Skocz do zawartości

Marpor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marpor

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Marpor

0

Reputacja

  1. Poczytaj 10 przykazań dla diesla. Zimny silnik traktujemy łagodnie . Dopiero jak wskazówka ruszy od temperatury w okolic 60-70 stopni można dołożyć. Jeżeli chcesz bezproblemowo jeździć na zimnym silniku obroty 2,5 tyś max Pozdrawiam,
  2. Podepnę się pod temat. Kupiłem oparcie z tunelem na narty z tym, że różni się kolorem tapicerki (jest jaśniejsze) Aby nie było wiochy, trzeba by było coś z tym zrobić bo nie za bardzo wyobrażam sobie, żeby przed zimą zakładać oparcie z tunelem a po zimie je zastępować oryginałem. Dylemat polega na tym czy będę w stanie sam przełożyć tunel do oryginalnego oparcia czy lepiej odpuścić i dać do tapicera? Jak wcześniej było pisane nie wiem jak poradzić sobie z płytą od strony bagażnika. Może ktoś już robił taką operację i podzieli się swoją wiedzą Pozdrawiam
  3. Gratulacje :oklaski: Dużo zdrówka dla Wikusi i rodziców
  4. Witam też mi trzęsie silnikiem w służbowej fieście 1,4TDCI ale tylko wtedy, gdy zbyt krótko przytrzymam rozrusznik. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ale nie jest to tylko przypadłość Audi. Na marginesie w mojej jeszcze tak nie miałem. Jestem ciekaw czy ktoś będzie w stanie wyjaśnić dlaczego silnik wpada w nierówną pracę przy zbyt krótkim rozruchu. Pozdrawiam
  5. Marpor

    Formuła 1 2008

    Robert z czwartej linii. Biorąc pod uwagę treningi i pozycję kolegi z zespołu nie jest źle Byle jutro bolid wytrzymał
  6. Marpor

    Formuła 1 2008

    Brawo Robert !!!! :oklaski: Jestem pełen podziwu oby tak dalej :th:
  7. Popieram, jak kupować to tylko w Quattro :th:. Trakcja doskonała, brak problemów z szybkim startem w każdych warunkach. Jeżeli chodzi o spalanie to w moim przypadku w jeździe mieszanej z ciężką nogą, klimą więcej niż 7,2 litra nie spaliłem co wydaje mi się wynikiem bardzo dobrym.
  8. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze :th: Gratulacje :>
  9. Marpor

    Formuła 1 2008

    Na mój gust oprócz Monako wszędzie może być ciekawie gdy pogoda nie dopisze. Robert jest naprawdę dobry technicznie i w trudnych warunkach doskonale daje radę. W deszczu bez kontroli trakcji nie każdy pojedzie na 100%. Oczywiście poza Robertem który pojedzie na 102% :th:
  10. Marpor

    Formuła 1 2008

    Gratulacje dla Roberta i BMW :oklaski: wykonali niesamowite postępy w porównaniu do poprzedniego sezonu
  11. Praktycznie od 10 lat stosuję tylko Knechta i nigdy się nie zawiodłem. Raz w Audi 80 B2 1.6 spróbowałem Filtrona :thumbdown:z oszczędności ale auto jeździło jakoś dziwnie i zaraz został wymieniony na Knechta. Różnica w cenie nie jest warta eksperymentów.
  12. Witam u mnie jest standardowy alarm i on uzbraja się przy zamykaniu drzwi. Na potwierdzenie syrena wydaje odgłos z tym że u mnie syrena musi być schowana w tylnym błotniku lub bagażniku bo wyraźnie z tamtej strony ją słychać. Wtedy zaczyna migać dioda, którą mam koło przycisków nad radiem. Dodatkowo o obecności alarmu świadczą szparki w słupkach środkowych skierowane w stronę drzwi za którymi znajdują się czujniki, oraz w lewym słupku na dole jest u mnie wyłącznik czujników, który się aktywuję gdybym chciał zamknąć samochód i jednocześnie zostawić kogoś w środku. Najprościej wydaje mi się będzie jeżeli poszukasz czujników w samochodzie. Pozdrawiam
  13. Proponuję sprawdzić Vagiem wolne obroty. Ja u siebie miałem podobny przypadek z drżeniem na wolnych obrotach. Okazało się że zamiast 861 mam około 800. Po regulacji jak ręką odjął. Tak bez Vaga to spróbuj delikatnie dodać gazu tak aby obrotomierz ruszył o pół podziałki lub tak aby pokazywał około 860 obrotów i sprawdź czy drżenie ustąpi. Jeżeli tak to tylko regulacja :th:.
  14. Powiedz co miałeś na myśli mówiąc o odłączeniu EGR czy chodzi o czasowe wyłączenie, czy na stałe bo czytałem na forum, że ogólnie nie zaleca się zaślepiania EGR
  15. Dziękuję za opinię Zgodnie z sugestią uzupełniam o logi bs i statyczne. Przy statycznych coś mi nie wyszło z grupą 14 i 18 jak będą potrzebne to je zrobię w najbliższym czasie Logi basic settings oraz statyczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...