Skocz do zawartości

mlodyjs1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlodyjs1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mlodyjs1

1

Reputacja

  1. Kolego proponuje zobaczyć smarowanie czyli pompę olejową bo ja miałem podobnie przy przyspieszaniu stukot co się później okazało to panewka sie wytarła na wale.
  2. Mogłeś sobie poszukać w autoryzowanym serwisie Boscha zawsze trochę taniej niż serwis...
  3. No to kolego masz lepsze informacje niż kierownik serwisu Marszałek pracujący tam od 15 lat pozdrawiam
  4. Dzwoniłem kiedyś do serwisu i jeśli chodzi o audi A4 model B8 to od 2008 do 2011 czyli do wersji po lifcie rozwiązanie napędu pompy oleju się nie zmieniło, Audi wykonuje naprawy tylko wymieniają cała pompę oleju i chyba koła przy rozrządzie. Koszt takiej usługi z częściami i robocizną ok 7.2 tys zł brutto. Kierownik serwisu powiedział, że zdarzały się pompy wadliwe ale niestety nie robią tego w ramach akcji serwisowej. A mało tego nawet jeśli podacie nr vin bądź numer bloku silnika to niestety nie powiedzą Wam jaki macie napęd i czy był modyfikowany bo oni u siebie będą mieli podgląd jaki ma być czyli ten poprawiony.
  5. mlodyjs1

    Wysokie spalanie

    Zależy w serwisie ok 2.4 tys przy zdaniu starego wtryskiwacza, ale najlepiej kupić w serwisie Boscha można ok tysiąca za sztukę zapłacić jak się dobrze wynegocjuje cenę.
  6. mlodyjs1

    Wysokie spalanie

    Ma piezoelektryki CR jest po prostu osobna listwa zasilająca
  7. Witam ja wymieniałem cały motor tzn. goły słupek. Jak przeliczysz koszty to wyjdzie grubo ponad 3 tys bo w końcu się zatarł lub pękł a musiała być przyczyna czyli pewnie pompa oleju. Pompa kosztuje ok 1,5 tys. wał z korbami tez ok. 1.6 a silnik ok. 3 tys. Również miałem przebieg podobny tylko u mnie wystukało panewke na 4 korbowodzie. Pozdrawiam
  8. mlodyjs1

    Wysokie spalanie

    Mój samochód z takim samym silnikiem waha się od 6,5 do 8. Proponowałbym sprawdzić wtryskiwacze piezoelektryczne. Pozdrawiam
  9. Ja wymieniałem przy 149tys i rolki już gwizdały
  10. Kolego olej to ja zmieniam co 15 tys. łącznie z wszystkimi filtrami
  11. Myślę, że wychodzą powoli usterki CR, a pierwszy chyba nie jestem bo jak szukałem gołego "słupka" to sporo ogłoszeń było nieaktualnych.
  12. ta rozrzad pierwszy montaż, pompa oleju niewłaściwie pracowała zatarł się na ostatni i zaczynał na pierwszym. Najbardziej zabawne jest to, że nawet sie kontrolka od ciśnienia oleju nie zapaliła, zero błędów w silniku nic!! Pierwsze i ostatnie audi na podwórku... od nowości masz to A4?
  13. 2008 rok 149 tys km najechane( przebieg oryginalny) , wyleciała panewka na wale korbowym na 4 tłoku audi.....
  14. witam mam problem powazny dzisiaj moje audi b8 2,0 tdi 143 ps 2008 rok. Odmówiło posłuszenstwa i wrocilem do domu lawetą..... Po przejechaniu ok 50 km przy przekraczaniu powyzej 2000 obr/min dochodzily mnie dziwne stuki przy przyspieszaniu na kazdym biegu. Po czym samochod stał godzine i odpaliłem i na biegu jałowym przy wyższych predkościach obrotowych również słyszałem takie stukanie. Ruszyłem i po przejechaniu ok 2 km silnik zaczął mieć duże drgania, nie równo pracować i strasznie szarpać zjechałem na pas i laweta... Mechanik rozłozył ręce podejrzenia są na koło dwumasowe ale... ma ktoś jakieś sugestie pozdrawiam ( przebieg 148 tys. kupiłem jakieś 30 tys km temu i do tej pory mogłem chwalić)
  15. witam byłbym zainteresowany tym tunelem tylko chciałem prosić o kontakt prywatny, pisałem ale chyba przeciążona skrzynka pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...