Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat.
  • Postów

    10256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

789

12 obserwujących

O przem8

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    1.4 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobre ceny miał hoffman z Lublina. Nie licz na promocje, bo ktos sobie "spawa".
  2. przem8

    B8 TrOOOOp

    Ja korzystałem z comoaligato i byłem zadowolony. Raz mnie uchroniło przed taką podróżą, bo się okazało, że cała d*pa była robiona, a wg sprzedającego tylko przedni błotnik 😄
  3. Nie ma żadnej różnicy w środku.
  4. Octavia III do tej kwoty spokojnie do kupienia. Spala w trasie od 4,9 do max 7l i to bez zbędnego oszczędzania.
  5. Trzeba rozebrać i wymienić uszczelnienia. Bez demontażu i rozbiórki na części pierwsze się nie da naprawić.
  6. Jedno drugiemu zaprzecza. Wydmuch czyli na wyjściu, a tam masz łączenie z katem. Z tego co piszesz to na wejściu cieknie na łączeniu tipa z turbo, a tam powinno byc sucho.
  7. Po co? Powtórz logi i na 99% turbo sie poddało i juz nie trzyma zadanych parametrów. Z resztą widać, że ma wysterownaie prawie na maxa juz przy średnich obrotach więc z czym do ludzi...
  8. Juz napisałem.
  9. Auto po sofcie. Logi dynamiczne do powtórki, bo to nie diesel zeby krecic tylko do 4 tys. Sporo cofa zapłony, tyle widać. Po błędach masz do wymiany sondę lambda przed katem, termostat i pewnie przez c**jowy soft turbo nie osiaga góra doładowania zadanego i wywala błąd. Ot, cała filozofia.
  10. Podejrzewam, że w alt jest takie samo ciśnienie oleju jak i w 1.8t i ciśnienie rzędu 1,2bara w górę jest poprawne na dobrze rozgrzanym oleju. Mozesz mieć problem elektroniczny z licznikiem i stąd ta kontrolka.
  11. A taki banał jak czujnik położenia wału to juz nie sprawdził?
  12. Tak to sobie można oglądać.... Jeśli napinacz łańcucha jest uszkodzony to nie da się w ten sposób sprawdzić, a te łańcuchy rzadko się wyciągają do tego stopnia żeby to wychwycić gołym okiem bez demontażu.
  13. Głowica do roboty.
  14. Jeśli juz to wibracje są przy padniętym dwumasie. Chodziło o szarpanie wywołane wypadaniem zapłonu, a tego nie da się pomylić z niczym innym
  15. Co nie wlejesz to na tym będzie jeździć. Ten piec wszystko przepali. Jeśli silnik przepala olej to kata wkoncu zapcha i to nieważne pao czy hc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...