Skocz do zawartości

Fazii

Pasjonat
  • Postów

    2178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

9 obserwujących

O Fazii

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zbąszyń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

7091 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Fazii

  1. Do sprawdzenia bezpiecznik nr 2, 31, 38, 14
  2. Sprawdź czy wszędzie są wpięte odpowiednie bezpieczniki. Nie jest to normalne, że instalacja się kopci.
  3. Klimatronik kupisz za grosze. A skąd pewność, że to on jest winny? Electrical check of rear window heating .pdf
  4. Przekaźnik jest w samym klimatroniku.
  5. Test zegarów vcds'em robił? Zegary vdo czy Jaeger?
  6. Kostka " B" pin nr 1. Przewód brązowo żółty
  7. W zestawie naprawczym powinien być dostępny oring. https://injectionpumps.co.uk/product/seal-repair-kit-bosch-vp44-pumps/
  8. Pompa dostaje 12v po przekaźniku i przepustnica nie ma tu nic do tego. Czy bez pompy na kostce przy baku między pinem 1 a 4 jest 12V? Jak nie do sprawdzenia cały obwód od przekaźnika przez bezpiecznik nr 28, kostkę niebieską 6-cio pinową przy rączce od otwierania maski, dalej już do kostki 4 pionowej przy baku.
  9. W misce olejowej montowane miały dopiero po drugim lifcie (z twoimi zegarami taki czujnik i tak by nie zadziałał). U Ciebie będzie trzeba zamontować w podstawie filtra oleju.
  10. Pompka dokładana czy fabrycznie taka była? Tuż przy samej pompce jak wciskasz przycisk na pilocie to też nie reaguje?
  11. Strzykawka 100ml, wężyk i do sprawdzenia jak sztanga pracuje. Najlepiej na zimnym.
  12. Przede wszystkim zlokalizuj element powodujący "buczenie" (np. wyciągaj po kolei bezpieczniki sprawdzając kiedy "buczenie" ustanie). Jaki jest pobór po wygaszeniu CAN?
  13. A rolka na górze ta między kołem wałka a kołem pompy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...