
veron
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O veron

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Wieluń
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ostatnio znalazłem ogłoszenie z Audi A5 z 2012 roku własnie z silnikiem 1.8 TFSI. Auto miało przebieg prawie 290 tys. km. Z ciekawości spytałem właściciela czy miał jakiś problem z zużyciem oleju. Stwierdził że na 15tys. km stan oleju na wyświetlaczu spadł z max do min i to wszystko. Czyli coś koło 1 litra.
-
Witam Mam taki problem z Hondą Civic VIII tzw. UFO a mianowicie jak hamuje z prędkości 60-100 km/h słyszę z lewej strony, z przodu jak coś wpada w wibracje i dosłownie tłucze. Auto kupiłem już z takim problemem. Wymieniłem po zakupie tarcze, klocki i było ok. Po 4-5 tys. km znowu to samo więc zrobiłem toczenie tarcz na samochodzie. Znowu spokój przez 4-5 tys. km. Parę dni temu sam w końcu przejrzałem hamulce i wymieniłem jarzma wraz z tulejkami. Wszystko wyczyściłem i przesmarowałem tak jak należy ale to dudnienie nadal słychać. Pewnie jakbym znowu ztoczył tarcze to pomoże ale na krótko. Pytanie do Was czy ktoś miał podobny problem u siebie i może mnie jakoś pokierować.
-
Jeżeli chodzi o śruby, uszczelki itp. daj ori lub znanych producentów np. Reinz, Elring. Rozrząd najlepiej ori z nową (nie regenerowaną) pompą wody. Pamiętaj, że należy wymienić też śruby trzymające wałek rozrządu, pompowtryski. Pewnie też panewki na wałku. Najważniejsze są gniazda pompowtrysków. Musisz je sprawdzić. Przy takim przebiegu na 99% będą wyrobione. Dobrze też dać nowe świece żarowe co by się później nie bawić z zerwanym gwintem
-
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
veron odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
Nic się nie urwie. Zastosuj obowiązkowo nowe śruby i dobrze wyczyść gwinty w głowicy. Ma być tak jak piszesz 12 Nm + 270 stopni. Pamiętaj jeszcze o prawidłowym ustawieniu względem krawędzi głowicy. -
Numer OE uszczelki to 06B103307E
-
Oring powinien mieć wymiary 53 x 4 mm.
-
Jeżeli nie masz aktywnego układu kierowniczego to pompa ma numer OE: 8K0145154H. Na getem.pl kosztuje około 1350 zł nowa ori. Na allegro widziałem regenerowane po 600 zł.
-
Na duńskiej stronie znalazłem info, że VW najprawdopodobniej zmienił tą część. Jest dostępna pod numerem 4B0971848 i wygląda nieco inaczej.
-
poszukuję kilku czesci z ukladu podcisnienia
veron odpowiedział(a) na gregorypeck temat w Audi A4 B6
Na getem.pl jest: http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=06B133753C&action=katalog&kat=72&x=0&y=0 -
W 2.5 TDI masz 2 sztuki takie same. Numer OE: 8E0199379AC
-
Spróbuj najpierw same sworznie wymienić. Są takie zestawy naprawcze. Najlepiej weź jarzmo ze sobą do sklepu i dobierz sobie tak żeby luzów nie było.
-
W komentarzach pod filmikiem właściciel auta napisał, że winna była pompa wody. Możesz zrobić tak jak on i po kolei wymieniać części ze starego rozrządu i sprawdzać co jest przyczyną.
-
Klekotanie zacisków hamulcowych - rozwiązanie problemu
veron odpowiedział(a) na Kamyk41537 temat w Audi A4 B6/B7
Najprawdopodobniej przyczyną była właśnie sprężyna zacisku. Ale prawidłowo, że zrobiłeś wszystko. Teraz będziesz miał spokój z hamulcami -
Wygląda jak mocowanie sanek. Wchodzi tam śruba M10x70, więc spora.
-
Tak to nazwa producenta. Wziąłem numer OE i pod nim nissens podaje takie wymiary.