Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat.
  • Postów

    10188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

788

11 obserwujących

O przem8

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zrób mu antykoksa może się trochę poprawi. Co drugi taki bierze olej. Masz ubytek mniejszy niż litr na 2500km więc jeszcze bym tak nad tym nie płakał.
  2. Gdzie to czyste i zadbane wnetrze o którym mowa w ogłoszeniu? Chceck się pali pewnie przez ubogą mieszankę na gazie, a sama instalacja też niskich lotów.
  3. Nic się nie podziało. Starość, a pod maską 1.8t są bardzo wysokie temp. Jak to zbierzesz do kupy to masz efekty na powyższym obrazku. Poza tym jak się dorwie jakas kaleka, która nie potrafi wypiąc wtyczki to połamie zatrzaski.
  4. Szkoda całkowita. Zaczyna się od wypadania zapłonu na zimnym silniku, a kończy szarpaniem przy przyspieszaniu, brakiem kompresji, ubywaniem płynu. Jak nie była czapka robiona to przy tym przebiegu na lpg to będzie prędzej niż później do zrobienia.
  5. Jeśli chodzi o koszty samego paliwa to na gazie wyjdzie trochę taniej i bociany nie klepią spod maski. Poza tym jeśli na gazie przejechane ponad 100tys to szykuj się co najmniej na remont głowicy. Chyba, że juz było to robione...
  6. Bang & olufsen bardzo słabo gra w b8. W porównaniu do bose w b6 to jest jakiś żart.
  7. Raczej nie ma sensu regenerować, bo one są z gownolitu. Jak nie jest pęknięta to może pęknąć w krótkim czasie. W logach masz wszystko ok, jeśli objaw ustaje wraz z rozgrzaniem to wszystko wskazuje na glowice. Możesz jeździć aż się pogorszy i odwlekać w czasie remont i przy okazji potwierdzić diagnozę odnośnie główki.
  8. Typowy objaw zajechanej głowicy. Pozapadane gniazda albo pęknięcia przy zaworach, upalony zawór.
  9. Musi być taki sam obwód koła na obu osiach.
  10. To miałeś chyba ślepych diagnostów i policjantów w okolicy, że Ci dowodu nie zabrali. Bratu nie chcieli przeglądu podbić, a miał felgę równo z rantem błotnika...
  11. Pomijając wszystko to jak to założysz skoro w audi jest zupełnie inny rozstaw śrub?
  12. Zrób logi, masz w dziale diagnostyka co i jak. Takie wróżenie z fusów teraz. Sonda i przepływka z Boscha?
  13. Może masz nieszczelność jak wspawywałeś tą rurkę w środek. Jeździłem kilkoma 1.8t z dp i w środku nie było takich objawów jak u Ciebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...