Skocz do zawartości

jaro1768

Pasjonat
  • Postów

    173
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaro1768

Informacje

  • Imię
    jarek
  • Miasto
    świdnik

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jaro1768

2

Reputacja

  1. Na kobyłkach auto stabilne jest. Jeśli masz używać do osobówki to spokojnie wystarczą te na 2 tony, autko całe waży ok 1,6 T a na dwie kobyłki masz 4 tony więc zapasu ho ho. Kobyłka o nośności 6 T to gruba przesada, nawet podnośniki kolumnowe w warsztatach są zwykle do 5,5 T.
  2. Do Cad-a 17 cali to minimum...Ważna karta grafiki, najlepiej dedykowana do Cad-a i dużo ram-u, 4 to minimum. Szybki dysk pomaga ale w najmniejszym stopniu. Nie brałbym Della, cena za markę a nie za wydajność.
  3. Ja mam marne doświadczenia z RTS. Podmiankę z ori zrobiłem przy ok 250 tys, na początku było bardzo sztywno na sworzniach, kiera sama nie wracała do "zera", trochę odbijała na początku i resztę musiałem wspomagać ręcznie. Ale Ok, doczytałem że RTS może tak mieć i poprawi się i rzeczywiście, po pół roku zrobiło się dobrze (w rok jeżdżę ok 20tys). Ale przez cały czas trapił mnie inny problem, przy mocnym skręcie, takim skrajnym, na parkingu np, zewnętrzne koło zawsze szurało, jakby się suwało co chwilę, szczególnie na mało przyczepnej powierzchni to było widać. Próbowałem wszystkiego, oczywiście geometria, podmiany półosi, ustawianie sanek, ustawianie maglownicy na punkt serwisowy itp a to lipa. Po prostu wyglądało jakby koło turlało się po innym promieniu niż powinno. W końcu wk...m się już i postanowiłem kupić lema na dół a w górnych tulejki wymieniłem gdyż były trochę pęknięte a sworznie ok i wreszcie zrobiło się tak jak powinno być! Audica jeździ jak powinna. Może tylko u mnie tak się działo ale rts nie sprawdził się mimo że po blisko 60 tys nie było grama luzów.
  4. Zmień korekcję na 0 lub lekki plus, dymek powinien zniknąć.
  5. Pewnie masz inną jedną zwrotnicę i stąd różne rozmiary stożka
  6. Uszczelniacz na wałku rozrządu wygląda "normalnie" a rożni się tym od zwykłych że jest uszczelniaczem kierunkowym. Jaki to ma wpływ na jego sprawność to można się spierać ale inżynierowie zaprojektowali je w jakimś celu...i stosują :). dla ciekawych podstawowe grupy uszczelniaczy: http://www.hydrotech.opole.pl/hydrotech_zakuwanie_przewodow/simmeringi.html
  7. Na którym wahaczu masz 4 tuleje? Dolne też są wymienne, tyle że jak duży przebieg to zwykle końcówki też długo nie pociągną, w sumie lepiej wymienić cały wahacz. Chyba że koszta grają rolę lub autko będzie krótko u Ciebie to można się bawić z samymi tulejami. Tu rozpiska symboli http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2006/drive_standart/454/hg_ug/407/subcategory/407000/part_id/722313/lang/o Same tuleje nie są drogie ale trzeba prasę mieć bo w imadle nie wyciśniesz.
  8. jaro1768

    Ocena wahaczy

    Jeśli sworzeń nie ma luzów to można wymienić samą tuleję, lem ok 40zł. Tylko praska potrzebna i coś do wyciśnięcia z luzem nie większym niż 1mm, tulejka ma cienką ściankę i przy większym luzie wytnie gumę a pierścień zewnętrzny zostanie.
  9. 2 tys to mało, o wiele za mało na dobry, markowy i wydajny kompresor z baniakiem na 150 a tym bardziej 200l. Ja posiadam taki: http://allegro.pl/kompresor-sprezarka-fini-mk-103-150-3t-150l-400v-i6685034509.html Do prac garażowych wystarczy spokojnie jak i do drobnych lakierowań, ale ten model nie nadaje się do ciągłej pracy więc do warsztatu z prawdziwego zdarzenia a tym bardziej lakierni nie polecam. Tą firmę polecił mi bliski znajomy, współwłaściciel firmy sprzedającej urządzenia oraz montującej instalacje do zasilania urządzeń pneumatycznych. Działa na rynku od wielu lat więc rozeznanie ma. Mam ją od roku i jak narazie nie mogę narzekać a poza tym łatwo o części więc i ewentualna naprawa nie będzie koszmarem. Pracuje w miarę cicho, można spokojnie rozmawiać nie podnosząc głosu za bardzo. Są też oczywiście modele zasilane jedną fazą czyli 230v ale jeśli masz dostęp do 3 faz, to na pewno lepszy wybór bo silnik ma większą sprawność.
  10. Masz BRB z dpf czy bez? Moc zawsze warto zwiększyć, chociaż tu za dużo nie poszalejesz na seryjnych gratach, a jak jest dpf to tym trudniej z większą mocą. Sprawdzany stan krzywek na wałku? Duża szansa na podtarcia przy tym przebiegu, więc możliwa konieczność wymiany. 130km spokojnie uzyskasz nawet z dpf i na serii i podtartych krzywkach.
  11. Panewki mogą być za ciasne i stąd taki problem.
  12. Witaj. Masz jeszcze Datacol do ON? Jeśli tak to podeślij na PW cenę. Dzięki.
  13. Sprawdź vcds-em czy nie została wyłączona funkcja ostrzeżeń bo na to mi wygląda.
  14. To łożysko nie jest łatwo wydłubać, trochę czasu zajmie, warto jeszcze wymienić uszczelniacz na wałku w skrzyni, kosztuje grosze. Co do przyrządu to faktycznie, do nowych zestawów nie jest niezbędny, używa się go, gdy demontujesz sprzęgło z myślą o ponownym jego montażu. Ogólnie żadnej filozofii nie ma, kilka kluczy, trochę cierpliwości i głowa na karku (kolega do pomocy też mile widziany).
  15. Pewnie ja:). Dzięki i ode mnie też
×
×
  • Dodaj nową pozycję...