Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat.
  • Postów

    10259
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

789

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    1.4 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kupowałem ostatnio od motostacja i było made in japan. Do grupy vaga jeszcze nigdy nie trafiłem innej produkcji jak japonia ale do opla jak kupowałem to już była Tajlandia.
  2. Do 260 KM wystarczy dobra hybryda. Wtedy wstaje dobrze i górę też trzyma jako tako żywotność w zależności jak się trafi. U mnie po 50tys przebiegu były już luzy na wirniku ale jeszcze dawała radę.
  3. Prędzej czujnik temp w reduktorze albo przerwa w jego obwodzie.
  4. Dobre ceny miał hoffman z Lublina. Nie licz na promocje, bo ktos sobie "spawa".
  5. przem8

    B8 TrOOOOp

    Ja korzystałem z comoaligato i byłem zadowolony. Raz mnie uchroniło przed taką podróżą, bo się okazało, że cała d*pa była robiona, a wg sprzedającego tylko przedni błotnik 😄
  6. Nie ma żadnej różnicy w środku.
  7. Octavia III do tej kwoty spokojnie do kupienia. Spala w trasie od 4,9 do max 7l i to bez zbędnego oszczędzania.
  8. Trzeba rozebrać i wymienić uszczelnienia. Bez demontażu i rozbiórki na części pierwsze się nie da naprawić.
  9. Jedno drugiemu zaprzecza. Wydmuch czyli na wyjściu, a tam masz łączenie z katem. Z tego co piszesz to na wejściu cieknie na łączeniu tipa z turbo, a tam powinno byc sucho.
  10. Po co? Powtórz logi i na 99% turbo sie poddało i juz nie trzyma zadanych parametrów. Z resztą widać, że ma wysterownaie prawie na maxa juz przy średnich obrotach więc z czym do ludzi...
  11. Juz napisałem.
  12. Auto po sofcie. Logi dynamiczne do powtórki, bo to nie diesel zeby krecic tylko do 4 tys. Sporo cofa zapłony, tyle widać. Po błędach masz do wymiany sondę lambda przed katem, termostat i pewnie przez c**jowy soft turbo nie osiaga góra doładowania zadanego i wywala błąd. Ot, cała filozofia.
  13. Podejrzewam, że w alt jest takie samo ciśnienie oleju jak i w 1.8t i ciśnienie rzędu 1,2bara w górę jest poprawne na dobrze rozgrzanym oleju. Mozesz mieć problem elektroniczny z licznikiem i stąd ta kontrolka.
  14. A taki banał jak czujnik położenia wału to juz nie sprawdził?
  15. Tak to sobie można oglądać.... Jeśli napinacz łańcucha jest uszkodzony to nie da się w ten sposób sprawdzić, a te łańcuchy rzadko się wyciągają do tego stopnia żeby to wychwycić gołym okiem bez demontażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...