Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat
  • Postów

    9962
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

787

11 obserwujących

O przem8

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A to diesel, że zepsuty wtryskiwacz stuka jak poyebany?
  2. Oddaj to na reklamacje, przecież po remoncie to powinno chodzic idealnie. Dziwię sie, że za swiece tym gamoniom placiles, zwłaszcza że nie pomogło. Jak po wciśnięciu sprzęgła ucichnie to dwumas, a ja bardziej obstawiam napinacz łańcucha póki co.
  3. Dla mnie to przeplywka jeszcze zaniża i za długie czasy wtrysku trochę jak na ten silnik więc pompę bym wymienił. Nie chcę Ci nic sugerowac ale sondę bym zostawił w spokoju. Ciśnienie paliwa poza tym się sprawdza podczas jazdy, a Ty miales zmierzone pewnie na postoju.
  4. A kasowałeś błędy zaraz przed logiem?
  5. Nie wiem dokładnie. Poszukaj w necie, bo robiło się zworki chyba we wtyczce sterownika od lpg na odpowiednich pinach.
  6. Uszkodzony sterownik lpg moze powodować, że jednocześnie jest podawane paliwo i gaz. Znałem taki przypadek.
  7. A na jakiej niby podstawie sonda do wymiany? Gaz też możesz miec do regulacji. Logi były z jazdy na benzynie?
  8. Błąd od niedoładowania i od kata. Już pisałem wcześniej co sprawdzić i nic więcej nie wyczaruje.
  9. przem8

    Przesiadka na A6C7/A7

    W a4 b8 to szału nie robi i to jeszcze po sofcie więc w a6 jeszcze gorzej będzie. Jeśli obecne a4 masz pomodzone to tą wersją będziesz bardzo roczarowany jeśli chodzi o osiągi.
  10. Nie wie. Trzeba przeprowadzić adaptację i zmienić/wyzerować masę popiołu.
  11. U mnie dpf w miescie wypala się co 300km, a jest wg kompa zapełniony prawie w 90% ale różnica ciśnień wzorowa, bo nie przekracza 160 przy pełnym bucie, a auto po sofcie. Dlatego trzeba znaleźć odpowiednie dla siebie rozwiązanie. Jeden zmieni auto, drugi wytnie ekologie, a trzeci będzie próbować to naprawić 😂
  12. Czytając ostatnio tematy na forum i po rozmowach ze znajomymi i mechanikami to wychodzi, że tak. Jeśli masz szczęście to jest dobrze przez krotki czas, a potem wypala się co chwilę. Nie wiem tez ile jest w tym prawdy, bo każdy ma inne zdanie, ale ponoć filtrów dpf zintegrowanych z filtrem scr (występujące w kałdi z adblue) nie wolno prać pod żadnym pozorem, a przynajmniej pod wysokim ciśnieniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...