Skocz do zawartości

killerx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O killerx

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Limanowa

Auto

  • Model
    S3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia killerx

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w mojej A4 B7 avant. Problem jest następujący. Od czasu do czasu nagle przestaje działać zamykanie/otwieranie drzwi z pilota. Za kilka chwil bez dotykania niczego znowu wszystko działa, potem znowu nie i tak w kółko... W chwili wystąpienia problemu niezamykania/nieotwierania się auta z pilota chcąc zamknąć samochód za pomocą kluczyka zamykają się tylko drzwi kierowcy, reszta nie reaguje i nie uzbraja się/nie rozbraja się alarm. Dodam, że niedawno po kolizji drogowej były wymieniane poszycia przednich i tylnych drzwi i może coś jest niedopięte lub np. uszkodzony moduł drzwi kierowcy lub zamek drzwi kierowcy ? Dodam, że sprawdziłem przewody w przelotkach drzwi i są ok. Na kompie brak błędów. Z góry dzięki za sugestie.
  2. Kilkaset kilometrów na pompie zregenerowanej przez Futurum już za mną (silnik 2.0 TDI BRD). Bardzo profesjonalne podejście do tematu. Polecam
  3. Hej. Samochód A4 B7 2.0 TDI BRD 210 tysięcy kilometrów przebiegu. Od 3 lat jeżdżony na motul specyfic 5w30. Samochód nie posiada już dpf, moc 215km/410nm. Chciałbym spróbować czegoś innego. Co polecacie ? Cena nie gra roli, ma być konkretny olej.
  4. Sorki, na szybko z telefonu w google temat znalazłem, nie dopatrzyłem że benzyna. Autko już nie ma od dawna dpf i jest soft na 215/410.
  5. Hej. Samochód A4 B7 2.0 TDI BRD 210 tysięcy kilometrów przebiegu. Od 3 lat jeżdżony na motul specyfic 5w30. Chciałbym spróbować czegoś innego. Co polecacie ? Cena nie gra roli, ma być konkretny olej.
  6. U mnie ten sam dźwięk na nowym rozrządzie. Rozwiązał ktoś zagadkę ? Dodam, że u siebie zamontowałem rolkę napinającą w wersji 36mm. Montowałem do innych 1.8T rozrząd na tych samych komponentach, z tym że rolka w wersji 34mm i nie było problemu z tym dźwiękiem..
  7. Ale się świeci Piekna jest
  8. Prześliczna s4 Na tym kole jak dla mnie idealna (widywałem takie setupy na żywo). Gratki autka
  9. Witam. Pacjent to Audi A4 B7 2.0 TDI BRD po usunięciu filtra DPF oraz sofcie na 200+ i 400nm (robione rok temu w profesjonalnej i znanej firmie, przy okazji nowe pompki). Od jakiegoś tygodnia wywala mi błąd P0404- układ napędowy, Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance. Przekopałem różne fora audi i z tego co znalazłem czasem problemem jest zalanie przez olej elektroniki w klapie gaszącej. Faktycznie tak było, przemyłem, złożyłem i po jednym dniu znowu pojawił się błąd. EGR'a jeszcze nie wyciągałem, ale też posiada on elektronike z tego co widziałem i chyba na logike też może ona być zalana ? Kolejna rzecz, której nie jestem pewny to po przekręceniu stacyjki (wystarczy włączyć zapłon, nie odpalać) zawór egr ciągle jakby wydaje charakterystyczne "piszczenie" właśnie spod pokrywki elektroniki i całego mechanizmu. Czy takie działanie jest ok ? Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu
  10. Witam kolege z forum VW Audi widziałem już wcześniej na innym forum. Ślicznie wygląda po korekcie lakieru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...