy komorze silnika, troszeczkę odciągnąłem błotniki na zewnątrz ( na tyle żeby odstęp od pokrywy nie raził po oczach ) - co sprawiło że rant felgi jest na równo z błotnikiem. Powiem tyle, przy takim ustawieniu -30 i sztywniej było by miodzio, tak to za bardzo mi ucieka w zakrętach , nie jest tak stabilny jakbym chciał przy większej prędkości..
-
dajcie spokój z balonami 205/50/17(wysokość 638mm)- wygląda może i nieźle ale moja bryczka straciła na stabilności , jakoś nie klei się asfaltu i mam wrażenie że chce odfrunąć. Mam takie na swoich rialach 17/8 ET 30 - bo muszę. Jaki to kalkulator ? z tego co wiem to 225/45/17 (wysokość 634mm) to optymalna guma, 215/50(wysokość 648mm) jest 14mm wyższa a to NA PEWNO pogorszy dynamikę i prowadzenie. co do ochrony rantu to są opony z oznaczeniem XL lub : (MFS, RFP, FR, FP)
-
Współczuje, tyle to mój doi. Jakie masz koła założone ....jak ma jeździć to niestety 15 , obstawiałbym 185/65, 195/60 albo max 205/60.
-
zgadzam się w 100%
-
bez specjalnych narzędzi szkoda czasu, wymień na alu
-
czytam i dalej nie wiem do jakiego samochodu chcesz zakładać, ja mam 205/50/17 przy 8J i czoło opony chowa się pod błotnik....w B5. w zakrętach d*pa, za wysoki profil. 215/45 jeździłem było twardo ale jakoś sterowanie było lepsze.