przem8
Pasjonat-
Postów
9962 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
787O przem8
Informacje
-
Imię
Przemo
-
Miasto
Puławy
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CNHC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy silnik 1.8 T BFB z Audi A4 B7 będzie pasował do A4 B6?
przem8 odpowiedział(a) na kamilloo2188 temat w 1.8T
Tak. -
A to diesel, że zepsuty wtryskiwacz stuka jak poyebany?
-
Oddaj to na reklamacje, przecież po remoncie to powinno chodzic idealnie. Dziwię sie, że za swiece tym gamoniom placiles, zwłaszcza że nie pomogło. Jak po wciśnięciu sprzęgła ucichnie to dwumas, a ja bardziej obstawiam napinacz łańcucha póki co.
-
Dla mnie to przeplywka jeszcze zaniża i za długie czasy wtrysku trochę jak na ten silnik więc pompę bym wymienił. Nie chcę Ci nic sugerowac ale sondę bym zostawił w spokoju. Ciśnienie paliwa poza tym się sprawdza podczas jazdy, a Ty miales zmierzone pewnie na postoju.
-
A kasowałeś błędy zaraz przed logiem?
-
Falowanie obrotów na jałowym biegu w Audi A4 B6 1.8T BFB
przem8 odpowiedział(a) na Andrzejgruz temat w 1.8T
2+33, 3+20 i 115+118 -
Nie wiem dokładnie. Poszukaj w necie, bo robiło się zworki chyba we wtyczce sterownika od lpg na odpowiednich pinach.
-
Uszkodzony sterownik lpg moze powodować, że jednocześnie jest podawane paliwo i gaz. Znałem taki przypadek.
-
A na jakiej niby podstawie sonda do wymiany? Gaz też możesz miec do regulacji. Logi były z jazdy na benzynie?
-
Błędy P0299, P0411, P0420, P01292 i P1103 w Audi A4 B6 1.8T BFB
przem8 odpowiedział(a) na Dragon7820 temat w Audi A4 B6/B7
Błąd od niedoładowania i od kata. Już pisałem wcześniej co sprawdzić i nic więcej nie wyczaruje. -
Zbieżność była robiona?
-
W a4 b8 to szału nie robi i to jeszcze po sofcie więc w a6 jeszcze gorzej będzie. Jeśli obecne a4 masz pomodzone to tą wersją będziesz bardzo roczarowany jeśli chodzi o osiągi.
-
Nie wie. Trzeba przeprowadzić adaptację i zmienić/wyzerować masę popiołu.
-
U mnie dpf w miescie wypala się co 300km, a jest wg kompa zapełniony prawie w 90% ale różnica ciśnień wzorowa, bo nie przekracza 160 przy pełnym bucie, a auto po sofcie. Dlatego trzeba znaleźć odpowiednie dla siebie rozwiązanie. Jeden zmieni auto, drugi wytnie ekologie, a trzeci będzie próbować to naprawić 😂
-
Czytając ostatnio tematy na forum i po rozmowach ze znajomymi i mechanikami to wychodzi, że tak. Jeśli masz szczęście to jest dobrze przez krotki czas, a potem wypala się co chwilę. Nie wiem tez ile jest w tym prawdy, bo każdy ma inne zdanie, ale ponoć filtrów dpf zintegrowanych z filtrem scr (występujące w kałdi z adblue) nie wolno prać pod żadnym pozorem, a przynajmniej pod wysokim ciśnieniem.