Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat
  • Postów

    10012
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

788

11 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Te pomiary na mmi to sobie można wsadzić. Raz pokazuje max, a raz pół bagnetu. Proponuje dokupić sobie bagnet i sprawdzić fizycznie. Jak masz wlane 2 setki więcej to nic się nie stanie.
  2. Pytanie względne. W moich stronach to za 1000 pewnie by przełożyli.
  3. Do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu i turbo niedoladowuje.
  4. Miałem z conti i snr i było cicho.
  5. przem8

    A4 B8 TFSI czy TDI?

    Popularny w poliftach, zwlaszcza w krajach beneluksu. Ja akurat słyszałem o LUK 415095410.
  6. przem8

    A4 B8 TFSI czy TDI?

    Nieprawda. Cnhc 163KM tez ma taki dwumas ale są zamienne z b9 za połowę ceny. Generalnie diesla w kałdi spełniającego norme eu6 nie polecam, bo jak się ma pecha to można utopić fortunę w krótkim czasie.
  7. Na odpietej wtyczce powinno dmuchać 0,3 bara albo nawet ciut więcej. Wszystko może paść, zwłaszcza to turbo po regeneracji. Miałeś nowe żeliwo ? Pewnie nie, a jak tak to tani chiński odlew wiec ile to pochodzi? Sprawdz ten kat i jak jest ok to próbuj podciągnąć wg.
  8. Sztanga do podciągnięcia albo pęknięte żeliwo lub luźna klapka wg.
  9. Jesli myslimy o tym samym dźwięku to winny jest pasek rozrządu.
  10. Tak, co to za pytanie w ogóle.
  11. Wywali, a to jakis problem?
  12. Podskakuje korek wlewu oleju po odkręceniu na odpalonym?
  13. Odłącz pompe sai i zobacz czy się poprawi.
  14. Zmień gazownika. To sie stroi na korekty sondy, a nie żadne punkciki. Niezła bajka 😂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...