
przem8
Pasjonat.-
Postów
10197 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
788O przem8

- Obecnie Przegląda stronę główną forum
Informacje
-
Imię
Przemo
-
Miasto
Puławy
Auto
-
Model
Inny
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Eżektor tylko oryginalny, a jak korek zasysa to do wymiany zaworek jednokierunkowy odmy i tez tylko z ori.
-
Pewnie kupiłeś jakiegoś chinola typu topran albo nty?
-
Firemax fm601. Niby budżetowy chińczyk ale szczerze mówiąc nie zauważyłem miażdzącej różnicy w porównaniu do marek premium. Są cichutkie, bardzo dobrze kleją na suchym i mokrym i kosztują śmieszne pieniądzę. Bez problemu się wyważają, nic nie bije itp. O wiele lepsze niż dębica presto uhp 2.
-
Z tym nie było problemów.
-
Na mokrym u mnie żadna opona nie pomoże, bo mam grubo ponad 400 niuta. Mam teraz budżetowe opony i nie zauważyłem żeby miały gorszą trakcję na mokrym niż wcześniej te vredesteiny.
-
Miałem u siebie te vredesteiny. Te co były na osi napędowej nie wiem czy przejechały 30tys i nadają się na śmietnik. Tylne zużyte w 60-70%. Są ciche ale jeśli chodzi o trakcję to mocno średnio.
-
Delphi daje radę. Wymieniałem nie raz, ewentualnie Bosch - to samo co ori.
-
Jak smok nigdy nie był czyszczony to i tak to trzeba zrobić przy wymianie napinacza i dla świętego spokoju. Wg mnie te dźwięki wskazują na uszkodzony napinacz.
-
przem8 obserwuje zawartość Sprzedam A4 B8 2.0 TDI ULTRA
-
Zobacz ogłoszenie Sprzedam A4 B8 2.0 TDI ULTRA Sprzedam swoje A4 B8 2.0 TDI. Samochód został sprowadzony w sierpniu 2024 roku z Holandii od pierwszego właściciela. Podstawowe dane: - rok produkcji: 2014 - data pierwszej rejestracji: 02.01.2015 - oznaczenie silnika CNHC o fabrycznej mocy 163 KM, Euro 6 - przebieg: 277 tys. km - bezwypadkowy, bezszkodowy w oryginalnej powłoce lakierniczej - udokumentowany przebieg i pełna historia serwisowa Wyposażenie: - 2xS-line (wewnętrzny i zewnętrzny) - biksenon - nagłośnienie Bang & Olufsen - MMI 3G high - sterowanie głosowe - klimatyzacja trzystrefowa - ścięta trójramienna kierownica z multifunkcją - fabryczny alarm - oświetlenie ambient - czujniki parkowania - hill holder - przyciemnione szyby - alufelgi 17 cali z nowymi oponami letnimi - hak - drugi komplet opon zimowych - itd… Po zakupie przeprowadziłem serwis olejowo-filtrowy, zostały wymienione tuleje w bananach oraz ustawiona geometria. W aucie zrobiony jest chiptuning przez Darona z Poniatowej (odblokowany potencjał, bo jest to ten sam silnik co w wersjach 190KM). Na dzień dzisiejszy nie wymaga nakładów finansowych - rozrząd był wymieniony w ASO przy 203 tys km. Mogę udostępnić raport, który zamówiłem przed zakupem. Więcej informacji na PW. Użytkownik przem8 Data 03/25/25 Cena 49,000.00 PLN Kategoria -
-
Pozostały czas: 3 dni i 11 godzin
- Sprzedam
- Używany
Sprzedam swoje A4 B8 2.0 TDI. Samochód został sprowadzony w sierpniu 2024 roku z Holandii od pierwszego właściciela. Podstawowe dane: - rok produkcji: 07.2014 - data pierwszej rejestracji: 02.01.2015 - oznaczenie silnika CNHC o fabrycznej mocy 163 KM, Euro 6 - przebieg: 277 tys. km - bezwypadkowy, bezszkodowy w oryginalnej powłoce lakierniczej - udokumentowany przebieg i pełna historia serwisowa Wyposażenie: - S-line - biksenon - nagłośnienie Bang & Olufsen - MMI 3G high - sterowanie głosowe - klimatyzacja trzystrefowa - ścięta trójramienna kierownica z multifunkcją - fabryczny alarm - oświetlenie ambient - czujniki parkowania - hill holder - przyciemnione szyby - alufelgi 17 cali z nowymi oponami letnimi - hak - drugi komplet opon zimowych - itd… Po zakupie przeprowadziłem serwis olejowo-filtrowy, zostały wymienione tuleje w bananach oraz ustawiona geometria. W aucie zrobiony jest chiptuning przez Darona z Poniatowej (odblokowany potencjał z racji, że jest to ten sam silnik co w wersjach 190KM). Na dzień dzisiejszy nie wymaga nakładów finansowych - rozrząd był wymieniony w ASO przy 203 tys km. Mogę udostępnić raport, który zamówiłem przed zakupem. Więcej informacji na PW.49,000.00 PLN
Puławy/Lublin
-
Zrób mu antykoksa może się trochę poprawi. Co drugi taki bierze olej. Masz ubytek mniejszy niż litr na 2500km więc jeszcze bym tak nad tym nie płakał.
-
Gdzie to czyste i zadbane wnetrze o którym mowa w ogłoszeniu? Chceck się pali pewnie przez ubogą mieszankę na gazie, a sama instalacja też niskich lotów.
-
Nic się nie podziało. Starość, a pod maską 1.8t są bardzo wysokie temp. Jak to zbierzesz do kupy to masz efekty na powyższym obrazku. Poza tym jak się dorwie jakas kaleka, która nie potrafi wypiąc wtyczki to połamie zatrzaski.
-
Szkoda całkowita. Zaczyna się od wypadania zapłonu na zimnym silniku, a kończy szarpaniem przy przyspieszaniu, brakiem kompresji, ubywaniem płynu. Jak nie była czapka robiona to przy tym przebiegu na lpg to będzie prędzej niż później do zrobienia.
-
Jeśli chodzi o koszty samego paliwa to na gazie wyjdzie trochę taniej i bociany nie klepią spod maski. Poza tym jeśli na gazie przejechane ponad 100tys to szykuj się co najmniej na remont głowicy. Chyba, że juz było to robione...