Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat.
  • Postów

    10205
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

788

11 obserwujących

O przem8

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A masz oprogramowanie do takich rzeczy? Poza tym nikt Ci nie napisze jak to się robi, bo towarzystwo wzajemnej adoracji wtedy nie zarobi Na forum nefmoto znajdziesz takie informacje.
  2. Na wyłączonej centralce lpg powinien się łączyć, a jak nie to na zapłonie wystarczy odczytać wartości z gr. 93.
  3. Pompę oleju wymien, bo byly wadliwe albo przeróbka na taką z 1.8t.
  4. Wystarczy zmierzyć ciśnienie na dobrze rozgrzanym oleju. W każdym 1.8t jaki miałem był zawalony smok olejowy, a w jedym przy przebiegu ori 120 tys., także nie ma reguły...
  5. Masz lpg podłączone pod obd? Zobacz czy po przełączeniu na pb się łączy.
  6. Tak, przez 100-150 tys maksymalnie. Rzeczywiście demon wytrzymałości pod lpg. Mowa o głowicach pod euro 4, ze starszymi aż tak doczynienia nie miałem.
  7. Zacznij od logów, jest temat o logach w 1.8t. Nikt nie ma szklanej kuli...
  8. Jeśli pompa wody w anb nie jest napędzana paskiem rozrządu to nie podejdzie i chyba tak jest w tym przypadku...
  9. przem8

    Sprzedam A4 B8 2.0 TDI ULTRA

    Pozostały czas: 12 dni i 6 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam swoje A4 B8 2.0 TDI. Samochód został sprowadzony w sierpniu 2024 roku z Holandii od pierwszego właściciela. Podstawowe dane: - rok produkcji: 07.2014 - data pierwszej rejestracji: 02.01.2015 - oznaczenie silnika CNHC o fabrycznej mocy 163 KM, Euro 6 - przebieg: 281 tys. km - bezwypadkowy, bezszkodowy w oryginalnej powłoce lakierniczej - udokumentowany przebieg i pełna historia serwisowa Wyposażenie: - S-line - biksenon - nagłośnienie Bang & Olufsen - MMI 3G high - sterowanie głosowe - klimatyzacja trzystrefowa - ścięta trójramienna kierownica z multifunkcją - fabryczny alarm - oświetlenie ambient - czujniki parkowania - hill holder - przyciemnione szyby - alufelgi 17 cali z nowymi oponami letnimi - hak - drugi komplet opon zimowych - itd… Po zakupie przeprowadziłem serwis olejowo-filtrowy, zostały wymienione tuleje w bananach oraz ustawiona geometria. W aucie zrobiony jest chiptuning przez Darona z Poniatowej (odblokowany potencjał z racji, że jest to ten sam silnik co w wersjach 190KM). Na dzień dzisiejszy nie wymaga nakładów finansowych - rozrząd był wymieniony w ASO przy 203 tys km. Mogę udostępnić raport, który zamówiłem przed zakupem. Więcej informacji na PW.

    47,000.00 PLN

    Puławy/Lublin

  10. Eżektor tylko oryginalny, a jak korek zasysa to do wymiany zaworek jednokierunkowy odmy i tez tylko z ori.
  11. Pewnie kupiłeś jakiegoś chinola typu topran albo nty?
  12. przem8

    Polecane opony letnie

    Firemax fm601. Niby budżetowy chińczyk ale szczerze mówiąc nie zauważyłem miażdzącej różnicy w porównaniu do marek premium. Są cichutkie, bardzo dobrze kleją na suchym i mokrym i kosztują śmieszne pieniądzę. Bez problemu się wyważają, nic nie bije itp. O wiele lepsze niż dębica presto uhp 2.
  13. przem8

    Polecane opony letnie

    Z tym nie było problemów.
  14. przem8

    Polecane opony letnie

    Na mokrym u mnie żadna opona nie pomoże, bo mam grubo ponad 400 niuta. Mam teraz budżetowe opony i nie zauważyłem żeby miały gorszą trakcję na mokrym niż wcześniej te vredesteiny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...