-
Postów
471 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O darekaudi4

Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Pomorze
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
-
darekaudi4 obserwuje zawartość Prośba o analizę logów i błędu 1.8 TFSI , Tryb awaryjny w Audi A5 2.0 TFSI 204KM , Kontrolka EPC w Audi Q5 8R 2.0TFSI i 1 inny
-
Możesz podpowiedzieć jak wykonałeś regulacje nastawnika turbo ?
-
Klekot silnika w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
darekaudi4 odpowiedział(a) na harychorzow84 temat w 1.8TFSI
Nie mam pewności ale skoro walki rozrządu od Tiguana z 2018 roku są identyczne to raczej występują te same problemy jak ktoś nie dba o wymianę oleju. -
Jak zmieniłeś napięcie ?
-
Jakie opony na felgi 18' 8.5J ET29. Zawieszenie 1BE
darekaudi4 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w Opony
-
Ciężko odpala po trasie 1.8 TFSI 3gen. 170km
darekaudi4 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w 1.8TFSI
-
Ciężko odpala po trasie 1.8 TFSI 3gen. 170km
darekaudi4 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w 1.8TFSI
Zamieniłem miejscami elektrozawory od zmiennych faz rozrządu i zrobiłem logi wałków rozrządu i teraz na ssącym wartości rzeczywiste nie za bardzo podążają za wartościami zadanymi przez sterownik. Może elektromagnes któryś się wysypał i dlatego są problemy przy odpalaniu ? Logi VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. -
Ciężko odpala po trasie 1.8 TFSI 3gen. 170km
darekaudi4 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w 1.8TFSI
-
Ciężko odpala po trasie 1.8 TFSI 3gen. 170km
darekaudi4 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w 1.8TFSI
.. -
Hej Pokonałem trasę ok (700km) i wszystko chodziło świetnie. Po trasie postawiłem auto i po ok 5 godzinach postoju chcąc odpalić pojawił się problem ponieważ silnik kręcił i jakby chciał zaskoczyć ale nie udało się. Po ponownej próbie było podobnie ale w końcu z problemami odpalił natomiast po dodaniu gazu zgasł. Po kolejnej próbie dodając lekko gazu sytuacja się unormowała i odpala a podczas jady wszystko jest ok. Silnk jak już odpali chodzi równo. Podłączyłem kompa i wywaliło błąd 15316 MAP/MAF Thorttle Position Correlation P0068 00 (096) Intermittent - Not Confimed - Tested Since Memory Clear Na tą chwile auto odpala ale nie tak jak zawsze, potrzebuje jakiejś sekundy wiecej niż zawsze aby odpalić. Rano odpalił normalnie Sprawdziłem przepustnicę i jest czysta ( czyściłem ją po zakupie auta ), sprawdziłem świece są także prawidłowego koloru oraz przerwy są także ok ( 0,9mm). Zrobiłem logi statyczne air mass, wałki rozrządu, lambda, ciśnienie paliwa , jeżeli będą potrzebne inne logi także wykonam tyko proszę o info co mam logować. Jak trzeba zrobić dynamiczne także mogę wykonać. Logi statyczne VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
-
Klekot silnika w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
darekaudi4 odpowiedział(a) na harychorzow84 temat w 1.8TFSI
Silnik złożony i klekotania już nie ma w końcu jest cisza przy odpalaniu. Wałki od Tiguana 2.0TFSI 2018r. są takie same i pasują bez problemu. Należy zmienić zawory które wkręca się w walki ponieważ mają gwint M20 a stare miały M21. -
Klekot silnika w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
darekaudi4 odpowiedział(a) na harychorzow84 temat w 1.8TFSI
Dla informacji wymiary oringów to 8x2.5 i 17x2.2 -
Jakie opony na felgi 18' 8.5J ET29. Zawieszenie 1BE
darekaudi4 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w Opony
235/45/18 jest idealnie równo z błotnikiem ale warunek to opona bez rantu ochronnego. Z rantem opony wystają po za błotniki. -
Hej Od jakiegoś czasu auto ma zamułkę ale tylko na niskich obrotach ( od najniższych do ok 2000 ). Zrobiłem logi dynamiczne na niskich obrotach aby sprawdzić czy parametry turbo idą za zadanymi. Jak widać na wykresie przy wciśnięciu gazu do dechy parametr zadany przez sterownik idzie ostro w górę a turbo nie podąża za zadanymi parametrem. Jest też błąd. Prośba o analizę i pomoc co może być przyczyną. Pacjent to Audi A4 B8 lift 1.8 TFSI ( CJEB ) VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
-
Klekot silnika w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
darekaudi4 odpowiedział(a) na harychorzow84 temat w 1.8TFSI
VCDS nie pokazuje błędu ale nie będę tego ruszał. Wyższe ciśnienie nie zaszkodzi. -
Klekot silnika w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
darekaudi4 odpowiedział(a) na harychorzow84 temat w 1.8TFSI
Pomiar był przy 70-80 stopni i w sumie to cały czas podobne ciśnienie czy obroty jałowe czy wyższe tylko jak schodził z obrotów to spadało na 3 bar. Czyli wychodzi że zawór N428 jest cały czas otwarty .