Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat
  • Postów

    10080
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

788

11 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zrob log statyczny i dynamiczny 2+33 i się duzo wyjasni. Zamiast wróżyć i wymieniać w ciemno rzeczy słuchając rad szamanów trzeba zacząć od postawowej diagnostyki. Jak masz vcdsa to sobie poradzisz.
  2. A co ma emulator do tego błędu? Poza tym emulator jeśli juz zaklada się na sondę za katem jak wyrzuca błąd jego niskiej sprawności i zaskocze Cie, bo to nie działa.
  3. Sprawdz jakie masz korekty dlugoterminowe, a możliwości jest dużo. Przeplywka, nieszczelnosci w dolocie, odmie itp. 98 zbędne ale kto bogatemu zabroni
  4. Jest lpg?
  5. Zacznij od odczytu błędów, jak są sporadyczne to checka nie będzie na desce.
  6. Zasysa korek oleju? Jakies błędy w sterowniku silnika?
  7. U mnie też dymi przy niskich temp. w obu dieslach i to zwykła para wodna jest. Co tu przeżywać? Normalne zjawisko.
  8. Sprawdź wskazania czujnika g62 i g2 czy się pokrywają mniej więcej. Czasami źle wpięty reduktor lpg moze powodowac takie rzeczy ale nie wiem czy w tym silniku ma to duze znaczenie.
  9. Wszędzie piszą żeby unikać alt w a4b6 Błąd 17927 związany jest pewnie z uszkodzonym zaworem n205. Jak dużo bierze oleju oleju to kat jest nim zawalony i stąd jego błąd. Odczytaj tym swoim ustrojstwem korekty dlugoterminowe jeżdżąc najpierw na benzynie i potem na gazie i będzie wiadomo czy błąd mieszanki zwiazany jest z lpg. Przed tym skasuj błędy żeby wyzerowaly się adaptacje paliwowe.
  10. Dymienie to para wodna i jest to normalne przy niskich temp. zwłaszcza w samochodach z lpg. Błąd od ubogiej mieszanki też pewnie przez nieprawidlową regulacje gazu. Też nie miałeś co kupić tylko padaczke alt..
  11. A ten nowy napinacz i pompa oleju to jakiej firmy ?
  12. Odezwij się na pw. Jak umiesz kręcić ciśnieniem przy reduktorze to może co z tego będzie.
  13. Gaz do regulacji, reszta ok.
  14. Który 2+33 na gazie? Jeden pętli, a w drugim na granicy pętlenia więc marginesu bezpieczeństwa to nie ma.
  15. przem8

    B9 do oceny

    Jak Cię interesuje coś podobnego to swoje będę wystawiać pod koniec lutego. Kombi, 2014r., pierwsza rejestracja styczeń 2015, manul, 2xsline, nagłośnienie b&o, 2.0 tdi 163KM (silnik ten sam co wersje 190KM) po sofcie u Darona, bezwypadek, bezszkodowa. Przebieg teraz 274tys i może z tysiaka zrobię do momentu sprzedaży, do końca serwis aso w holandii. Cena wywoławcza około 49tys. Mogę przesłać caly raport z serwisami z aso.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...