-
Postów
122 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Ale ty chyba mówisz o całości łącznie z tymi olejami czujnikami położenia wału itd plus robocizna. Bo sama cewka orginał beru 188zł płaciłem. Wiadomo męczarni przy jej zmianie jest co nie miara no ale bez przesady
-
Zacznijmy od tego na jakim oleju jeździsz. Ja tak miałem też po kupnie, w książce wpisane że wlany był Castrol Edge 5W30 C3 więc wymieniając olej mechanik wlał taki jaki był w książce. Co miesiąc potem musiałem dolewać prawie litr. Przy kolejnej wymianie oleju powiedziałem mechanikowi że jak będzie olej zmieniał żeby wlał coś raz że tańszego od castrola bo z 6lat temu za 5l tego oleju trzeba było zapłacić coś koło 200zł a potem każda Litra na dolewke kupowana koszt 40zł. Zalał mi Totala Quartz Ineo MC3 5w30 i od tamtej pory od wymiany do wymiany ani razu nie dolewałem.
-
Czujnik halla w tym samochodzie to jest to pod aparatem zapłonowym ta kostka na 3 piny z tego co pamiętam. Widziałem że zaczynałeś od sprawdzania alarmu. I teraz pytanie czy odpinałeś może ten sterownik od alarmu całkiem i sprawdzałeś czy samochód odpala ? Ja właśnie lata temu miałem w audi 80 taki problem kręcił nie odpalał. Wypiąłem na sam początek bezpiecznik z tego modułu i wtedy odpalił, później poprostu powypinałem wtyczki od tego sterownika i wywaliłem ten alarm i po problemie.
-
Zacznij najpierw od wymiany przewodów zapłonowych i świec, u mnie wypadał zapłon na pierwszym i trzecim cylindrze podczas jazdy zaczynał mrugać check, auto nagle szarpie. Wymieniłem same przewody i świece i jak ręką odjął. Kable zakładałem BERU, Świece Denso
-
Wyjmij bezpiecznik od tego dokładanego alarmu i zobacz czy odpali
-
Kable zapłonowe jak dla mnie napewno do wymiany, pisałeś że świece wymieniałeś o przewodach nie wspominałeś nic to myślę że już mija ich żywot. Przy obecnych warunkach pogodowych, i dużej wilgoci najbardziej to się objawia właśnie
-
Zaplajaca się kontrolka ESP przy wciśniętym hamulcu
patryq633 odpowiedział(a) na gerberisimo temat w Audi A4 B6/B7
U mnie tak się działo zaraz po kupnie i okazało się że ktoś kto zmieniał spaloną żarówkę w tylnej lampie od światła stop zamiast p21w/5w włożył zwykłą p21w -
Miałem ten sam problem ale akurat zbiegło mi się to z wymianą rozrządu i mechanik miał się tym zająć, wymienił czujnik na dolnym wężu przy chłodnicy. Zrobił rozrząd i okazało się że rozleciał się termostat bo nie był w stanie odpowietrzyć układu. Jeśli wymieniałeś termostat na nowy to nie koniecznie może być sprawny. Zresztą najlepiej pod vcds i sprawdzić jakie temperatury pokazują czujniki i wszystko powinno być wiadome
-
Idealny biały błąd Canbus bezpłatne żarówki LED wnętrze kopuły mapa napowietrznych zestaw oświetleniowy dla Audi A4 S4 RS4 B5 B6 B7 B8 ( 1996 2015)|overhead light|audi rs4 kitled light interior - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com Kupowałem coś takiego tu masz cały zestaw w ledach do b6 I żarówki każde osobno popakowane i opisane do której lampki idą
-
Jedyne co mi przychodzi do głowy to zrobić pomiary ciśnienia paliwa, w tym kierunku bym uderzał. Zależy też jaką tą przepływke rok temu zamontowałeś, bo jesli jakiś zamiennik to mogła po tym roku paść. Najlepiej zrobić logi i wszystko powinno wyjść co jest nie tak
-
Tak, obok pompy hamulcowej w tej skrzynce gdzie jest ecu, przekaźniki są pod sterownikiem.
-
Zerknij sobie na przekaźniki w skrzynce na podszybiu, poprostu czy tam czasem nie dostała się woda do środka z racji zapchanego odpływu wody. U mnie też zaczęło się od tego że raz się zapalał abs i esp a raz było normalnie aż do tego momentu gdy podczas jazdy auto zgasło i już nie byłem go w stanie odpalić.
-
Problem ze strzelającym zamkiem / drzwi nie otwierają się od środka za pierwszym razem
patryq633 odpowiedział(a) na machonis temat w Audi A4 B6/B7
Z tym otwieraniem na 2 razy to tak ma działać jeśli masz włączone auto ryglowanie drzwi podczas jazdy pow. 15km/h wtedy dopóki kluczyka nie wyjmiesz ze stacyjki to trak właśnie będzie się otwierać na 2razy w tym co piszesz nie widzę nic co mogłoby być problemem ja mam tak samo. -
Najpierw podpięcie pod komputer i sprawdzenie błędów żeby wiedzieć gdzie szukać awarii, bo to może być wszystko.