Skocz do zawartości

cichy8610

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cichy8610

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    podlaskie

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hiszpan jakie masz doładowanie i jaką moc wygenerowało twoje 2.7
  2. cichy8610

    Sprężarka kaput?

    Witam, więc tak jeżeli na pewno masz opiłki w układzie to my robimy tak: potrzebujesz: -nowa lub regenerowana sprężarka -nowy filtr osuszacz -nowy skraplacz no i oczywiście w zależności o typu układu a dokładniej rozprężania gazu w układzie to nowa dysza lub zawór rozprężny + do tego wszystkiego płukanie układu(przewodów+parownika). Po takim zabiegu możemy dać gwarancje klientowi na działanie układu. Oczywiście jak chcesz żeby wszystko działało jak należy przez długi czas. Oczywiście możesz założyć tylko nowy kompresor i uzupełnić czynnik ale to raczej nie będzie długo działało bo opiłki które pozostaną zrobią swoje w krótkim czasie.
  3. A no takie jak tzw sprzęgło zrywalne naprawa i wymiana sprzęgła sztywnego sprężarki klimatyzacji | Auto klimatyzacja samochodowa
  4. Ja się raczej wybieram, btw jakieś spotkanie przed można by było zorganizować.
  5. poszło na priv
  6. 2.7 BIT jest FAJNE Ja zamierzam swoje sprzedać Kasjan jak będziesz chciał się przejechać to zapraszam, do momentu kiedy nie sprzedam. Miny innych posiadaczy "super wózków" podczas wyprzedzania i nie tylko - bezcenne
  7. cichy8610

    śruby antykradzieżowe

    Spróbuj nabić nasadkę 12-katną i powinno pójść jak nie to jak koledzy podpowiadają przyspawaj coś co potem dasz radę odkręcić
  8. Co rozumiesz przez kontrolkę - "system kontroli spalin" ?
  9. Po co zdejmować nastawniki ???? panowie zastanawiający jest fakt jak można poprawnie ustawić rozrząd w ASN'ie bez blokowania wałków, przecież trzeba zdjąc pokrywy zaworów i zarzucić blokady na wałki żeby można było TYLKO poluzować koła na wałkach i dopiero wtedy napinać pasek i dopiero dokręcić śruby od kół pasowych wałków.dopiero po takim zabiegu rozrząd jest ustawiony i napięty odpowiednio. hmm.. dziwny (czyt. trochę nie profesjonalny) ten mechanior który w ten sposób nie podszedł do tematu.
  10. Miałem takowy motor pod maską swojego b6, tak jak przedmówcy, nie mogłem narzekać, aczkolwiek dla miał jedną wadę: mianowicie był ciut za wolny
  11. cichy8610

    Kłopoty z olejem

    zgadzam sie z Tobą Mariuszu. Miałem ASN'a i też pił.
  12. tak czytam i chyba spr u siebie czy działa
  13. cichy8610

    Problem z bagnetem

    Dzwoń do ASO tam mają najtaniej sam tak zrobiłem jak miałem jeszcze w swojej budzie ANS'a
  14. Z tego co mi się wydaje to na pinout'cie w liczniku w B5 jest jeden pin od wskaźnika paliwa w b6 natomiast masz 2 piny więc może stąd ten problem.
  15. cichy8610

    Spot Białystok

    He jakie tam monstrum, tosz to 1.6 na koksie )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...