Witam,
więc tak jeżeli na pewno masz opiłki w układzie to my robimy tak:
potrzebujesz:
-nowa lub regenerowana sprężarka
-nowy filtr osuszacz
-nowy skraplacz
no i oczywiście w zależności o typu układu a dokładniej rozprężania gazu w układzie to nowa dysza lub zawór rozprężny
+ do tego wszystkiego płukanie układu(przewodów+parownika).
Po takim zabiegu możemy dać gwarancje klientowi na działanie układu.
Oczywiście jak chcesz żeby wszystko działało jak należy przez długi czas. Oczywiście możesz założyć tylko nowy kompresor i uzupełnić czynnik ale to raczej nie będzie długo działało bo opiłki które pozostaną zrobią swoje w krótkim czasie.
2.7 BIT jest FAJNE Ja zamierzam swoje sprzedać Kasjan jak będziesz chciał się przejechać to zapraszam, do momentu kiedy nie sprzedam.
Miny innych posiadaczy "super wózków" podczas wyprzedzania i nie tylko - bezcenne
Po co zdejmować nastawniki ????
panowie zastanawiający jest fakt jak można poprawnie ustawić rozrząd w ASN'ie bez blokowania wałków, przecież trzeba zdjąc pokrywy zaworów i zarzucić blokady na wałki żeby można było TYLKO poluzować koła na wałkach i dopiero wtedy napinać pasek i dopiero dokręcić śruby od kół pasowych wałków.dopiero po takim zabiegu rozrząd jest ustawiony i napięty odpowiednio. hmm.. dziwny (czyt. trochę nie profesjonalny) ten mechanior który w ten sposób nie podszedł do tematu.