Skocz do zawartości

hopkins_f

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hopkins_f

Osiągnięcia hopkins_f

0

Reputacja

  1. W AJL 0,8 -0,9 bar to norma a na wysokich obrotach spada do około 0,6.
  2. Seria raczej zdrowa: wychodzi 192 KM przy około 5900 i 274 NM przy około 3000 Jest to ośka więc są spore problemy z trakcją żeby dobrze ruszyć. Dla porównania elastyczność 4 bieg 80 - 140:
  3. Naciskając przycisk do kasowania danych w kompie można wyłączyć FIS
  4. Z opisu trudno powiedzieć, trzeba by było posłuchać i porównać. U mnie na pewno nie występuje żadne tyrkotanie, natomiast jak rano wstaje i jade samochodem to troszke bardzej słychać turbinę, dopuki się silnik nie nagrzeje. pozdr.
  5. Najlepiej nie używaj tych obrotów o których piszesz, nie będziesz się denerwował, a bez logów z Vaga to nie masz się co produkować na forum bo każdy Ci odpisze że bez tego nic nie są wstanie Tobie pomóc. Także aby to miało ręce i nogi jak już zrobisz logi wrzuć je, a na pewno uzyskasz odpowiedź pozdr.
  6. Niestety, Ronin jeżeli chodzi o wiatrak to nie masz racji, w A4 wiatrak nie jest elektryczny i jak wyłączysz silnik to przestaje działać. A o sprawdzaniu wiskozy już było na forum.
  7. A ja go podziwiam że ma tyle samozaparcia i jest wstanie tak wypucować autko szczególnie pod maską ( niezapominajcie że pewnie większość tych autek ma z 300 tys nalatane szczególnie TDI )
  8. Za dużego doświadczenia w tym temacie nie mam, ale prawdą jest że kość jest jednorazowego zapisu, dlatego też po wyjęciu i rozkręceniu kompa( max 10 min. roboty) będzie widać że w miejsce kości wlutowana jest przystawka w którą włożona jest kość (wielorazowego zapisu). No chyba że ktoś nową kość wlutował bezpośrednio w płytkę ale tak raczej się nie robi.
  9. Dokładnie jak pisze Ulti. A 500 zl to wcale nie tak dużo, polakierowanie jednego elementu tyle kosztuje (jak chce się mieć dobrze zrobione). A sprawa w sądzie skończy się tak że jeszcze mandat będzie do zapłacenia ( co najmniem 300 zl) i szkoda marnować zwyszki OC na taką pierdołę.
  10. Jak nie kopci to już jest ok. Teraz tylko zobacz czy poziom oleju sie nie zmienia, jak się nie zmienia to nie ma czym sie przejmować, a olej to po liklu tyś przebiegu zawsze zmienia kolor na ciemniejszy. A stan silnika sprawdź na hamowni, zapłacisz nie wiele a będziesz wiedział ile jeszcze zostało tchnienia w twojej furze.
  11. Tak jak już pisał kolega grzanek85, podepnij Vaga i spawdź najpierw jaki błąd (np. ground to zero) z poduchy wywala i z której. Później trzeba naprawić problem. Jak kontrolka się zapala po przesunięciu fotela to najczęsciej przyczyną jest złączka pod fotelem (łatwo dostępna) bądz może to być uszkodzona wiąska kabli ( jak coś grzebiemy to lepiej odłączyc akumulator). Lipy typu wlutowywanie oporników czy wyrówek lepiej nie robić bo trzeba pamiętać że jak się kontolka świeci to przy dzwonie poduszki nie zadziałąją.
  12. pozatym starsze skrzynie tak już było napisane są cztero biegowe z czego wyniak że biegi są dużo dłuższe, co za tym idzie gorsze przyśpieszenie. To tak jak w sporcie im krutsza skrzynia ( oczywiście bez przesady) tym lepsze pszyśpieszenie.
  13. Niezłym wyjściem jest wykupienie ubezpiecznia od mandatów. Ponoć na kwartał płacisz 39 zł i ubezpieczalnie pokrywa koszty mandatu, szkoda tylko że na punkty jeszcze nic nie wymyślili (oprócz liści i ulotek hehe) .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...