
przem8
Pasjonat.-
Postów
10205 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
788O przem8

Informacje
-
Imię
Przemo
-
Miasto
Puławy
Auto
-
Model
Inny
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A masz oprogramowanie do takich rzeczy? Poza tym nikt Ci nie napisze jak to się robi, bo towarzystwo wzajemnej adoracji wtedy nie zarobi Na forum nefmoto znajdziesz takie informacje.
-
Pompę oleju wymien, bo byly wadliwe albo przeróbka na taką z 1.8t.
-
Wystarczy zmierzyć ciśnienie na dobrze rozgrzanym oleju. W każdym 1.8t jaki miałem był zawalony smok olejowy, a w jedym przy przebiegu ori 120 tys., także nie ma reguły...
-
VCDS nie wykrywa interfejsu po podłączeniu do gniazda w Audi A4 B6 2.0
przem8 odpowiedział(a) na grzesiek2025 temat w Audi A4 B6/B7
Masz lpg podłączone pod obd? Zobacz czy po przełączeniu na pb się łączy. -
Tak, przez 100-150 tys maksymalnie. Rzeczywiście demon wytrzymałości pod lpg. Mowa o głowicach pod euro 4, ze starszymi aż tak doczynienia nie miałem.
-
Problem z dystrybucją mocy podczas jazdy w Audi A4 B6 1.8T AVJ
przem8 odpowiedział(a) na Szalony_Mesjasz temat w 1.8T
Zacznij od logów, jest temat o logach w 1.8t. Nikt nie ma szklanej kuli... -
Czy da się przełożyć silnik 1.8T z Audi A4 B7 do A4 B5?
przem8 odpowiedział(a) na Adam_N_1301 temat w 1.8T
Jeśli pompa wody w anb nie jest napędzana paskiem rozrządu to nie podejdzie i chyba tak jest w tym przypadku... -
Pozostały czas: 12 dni i 6 godzin
- Sprzedam
- Używany
Sprzedam swoje A4 B8 2.0 TDI. Samochód został sprowadzony w sierpniu 2024 roku z Holandii od pierwszego właściciela. Podstawowe dane: - rok produkcji: 07.2014 - data pierwszej rejestracji: 02.01.2015 - oznaczenie silnika CNHC o fabrycznej mocy 163 KM, Euro 6 - przebieg: 281 tys. km - bezwypadkowy, bezszkodowy w oryginalnej powłoce lakierniczej - udokumentowany przebieg i pełna historia serwisowa Wyposażenie: - S-line - biksenon - nagłośnienie Bang & Olufsen - MMI 3G high - sterowanie głosowe - klimatyzacja trzystrefowa - ścięta trójramienna kierownica z multifunkcją - fabryczny alarm - oświetlenie ambient - czujniki parkowania - hill holder - przyciemnione szyby - alufelgi 17 cali z nowymi oponami letnimi - hak - drugi komplet opon zimowych - itd… Po zakupie przeprowadziłem serwis olejowo-filtrowy, zostały wymienione tuleje w bananach oraz ustawiona geometria. W aucie zrobiony jest chiptuning przez Darona z Poniatowej (odblokowany potencjał z racji, że jest to ten sam silnik co w wersjach 190KM). Na dzień dzisiejszy nie wymaga nakładów finansowych - rozrząd był wymieniony w ASO przy 203 tys km. Mogę udostępnić raport, który zamówiłem przed zakupem. Więcej informacji na PW.47,000.00 PLN
Puławy/Lublin
-
Eżektor tylko oryginalny, a jak korek zasysa to do wymiany zaworek jednokierunkowy odmy i tez tylko z ori.
-
Pewnie kupiłeś jakiegoś chinola typu topran albo nty?
-
Firemax fm601. Niby budżetowy chińczyk ale szczerze mówiąc nie zauważyłem miażdzącej różnicy w porównaniu do marek premium. Są cichutkie, bardzo dobrze kleją na suchym i mokrym i kosztują śmieszne pieniądzę. Bez problemu się wyważają, nic nie bije itp. O wiele lepsze niż dębica presto uhp 2.
-
Z tym nie było problemów.
-
Na mokrym u mnie żadna opona nie pomoże, bo mam grubo ponad 400 niuta. Mam teraz budżetowe opony i nie zauważyłem żeby miały gorszą trakcję na mokrym niż wcześniej te vredesteiny.